Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei voinut ymmärtää kun kerrroin av-mammojen pihtaavista miehistä

Vierailija
12.01.2013 |

Kerroin, että täälläkin tosi moni valittaa, ettei ole saanut moneen kuuakuteen tai jopa vuoteen ja aina aloitteentekijänä vaimo. Mieheni luuli, että johtuu erektiöongelmista miehellä, mutta kun selitin, ettei vain halua, niin oli ihan kysymysmerkkinä...Ja me sentään oltu yhdessä yli kakskyt vuotta ja silti ei kyllästy =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noissa taitaa kyseessä olla lähinnä ne ennen avioliittoa "paljon kiertäneet" miehet. Kyllähän kyllästyminen sitten ihan ymmärrettävää lienee, jos aikaisemmin on saanut tutkia uutta "sulopuutarhaa" aina viikon välein.

Terveisin vaimoonsa erittäin tyytyväinen mies.

Vierailija
2/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noissa taitaa kyseessä olla lähinnä ne ennen avioliittoa "paljon kiertäneet" miehet. Kyllähän kyllästyminen sitten ihan ymmärrettävää lienee, jos aikaisemmin on saanut tutkia uutta "sulopuutarhaa" aina viikon välein.

Terveisin vaimoonsa erittäin tyytyväinen mies.

MInun miehellä ei myöskään älyttömästi kokemusta ja kun ollaan puhuttu tästä, että onko jäänyt jostain paitsi, niin oikein tuhahti, että ei todellakaan! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut tasan yksi nainen ennen minua. Mies on minua 10v vanhempi, laiska, lihava ja vähäenerginen. Ei liiku, tuijottaa telkkaa, ei tee aloitetta seksiin. Jos joskus haluan seksiä, minun pitää itse tehdä aloite ja mieluiten niin, että menen telkkarin eteen keikuttamaan peppua, sitten mies saattaa innostua. Tämä on raivostuttavaa. Jos en tee noita noloja itseäni alentavia aloitteita, seksiä ei ole. Olen 32v nainen enkä edes mitenkään ruma, vaan luultavasti ihan hyvännäköinen (hoikka pitkähiuksinen blondi, B-kuppi ja pyöreä peppu). Silti ei miestä jaksa kiinnostaa. Eikä hänellä varmasti ole ketään toista, hän löhöää kaikki illat telkkarin ääressä tai leikkii lasten kanssa.

Vierailija
4/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehuu kun ei miehensä kyllästy kun hänellä on niin mahtis piip. Hohhoijakkaa ja seksihän on aina näin yksioikoista. Katsokaa ihmiset oikeasti tiedeohjelmia ja lukekaa artikkelaita ja kirjoja. Ihan vaikka Kinseystä voitte aloittaa (elokuva, perustuu elettyyn elämään ja tutkimuksiin) ja voi maailma avautua vähän erilailla.

Vierailija
5/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän eivät mitenkään voi olla erilaisia. Kaikkia miehiä panettaa ja naiset pihtaa ja kaikilla on samalla tavalla asiat läpi elämän. Jep!

Vierailija
6/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehuu kun ei miehensä kyllästy kun hänellä on niin mahtis piip. Hohhoijakkaa ja seksihän on aina näin yksioikoista. Katsokaa ihmiset oikeasti tiedeohjelmia ja lukekaa artikkelaita ja kirjoja. Ihan vaikka Kinseystä voitte aloittaa (elokuva, perustuu elettyyn elämään ja tutkimuksiin) ja voi maailma avautua vähän erilailla.

Ei se ihan biologisestikaan normaalitila ole. ap

Vierailija
7/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisethän eivät mitenkään voi olla erilaisia. Kaikkia miehiä panettaa ja naiset pihtaa ja kaikilla on samalla tavalla asiat läpi elämän. Jep!

Vierailija
8/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita oli ollut muutama.

Häntä ei seksi kiinnosta. Oli innokas ihan aikojen alussa sekä silloin kun piti tehdä lapsia.

Kun lapsiluku oli täynnä, seksi loppui kuin seinään. Hän oli jo vähän alle 40-vuotiaana sitä mieltä, ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia vaan kuuluu nuoremmille.

Vierailija
9/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kaikkia naisiakaan. Onko teidän, ap:n ja miehensä, mielestä pihtaava nainenkin luonnonoikku?

Vierailija
10/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla miehelläni on tasan tarkkaan näin. Ei myönnä mitään ongelmaa, joten ei tarvitse muka lääkäriinkään mennä.

Vierailija
11/11 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että nainen kuolee kolmikymppisenä synnytettyään 10 lasta ja mieskin noin 40-vuotiaana. Että sikäli on ihan normaalia jättää petipuuhat nuoremmille jo aika varhain.