Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keittiöpsykologit hoi, mitä minulle tapahtui?

Vierailija
12.01.2013 |

Ajoin eilen autoa, ja aloin erinäisistä syistä epäillä sen hajoavan kesken matkan. Jalkojani paleli, varpaat olivat menneet lähes tunnottomiksi. Viimein sain jalkani lämpenemään, ja veri alkoi kiertää varpaissa kunnolla, alkoi karmea pistelyn ja polttelun tunne. Yhtäkkiä aloin miettiä, että entä jos autoni on tulessa sieltä polkimien läheisyydestä, ja varpaitani poltteleekin sen vuoksi, että ne palavat. Pimeässä autossa samalla ajaessa ei voi nostaa jalkaansa ja tarkistaa että lyövätkö liekit sinne, joten aloin vain epätoivoisesti liikutella jalkojani, josko jotain merkkejäni ilmaantuisi että siellä todellakin olisi tulipalo. Siinä vaiheessa karkasi ajatus, ja hetken jouduin jo miettimään, että mikäs näistä polkimista oli kaasu, kytkin ja jarru... Koko tämän ajan hoin jatkuvasti mielessäni, että on hyvin epätodennäköistä että auto voisi oikeasti olla tulessa, mutta kesti kauan ennen kuin todella sen uskoin.



Ihme ja kumma selvisin kyllä autolla kotiin. Ajokortti ollut taskussa jo melkein kymmenen vuotta, jotta osaamattomuuden piikkiin en tätä voi laittaa. Mutta mikä mättäsi? Ideoita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla