Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoinen yh-äiti oli yrittänyt miestäni sänkyyn

Vierailija
12.01.2013 |

voi hitsi, olen kuvitellut että nää olis jotain huhuja, mutta näköjään tapahtuu ihan todella.

Mieheni oli ollut töissä erään yh-äidin asunnossa ja tämä epätoivoinen nainen oli alkanut houkutella miestäni seksiin. Muitakin sen firman miehiä. Naisella on tapana soitella huoltomiehiä katsomaan jos jonkin sortin viasta kämpässään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tossa sanota miehestä mitään muuta kuin et oli kertonut yh-naisen yrittäneen sänkyyn ???

Vierailija
2/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käyttäytyy kevytmielisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yrittänyt muuitakin miehiä ja tuskin kaikki ton firman miehet on "helppoja" ja provosoivia.

Huoh teidän kanssanne :D

Vierailija
4/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äippänä tiedän, että remppamiehet on yleensä aika valmista kauraa.

Sitten vasta naureskellaan vaimolle, jos on riski kiinnijäämisestä.

Vierailija
5/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan keltä vaan kuka sinne asuntoon menee...menkääpäs nyt yh-mammat nauttimaan sidukkaa ja höllentämään nutturaa...jospa sieltä soittais ovikelloa joku uoltomies ja saisitte pimperoonne vähän touhua ;)

Vierailija
6/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

selityksiä huoltomieheltä vaimolle. Ns huoltomiehet, putkarit ja sähkärit pahimpia iskijöitä ja flirttailijoita joita minä olen työpaikallani tavannut. Useammalla näkyy rinkula olevan vas. nimettömässä.

Vierailija
7/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi, olen kuvitellut että nää olis jotain huhuja, mutta näköjään tapahtuu ihan todella. Mieheni oli ollut töissä erään yh-äidin asunnossa ja tämä epätoivoinen nainen oli alkanut houkutella miestäni seksiin. Muitakin sen firman miehiä. Naisella on tapana soitella huoltomiehiä katsomaan jos jonkin sortin viasta kämpässään.

Imen sen munaa, huora?

Hitto kun oot idiootti huora.

Vierailija
8/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittävät mistään välittämättä saada kenet tahansa. Ap, tänne on turha tulla kertomaan tollaista, kalikka kalahtaa ja ämmät älähtää.

Vierailija
9/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t saa seksiä käytännössä niin paljon kuin haluavat (parisuhde on eri juttu).

Parisuhteessa olevilla on se parisuhde..toisilla seksiä, toisilla ei.

Tiedän, kun olen kokenut kummatkin. Ja oikeasti, moni remppamies olettaa automaattisesti, että jos on yh, on odottelemassa jalat levällään. On tosi epämukavaa, kun omaan kotiin tulee joku mielestään luomakunnan kruunu iskemään silmää ja heittämään puolivillaisia seksivitsejä. Mä ainakin metsästin mieheni silloin baareista.

Olet ehkä parisuhteestasi epävarma? En keksi muuta syytä, miksi mollaat yh-äitejä.

Vierailija
10/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kaikki ovat epätoivoisia jos yrittävät saada seksiä liki jokaiselta vastakkaisen sukupuolen edustajalta, oli kyseessä mies tai nainen. Toi vaan sattui olemaan yh-äiti.

Joo ja se huorittelija...taisit jäädä ilman tänäänkin ;)

Vierailija
11/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin vain kun juttu nauratti. Mikä ihme tällä palstalla on kun ei voi mielipidettään sanoa ?

Parisuhteessani en ole epävarma, sen verran kokemusta on takana. ei mielestäni olis ollut edes väärin jos mieheni olis hyväksynyt yh.n tarjouksen, mutta edes mieheni ei huoli tuollaisia epätoivoisia seksinvonkaajia.

Vierailija
12/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon huoltonainen ja ihan samalla tavalla ne ukotkin vonkaa.. monella jopa pinnasänky näkyy olevan makkarissa.

ai niin ja mä muuten olen yh...ja ei muuten irtoo..

Vierailija
13/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ollutkaan siitä että pelkästään yh-äidin vonkaisi, mua vaan nauratti toi juttu ja olis naurattanut vaikka olis tapahtunut jollekkin naispuoliselle huoltomiehelle. Eiköhän näitä tapahdu, mutta kun olen täältä lukenut monesti vastaavia ja en itse ole elämässäni törmännyt vastaavaan. miksi kaikki olettaa että kirjoitin mollatakseni ? Mutta olkoot, nauran täällä mieheni kanssa, olkaa te rauhassa :)

Vierailija
14/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta sinä ap olet ylimielinen ja ilkeä ihminen, joka nauttii saadessaan haukkua toisia.

Vierailija
15/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen ja näköinen tämä yh- äiti oli ollut? Mitä mies oli vastannut vonkaamiseen?

Vierailija
16/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tietty erikoisammattitaito ja harvemmin yksityisasunnoissa käy. pari kertaa on kertonut lähetyvästä naisesta. Ekalla kerralla häntä noin 10 vuotta vanhempi, tyylikäs rouva yritti. mies sanoi, että teki työnsä ja tuli olkkariin sanomaan olevansa valmis, kun tunnelma oli muuttunut. Nainen oli vaihtanut silkki-aamutakin, hämärtänyt valot, laittanut kynttilät, taustalla soi musiikki ja sohvapöydällä oli kaadettuna teekupit. Mies sanoi, että pakkohan se tee oli juoda, mutta poltti kielensä kuumaan juomaan, kun oli kiire pois...:)

Vierailija
17/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni jo liki 50v. Sanoi että ei todellakaan tehnyt mieli liki oman tyttönsä ikäistä naisen kanssa alkaa pelehtimään. Edelleen on mielestäni huvittavaa ja säälittävääkin. Vaikka mua joku täällä on haukkunut kuinka, ei haittaa :D

Vierailija
18/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene juomaan sidukkaa ja rentoudu

Vierailija
19/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tuo mies on niin usein meidän pihassa töissä, että ajattelin olla kohtelias.

Meni hetki aikaa, kun ymmärsin, että mies oletti kahvin tarjoamisen olevan vihje, että olisin kiinnostunut hänestä. No en ollut. Otin tylymmän ilmeen kasvoilleni. Aikansa mies jutteli ja jaaritteli, kunnes ymmärsi lähteä. Lupasin kupin kahvia en seuraa!

Opin olemaan varovainen huoltomiesten kanssa. Ei todellakaan ollut mies minun makuuni ja sitäpaitsi olen varattu! Monta viehättävää perheellistä huoltomiestäkin on käynyt meillä ja kyllä heidän kasvoistaan huomaa tietyn varovaisuuden. Eivät halua sekaantua ja se on ihan oikein. Ovat puhuneet lapsistaan ja vaimostaan tms ohimennen. Aika paineistettua työtä välillä?

Vierailija
20/20 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut jo yli 4 vuotta yh-äitinä eikä koskaan ole tullut mieleen, että huoltomiehiltä voisikin vongata seksiä! Miksei kukaan ole tätä minulle aiemmin kertonut, häh?

Kertokaas viisaammat, mikä korjaushomma veisi eniten aikaa, jotta ehtisin siinä kunnolla vokotella (jos ei heti lämpene)?

Mitäs luulette, haluaisiko se huoltomies mielummin pesukoneen päällä, keittiönpöydällä, ihan seinää vasten seisten vai sängyssä?

P.S. tosikot, huomioikaa ironia...