IKI-gallup: Kaikista karmein kokemuksesi Lontoosta?
Kommentit (5)
vaikka ekalla kerralla satuttiin sinne pommi-iskupäivänä ja koko kaupunki oli täysin jumissa. Hyvät muistot jäi reissusta silti.
Yhdellä käyntikerralla oli metrolakko, mutta se oli pientä, taksijonotkaan ei olleet mitkään mahdottomat.
Ihana kaupunki!
Kerättiin kaverin kanssa kaikki kämpässä olevat kolikot ja lähdettiin ostamaan jotain ruokaa. Ulkona paistoi aurinko tosi kirkkaasti, en tiennyt mikä viikonpäivä tai kellonaika on ja sitten sain jonkinlaisen epilepsiakohtauksen, en pystynyt liikkumaan tai liikuin sillai hidastetusti ja ponnistelin kamalia voimia vastaan. Kaveri ei huomannut mitään, oli kyllä itsekin ihan sekaisin. Siihen loppui juominen.
Sika kallista (erityisesti Lontoon city-alueella).
Koko lomaviikon satoi ja oli koleaa (Lontoo on tunnettu huonosta säästä).
nimeltä Millenium Lodge. Vittu mikä mesta.
Lontoo on upea, ihana, eläväinen kaupunki!
t. kuudesti käynyt
ps. Pariisi sen sijaan haisee, on ruma ja töykeä