Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on nörttimies!

Vierailija
31.01.2013 |

Ensinäkin mistä hänet löysitte? Miten hänet nappasitte? Ja millainen tyyppi hän on? Miten teillä sujuu yhteiselo?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla kanavalla vain silloin kun minulla oli toooosi tylsää ja yhdeltä sellaiselta kanavavisiitiltä tarttui mies matkaan. Kiistelimme siitä, pitäisikö naista koeajaa ennen avioliittoa ja pitäisikö naisen hoitaa lapset kotona, kun lapset ovat vielä pieniä. En edes jaksa muistaa miten tuohon kiistaan ajauduimme, mutta jälkeenpäin hän halusi tavata minut.

Mies on älykäs ja charmikas, hyvä itsetunto ja seurallisempi kuin minä. Ihastuttiin aika vauhdilla ja mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen. Nyt ollaan oltu 13 vuotta naimisissa ja lapsikin on jo 12-vee. Viihdymme koko perhe hyvin omissa oloissamme :-)

Pahin alkuhuuma on mennyt ohi, mutta vieläkin täytyy sanoa että tuo mies on ooh ja vau. Tykkään ja fanitan!

Vierailija
2/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että KÖRTTImies ;) Millainenhan sellainen olisi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuo oli pitkätukkainen, epäsiisti, meikkaava hevari ja outolintu, joka vannoi ettei rakkautta ole olemassakaan.

Nyt parinkymmenen vuoden jälkeen herään samaisen miehen vierestä, tosin sillä on siisti tukka, päivätyö it-alalla sekä minä ja neljä lasta joita se rakastaa ihan hullun lailla ja näyttääkin sen.

Ainoa, mikä ei ole muuttunut on täydellinen perse ja ihana hymy =))

Vierailija
4/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käveli siitä meidän pöydän ohi ja sanoin tyttökaverilleni, että "siis vähäx komee oli". Taisi tulla pikkasen kovaan ääneen, kun kääntyi kannoiltaan ja tuli istumaan meidän pöytään.

Samanlainen huumorintaju kuin mulla!, hauska, älykäs, ajatteleva, hyvä keskustelija, hellä ori, sosiaalinen, komea, hyvä raaminen... miinuksena ei niin siisti, hajamielisyys ja ei aina osaa ottaa kaikkia ihmisiä huomioon, uppoutuu koneeseen tunneiksi duuninkin jälkeen.

Mutta sillä reissulla yhä kahdettakymmenettä vuotta.

Yhteiselo on sujunut aika mutkattomasti. Ei suuria kriisejä.

Tosin just nyt on pidempi huonompi aika menossa, kun päästettiin unholaan tärkein - eli me. Asia on korjaantumassa, pikku hiljaa. :)

Vierailija
5/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olimme eri yrityksessä töissä, hän oli meidän asiakkaamme. Ihastuin heti mieheeni, hän oli niiiiiiin komea :D

Itse olen hänen vastakohtansa, sosiaalinen, puhelias jne mutta hyvin meillä menee, 10v tulee tänä vuonna täyteen. Hän rauhoittaa minua ja minä elävöitän häntä.

Ihana, maailman paras mies :)

Vierailija
6/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löysin. Halusi pelata. Huonosti sujui loppuvuosina. Nyt pelaa ihan yksikseen.

Vierailija
7/28 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä on virrannut sen verran, että nykyisin mä olen se nörtti meidän perheessä.

Vierailija
8/28 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/28 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä20v ikäisenä. Olikohan kissfm chatissä. Ollaan oltu jotain 14v yhdessä ja hyvin menee. Mies on yksi johtavassa asemassa oleva tietokonepelialalla. Tekee paljon töitä. On hyvä isä lapsillemme. Ainut paha puoli ettei huolehdi itsestään, tosin siihenkin pikkuhiljaa tullut muutoksia. On myös paljon töissä eli ikävä on välillä miestä. Tekstarit helpottaa :) miehen työpaikalla myös paljon hauskannäköisiä nörttejä vapaana, mutta on moni tosiaan vähän uppoutuneita työhönsä. 

Vierailija
10/28 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ulkoistin mun nörttimiehen viitisen vuotta sitten. Kyllästyin siihen, että ei osannut puhua ja tunsin oloni suhteessa yksinäiseksi. En kadu. Harvat nörtit osaa puhua ja ei viittis aina tsätätä, jotta saisi mielipiteitä ulos.

Vierailija
11/28 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä firman bileissä. Oltiin kummatkin 25v (eli 17 vuotta sitten) ja vapaina kummatkin just silloin. Noh, miehellä ei kovin pitkiä suhteita edes ollut ollut aiemmin. Ihana mies. Herkkä, keskusteleva, ihanan osallistuva isä, viettää kaiken liikenevän aikansa mielellään perheen kanssa.

Tienaa hyvin, eli meitsi oli kotona 6 vuotta lasten kanssa ja sitten pari vuotta töissä. Ala ei enää napannut tai innostanut, joten miehen yllyttämänä menin uudelleen yliopistolle. Siellä nyt jo kolmatta vuotta. Ihana opiskella ilman taloudellisia huolia.

Rakkautta riittää ja se näkyy myös arjessa :) Koneisiinsa uppoutuu kotonakin, mutta mikäs siinä. On mullakin omia kiinnostuksen kohteita. Iltaisin näprää tietokoneita kun mä luen tentteihin. 

En vaihtaisi pois :)

Vierailija
12/28 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 11:01"]

[/quote]

Körttimiehet on ihan tavallisia miehiä, en usko, että heillä olisi mitään erityistä yhdistävää tekijää. Körtit ovat yleensä aika avarakatseisia, ehkä se vois olla sellainen piirre.

Vierailija
13/28 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli raha ja ulkonäkö ovat siis nörttiyttä ja luonnetta tärkeämpiä. Tämä selwä.

Vierailija
14/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirin kautta, tunnen paljon nörttejä vaikken itse mikään it-nörtti olekaan.

Vierailija
17/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijareissulta. En kyllä tiedä lasketaanko miestä nörtiksi, kun on lähinnä ammattiasioissa nörtti, niiden ulkopuolella ei.

Vierailija
18/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat nörttejä. En osaisi kuvitellakaan seurustelevani ei-nörtin kanssa. Tutustuimme yliopistossa. Minä tein aloitteen.

Mieheni on älykäs, kirjaviisas, ujo, utelias, rehellinen, kiltti ja hassutteleva. Ei pelkää osoittaa hellyyttä. Miinuksena sanottakoon, että toisinaan hän on saamaton ja sosiaalista älykkyyttä voisi välillä löytyä lisää.

Katselemme yhdessä fantsua / scifiä / animea ja aikaisemmin myös tanssipelasimme yhdessä. Kutsumme kavereita lautapelailemaan meille ja käymme kovasti Coneissa.

Vierailija
19/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 11:01"]

[/quote]

Körttimiehet on ihan tavallisia miehiä, en usko, että heillä olisi mitään erityistä yhdistävää tekijää. Körtit ovat yleensä aika avarakatseisia, ehkä se vois olla sellainen piirre.

[/quote]

No, mulla on nörttimies, joka on körttisuvusta :D Ei tosin itse uskonnollinen.

Yhteinen ystävä esitteli meidän toisillemme. Totesimme, että hän oli tehnyt ihan oikean analyysin meidän sopivuudesta toisillemme, joten varsinaisesti kumpikaan ei päässyt toista nappaamaan.

On muuten kätevää, kun on it-tuki ja remonttireiska samassa paketissa. Hyvä pakkaus.

Vierailija
20/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kautta tutustuttiin parikymppisinä. Ei paljon nappaamista tarvinnu, helppo nakki (muut naisensa varmaan olleet jotain digitaalidaameja :D). Ihan hyvin menee. Perusmukava ja tyytyväinen otus ja nörttiyskin on kääntynyt työelämässä eduksi josta sille jopa maksetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan