Lue keskustelun säännöt.
Istukan syöminen
13.01.2013 |
Oletteko maistaneet? Minä en.
Madventuresin Tunna pääsi maistamaan Rikun grillaamaa: http://www.youtube.com/#/watch?v=hVkXszDfenc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3…
Jos ei jättäis mediumiks, sekä maustais kunnolla, niin kaiketi ihan kelvollista vois olla.
Kommentit (2)
ainoa pala ihmistä jotka lain mukaan voidaan syödä? Hillitön juttu kuitenkin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ne paistavat sen voissa ja tuovat kuohuviinilasillisen kera tarjolle. Etkö oikeasti ole syönyt? Sitten et ole oikea Äiti.