G: Minkä ikäiset saavat leikkiä/ottaa aamupalaa keskenään vkl-aamuisin, kun vanhemmat
Kommentit (12)
koska aika aikaisin saavat herätä jos tuohon pystyvät. Nousen lauantainakin klo 6.00 ja lapsilla vahva taipumus nukkua pitempään.
ollut jotain 5v kun alkoi hätistämään äiteen takas sänkyyn nukkumaan, että sai "rauhassa" katsoa aamun lastenohjelmat.
ja vanhempi voitelee samalla myös pikkusisaruksen 2v10kk leivän. ovat tehneet noin jo melko kauan..
Joku lasi saattoi mennä vielä rikki ja välillä syntyä pientä riitaa, joten aivan levollisesti en voinut jatkaa unia.
hyvin hoitaa moiset asiat, nyt on jo 7v ja pikkusiskonsa 1v11kk kanssa nousevat viikonloppuaamuisin katsomaan tv:tä.
Nyt kuopus on 3v ja ei yksinään ole mutta veljen kanssa sitten uskaltaa katsella lastenohjelmia.
sillä joskus mun on saatava nukkua tai torkkua niin kauan kuin haluan. Saavat kyllä tulla mun viereen makoilemaan niin pitkäksi aikaa kuin haluavat, mutta paskamutsi pistää ne tekemään aamupalan itse. Arkiaamuina mä olen päävastuullinen ruokahuollosta. Lapset on nyt 5, 7 ja 10v
Jumankekka joutuvat itse etsimään ruuat jääkaapista ja sen jälkeen vielä leikkimään itsekseen! LS!?
Esikoinen alkoi hoidella aamupalanottoa kun hän oli 7v ja sisko 4v.
Yleensä kylläkin leikkivät siihen asti kun herään ja ottavat sitten aamupalaa (itse).
Laitan kyllä illalla aamupalan valmiiksi kelmun alle lautasille jääkaappiin ja näytän mitä ottavat. Aamulla isompi sitten kaataa maidot tai mehut laseihin ja menevät eväineen takkahuoneeseen katsomaan ohjelmia ja syömään. Tietävät kyllä että saa tulla herättämään jos jotain tulee ja yleensä kyllä heräänkin samantien lasten kolisteluun..mutta kiva on silti vanua vielä vähän aikaa lämpimän peiton alla:)
En antaisi 3-v:n olla yksin hereillä, mutta 10-v. osaa katsoa hänen peräänsä.