Nyt löytyi aivan superihana blogi
http://kotomolla.blogspot.fi/
Aivan Jumalaisen kaunis koti ja ihanat kuvat. Bloggaaja kaunis ja energinen pienten lasten äiti. Miten voi joku olla noin touhukas, kaunis ja hoikka, vaikka on useampi lapsi.
Toiset ne osaa. Ihan silmiähivelevän upea koti ja ihana elämä.
Kommentit (13)
paloa mennä uudelleen. Mutta varmasti ihan kiva blogi.
mutta ei mitenkään erotu monista samanlaisista.
Mitä tuossa on seurattavaa? Ei mitään. Ja hirveän itsekeskeistä.
Makuja on niin monelaisia. Bloggari itsekö se on tämän tekstin kirjoittanut?
jos maku on lähellä tuon bloggaajan makua, mutta en kyllä käyttäisi tuosta sanoja "silmiähivelevä" tai "jumalainen". Kuvat edustavat mielestäni amatööritasoa, eivät ne mitenkään huonoja ole, mutta eivät upeitakaan!
Jos olet itse bloggaaja, korostan, että tarkoitukseni ei ole lytätä blogia, mutta mielestäni se ei vastaa aloituksen kuvausta lainkaan. Tai sitten et ole tutustunut ammattitaidolla tehtyihin blogeihin ollenkaan!
vaikka on hoitovapaalla. Pysähtyykö muiden elämä oikeasti siihen, kun syntyy lapsia?
mutta sattumalta löysin tämän sivun tänään ja olen voihkinut, kuinka ihana ja kaunis koti ja äiti perheellä on.
Ne kaikki ihanat asetelmat pelkistä hajuvesipulloista. Minulla ne on vain vessan peilikaapissa.
Sanokaa, miten ihmeessä toisilla on lahja ja kyky sisustaa noin upeasti. Ihan kateeksi käy kun itse vain ripustan verhot ikkunaan ja en osaa mitään noin hienoa.
Katsopaaka sitä makuuhuonettakin. Vinde, mikä ihana sänky verhoineen. Aivan ihanan romanttinen makuuhuone.
Onkohan bloginpitäjä joku sisustussuunnittelija
http://kotomolla.blogspot.fi/2011/11/meidan-joulukoti-uudessa-kotiliede…
oli mahtava idea. Jätkät lähtee miesporukalla mökille, niin vaimo leipoo niille tissi-ja persepiparit matkaan :)
Ettei vain miehillä tulis intoa vieraisiin naisiin kun on oman vaimon leipimat tissit matkassa :D
ihanaa huumoria myös matkassa
Enpä tiedä onko tapana bloggaajan itsensä näitä käydä kommentoimassa, mutta tietysti kävin kurkkaamassa minkä osoitteen takaa tulee yhtäkkiä satoja klikkauksia ja koska juttu on minulle hyvinkin henkilökohtainen vastailen minäkin ketjuun.
Ensinnäkin kiitos aloittajalle ja muillekkin mukavista kommenteista.
Blogeja ja bloggareita on tosiaan monenlaisia. Itse aloitin aikanaan blogin jotta sukulaiset ja ystävät, ja ehkä joku muukin samoista asioista (esim allergia-kokkailuista) kiinnostunut voisi käydä kurkkimassa kuulumisia.
Sittemmin lukijoita on tullut mukaan ilahduttava määrä, vaikka, kuten sanottua blogini ei tuhansista vastaavista sen kummemmin eroa. Eikä tarkoitus isojen ja ammattimaisten blogien kanssa edes ole "kilpailla".
Harmi jos tämä jostain vaikuttaa itsekeskeiseltä, mutta sellaistahan se kuulumisten kertominen näin blogin kautta yksipuolisesti tuppaa olemaan.
Kuulumiset ovat myöskin aika suppesta osasta meidän elämää pitäytyen kepeissä aiheissa, en toki kaikkia menoja ja puuhia kuvaa ja "raportoi".
En ole valokuvaaja, ammattimaisesti hienoa sisältöä tuottava bloggaaja enkä sisustussuunnittelija enkä sellaisina yritä esiintyä.
Siis ihan perus kotiäiti-meiningillä harrastelijan räpsy-kuvilla mennään.
Harrastukseksi ja ajankuluksi bloggailen, siinä missä joku muu seuraa tv-sarjoja tai laulaa karaokea, ei se sen kummempaa ole. :)
Lasten kuvien laitaminen nettiin on ikuisuuskysymys jota itsekkin toki pohdin. Tästä varmasti jokaisessa perheessä on oma linjaus, mitä kuvia laitetaan fb:hen tai muualle nettiin, saavatko koululaiset kuvata toisiaan kännykkäkameroilla jotka helposti nettiin päätyvät jne..
Tunnistettavia kasvokuvia laitan blogiin itsestäni ja taapero-ikäisestä, isommista kuvat ovat hyvin pieniä tai epäselviä. Isot lapset ovat myöskin itse nähneet ja "hyväksyneet" kuvat joissa näkyvät, haluaisivat näkyä enemmänkin mutta olen nyt ottanut tällaisen linjan.
Tässäkin käytäntöjä on monia, joidenkin blogeissa lasten kuvat ovat pääasia, toisilla kenenkään kasvoja ei näy missään. Omani asettunee johonkin puoliväliin.
Onneksi blogeja löytyy joka lähtöön ja jokainen löytää varmasi ne omaa silmää miellyttävät blogit.
Mukavaa talven jatkoa toivottelee Taina
ps. Joululaatikot olin tehnyt valmiiksi pakkaseen foliovuokiin (jotka oli helppo aattona heittää leivinuuniin) koska joulu toipuilin leikkauksesta. No olihan se kökön näköistä! :D
tarve bloggareilla on esitellä elämäänsä kaikelle kansalle. Ammattibloggarit sentään tekevät sitä rahasta, mutta muut... No,kai se on jotain huomion hakemista.
mutta pakko myöntää, että adventtitähdet päässään keekoilevat pikkuiset olivat kyllä tosi sööttejä. :)