Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistunut raskaus kahden tuulimunan jälkeen?

Vierailija
12.01.2013 |

Onko kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas kirjoittelee ja hyviä uutisia on! Raskaus on alkanut normaalisti ja vauva näyttäisi voivan hyvin.:) Kahden tuulimunan jälkeen kaikki hyvin! Ehkä nyt tosiaan oli meidän vuoro.

Vierailija
2/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana yksi tuulimuna, jonka jälkeen vahingossa eli todella helposti ja nopeasti raskaaksi :)



jotkut sanovat että tuulimunan jälkeen tulee ehkäpä helpommin taas raskaaksi eli yritystä taas kehiin!

Vierailija
4/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis 3kk vanha tyllerö sylissä :)

Vierailija
5/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuulimuna tuntuukin kuulostavan melko tavalliselta, mutta tietäisitkö ketään, joka on kärsinyt saman peräkkäin useamman kerran ja sitten lopulta saanut vauvan syliin ilman mitään vippaskonsteja?



Täällä olo vaihtelee toiveikkaan ja sekopäisen välillä ihan koko ajan.. Kaksi tuulimunaa siis takana ja plussaa näyttäisi taas. Joko nyt olisi meidän vuoro...

Vierailija
6/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti tiedä ketään jolla olisi useampi tuulimuna perätysten takana :( voimia teille!



minulla on kuitenkin tuttava jolla on useita keskenmenoja takana, mutta heilläkin vihdoin sitkeän yrityksen jälkeen on nähtävästi tärpännyt kun raskaus jatkuu yhä viikon 13 jälkeen :) keskenmenot tulleet aikaisemmin siis ennen viikkoa 13...



tiedän että on todella raskasta joutua pettymään moneen otteeseen joten voimia ja toivoa teille! :) kyllä se pienokainen sieltä vielä tulee kun sitkeästi jaksatte! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään onnistunutta raskautta takana?

Vierailija
8/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmeno ja sitten kesti yli vuoden ennenkuin tulin taas raskaaksi ja se oli tuulimuna...kaavinta rv 12.

Pidimme parin kk tauon yrittämisessä ja teimme mm. etelänmatkan ilman mitään ressiä ja matkan jälkeen jatkoimme yritystä ja parin kk päästä olin raskaana.

Raskauden aikana oli veristä vuotoa ja vauvan sydänäänet oli "huonot" rv16-36.

Kaikesta huolimatta oli terve iso poika :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole. Se on asia, joka vielä lisää pelkoani entisestään. Lääkärit vakuuttelevat, että hyvin tässä käy, mutta kuinka voisin siihen varauksetta uskoa, kun kokemusta on vain suurista pettymyksistä ja kivusta..?



Voi kunpa joku olisi kokenut samaa (siis en tietenkään toivo sitä, mutta...) ja olisi lopulta saanut vauvan...



Pakko vielä sanoa, että tuulimunat ja muut keskenmenot ovat ainakin omassa tuttavapiirissäni tabuja edelleen! Usein ajattelen, että olemme varmasti maailman ainoat, joille näin on käynyt. Järki sanoo, ettei niin tietenkään ole, mutta miksi ihmiset eivät kerro kokemuksistaan ja sillä tavoin auta muita saman kokeneita.?