Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi kamala.

Vierailija
06.12.2005 |

Järkyttävää ajatella, että tuollaisia ihmisiä, kuin tuon sinisilmäisyysketjun ap on. Voihan tuo tietysti provo olla, mutta silti tuo on todellisuutta joillekkin. Tuntuu, ettei joillakin ihmisillä ole minkäänlaista omaatuntoa tai kykyä käsittää muiden tunteita. Tarkoitan tätä ihan laajemminkin. Ihmiset pettävät toisiaan minkä kerkeävät, pettämiskumppanit tuntevat ylemmyyttä ja saavat mielihyvää, kun vaimo/miesparat eivät yhtään arvaa. Oma nautinto on vain tärkein, muilla ei voisi vähempää väliä olla. Ajatelkaa hyvät ihmiset, mitä saatatte toiselle aiheuttaa esim. juuri pettämällä! Ei ole mitään syytä olla ylpeä ja hyvillään pahoista teoista. Itse en usko mihinkään viimeisiin tuomioihin varsinaisesti, mutta sen uskon, että ihan merkityksettömiä eivät meidän tekomme täällä ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen omakohtaisesti kokenut, että kannattaisi olla ystävällinen ja kunnioittava muita ihmisiä kohtaan. Kaikki paha, mitä teemme, tulee muodossa tai toisessa kostautumaan, enkä tällä nyt tarkoita myöskään mitään viimeistä tuomiota. Elämä vain on opettanut, että näin se menee.

Vierailija
2/3 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin itselleen sattuneen trauman takia sellaisia kuin ovat, esim. lapsena sattuneen hyväksikäytön, poikaystävän/miehen hylkäämisen tai äidin rakkauden puutteen.

Tunnen lähinnä sääliä heitä kohtaan, mutta myös suututtaa kun tuhoavat toisten elämän piittaamatta seurauksista.

Kukaan näistä edellä mainituistaihmisistä ei varmasti tunnusta käyttäytymismalliensa johtuvan mainitsemistani asioista, tuskin tajuavat sitä itsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kovin itsekeskeisiä, se on sääli, sillä samat arvot sitten opetetaan omille lapsille. Eli muista ei niin väliä, oma etu kaikkein tärkein vaikka sitten muiden hyvinvoinnin kustannuksella.