Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ex oli ollut nykyisen tyttöystävänsä kanssa häämessuilla

Vierailija
13.01.2013 |

Tuntuu pahalta. Mä olisin halunnut olla se, jonka kanssa hän suunnittelee häitä. Nyt "mun" paikalla on nuori, nätti, hoikka blondi, joka saa miehen roudattua häämessuille 3 kk seurustelun jälkeen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni naimisiin jo. Olipa kiire...

ap

Vierailija
22/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullat varmaan uunissa.Oon pahoillani sun puolesta Ap.Mut kaikella on tarkoituksensa vaikka nyt tuntuu tosi pahalta...se oikea tulee vielä ja vie sulta jalat alta!Trust me,täällä kävi juuri näin ja tossa vieressä tuhisee unelmamiehen lisäksi 5kk super ihana vauva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet nyt vapaa ja sinulla on mahdollisuus rakastua uudelleen taas jossain vaiheessa. Rakastuminenhan on elämän kivoimpia juttuja :-). Ja ajattele, että tuleva uusi suhteesi saattaa olla sinulle jollain lailla parempi kuin vanha oli. Uusi mies voi olla vaikka parempi sängyssä, parempi ihminen, keskustelukykyisempi, ihan mitä vain. Näin minulle kävi! Ymmärrän tietysti että sinusta tuntuu varmasti pahalta, mutta tilanteessasi voi oikeasti ajan mittaan näkyä myös hyviä puolia.

Vierailija
24/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty. Ikävä kyllä. Mies sanoo, ettei halua sitoutua ja kohta käy ilmi, että on uudet kujeet ja pullatkin uunissa. Olen pahoillani ap. On varmasti hirveä olo.

Tunteilleen ei voi mitään ja suru ja katkeruus on hyvä myöntää itselleen ja käydä läpi. Sen jälkeen voi päättää miten suhtautuu asiaan. Leuka ylös ja omien juttunen pariin vai jääkö tuohon asiaan kiinni. Kun elää omaa elämää niin kyllä niitä ihmisiäkin tulee vielä eteen.

Voimia sinulle ap!

Vierailija
25/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato peiliin ja lopeta vinkuminen.

Mäkin potkasin entisen pitkäaikaisen kun jaksoi koko ajan vänkää lasta tai naimisiin. Nyt on lapsi tulossa uuden kanssa heti 3kk seurustelun jälkeen!

Ota siit!

Vierailija
26/36 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, näitä on nähnty. Jos mies sanoo ettei nyt halua vakavaa suhdetta niin se todellakin tarkoittaa, ettei hän halua vakavaa suhdetta _sinun_ kanssasi. Ja usein, ainakin omalla kohdallani, se elämän nainen onkin kävellyt vastaan heti kun suhde minuun on pistettu poikki.

Tsemppiä ap. Kyllä se rakkaus vielä jostain löytyy :)

Kyllä se joka naisen markkina-arvo 10v laskee.

Vierailija
27/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluukohan nämä  myös siihen kategoriaan jotka sanovat että avioliitto ei muuta mitään ja että ilmankin voi sitoutua, mutta kuitenkin jättävät ja menevät naimisiin pian eron jälkeen toisen kanssa

Vierailija
28/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttu kuvio. Pitkän suhteen jälkeen mies tekeekin uuden kanssa heti ne asiat, joita eksän kanssa vastusti. Samahan se naisillakin. On usein pitkä nuoruuden suhde ja uuden kanssa edetäänkin ihan toista tahtia.

Vierailija
29/36 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä tilanteessa on vain positiivisa puolia. Tajuan toki, että sinuun sattuu tämä tilanne, mutta mietitäänpä nyt hetki asioita ihan objektiivisesti:

1) Teillä oli erilaiset tulevaisuuden haaveet, mies ei ilmeisesti halunnut mennä naimisiin, mutta nyt 5 kk:n jälkeen on rakastumishuumassaan valmis tekemään asian, jota on tähän asti vastustanut. Mitkä mahdollisuudet ovat, että tämä suhde kestää? Ylipäätän nopeasti avioituvat/lapsia tekevät eroavat aika usein. Ei aina, mutta aika usein. Kaikella todennäköisyydelläsi exäsi eroaa muutaman vuoden päästä.

2) Jos mies ei harkitse vaan tekee asioita rakastumishuumassa, on selvää, että hänellä ei ole arjensietokykyä. Kun rakastumisvaihe muuttuu rakastumiseksi, exäsi ahdistuu. Ero on oikeastaan entistä varmempaa.

3) Pääsit eroon miehestä toivottavasti ajoissa. Voit vielä(toivottavasti) perustaa perheen etkä jumittaudu vaihdevuosiin saakka (toivottavasti) suhteessa, johon mies ei ollut valmis panostamaan. Voit löytää sen oikean, joka osaa arvostaa sinua.

Saa toki harmittaa. Se on inhimillistä ja on parempi purkaa turhautumista ja katkeruutta ulos kuin jumittaa sen kanssa kuukausitolkulla. Lohduttaudu sillä, että pikasuhteet harvoin kestävät, ja jos kestävät, niin sitten sen olikin tarkoitus tapahtua. Exääsi et kuitenkaan varmasti takaisin halua, jos ei kerran ollut valmis toteuttamaan sinun toiveitasi.

Vierailija
30/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka sanoo naiselle ettei ole valmis avioliittoon, isäksi, muuttamaan yhteen, seurustelemaan jne. tekee tuon kaiken 22 -vuotiaan blondin kanssa jonka on vasta tavannut.

Tää on niin nähty.

Vierailija
31/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi erositte, mitä tapahtui, kuinka kauan olitte yhdessä?

Vierailija
32/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se vielä tarkoita, että mitään häitä suunniteltaisiin.

Vierailija
33/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 10 vuotta. Erottiin "periaatteessa" yhteisymmärryksessä, mm. erilaisten tulevaisuuden suunnitelmien takia. Hän on kuitenkin mun elämäni suuri rakkaus, vaikea uskoa että koskaan enää tulee samanlaista tunnetta vastaan.

Ap

Vierailija
34/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se vielä tarkoita, että mitään häitä suunniteltaisiin.

Joten taitaa tulla kesähäät...

Vierailija
35/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu ?

Vierailija
36/36 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu ?

Sen ei pitäisi hetkauttaa mua millään tavalla. Silti se tuntuu pahalta, halusin tai en.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi