Mies päätti AV:n innoittamana uusia...
tyylinsä eikä olla enää wt.
Kiitos-huppari vaihtunut kauluspaitaan ja slipooveriin. Tarjoustalosta hankitut farkut vaihtuneet Gantin suoriin housuihin ja niittivyö jäänyt pois. Pilottitakkikin vaihtunut karvakauluksiseen, napilliseen, puolireiteen asti ulottuvaan villakangastakkiin Gantin mallistoa sekin. Entiset rockabilly-bootsitkaan ei enää kelpaa, nyt on tällaiset; http://www.gucci.com/us/styles/295180AR2001000#
Meni myös Versacen imagolasit hankkimaan. Ja ensi viikolla alkaa kuulemma kirjallisuuspiiri.
Tänään illalla sammutti välittömästi soittimen, kun laitoin vanhaan tapaamme soimaan suosikkibändiänsä Klamydiaa. Vaihtoi Mozartin sinfonian. Kuunteli myös ihan kummallisen kuuloista musiikkia, sanoi olevan joku indyy- inda-, indie- tai jokin sellainen -bändi.
Kaiken lisäksi on mennyt myymään meidän maasturin joka oli monen vuoden säästämisen tulos ja pitkäaikainen unelmamme. Osti niillä rahoilla sellaisen pappa-mallisen polkupyörän, joka näyttää aivan karmealta, ei ole edes jarruja siinä. Mulle antoi 500euroa, jolla täytyy ostaa kuulemma polkupyörä.
Myös taulu-tv on hävinnyt. Oli vienyt sen jonnekin vähävaraisten keräykseen.
Kaiken lisäksi joka perjantai meillä on ollut tapana illalla vetää pari mäyräkoiraa. Olin ne ostanut tavalliseen tapaan. Mitä teki mies? Kaatoi ne viemäriin! Ja otti esiin jonkun muka hienon viinipullon, viini muka tehty jossain Ranskassa Champaignessa. Eihän siitä tullut edes känniin! Tämä oli viimeinen niitti.
En pidä tästä. Entisestä kulmakunnan komeimmasta ja kovimamsta jätkästä on tullut vihervasemmmisto-city-hipin näköinen epämiehekäs tärkeilijä.
Kaiken lisäksi meillä ei ole kohta enää varaa ruokaan. Toimeentulotuki on sen verran pieni.
Että kiitosta vaan teille mammoille wt-intoilusta! Mun elämä ja mies on pilalla.
Kommentit (4)
Löytyiskö jostain räkälän läheltä sulle oinen kova jätkä mieheksi?
Mun kämpässä asustaa myös mies joka puhuu aina ja kysyy jotain wt juttuja.. Erona tämä ei niinkään vedä kaljaa eikä sitä sais huppariin vaikka kirveellä uhkais.
No itse asiaan sain korjattua tätä pelottavaa wt juttua silleen että sovittiin että mies käyttää vaan tietyissä tilanteissa hienoja vaatteita muuten siis omat hottis vaatteet.
Selitin että ei tarvi muuttua vaan sen takia että jotkut tuntemattomat mammat luokittelee vaikka eivät asiasta mitään tiedä.
Muuten on oma ihana itsensä:)
miehelläni on myös pakaroissa selluliittia ja pukeutui suihkun jälkeen (Calvin Klein) kylpytakkiin kunnes heitin sen roskiin.
Halusin että mies pitää miehisen tasapainon eikä olisi all woman.
Vitun mammat kun pitää joka käänteessä heittää sitä wt lokaa:( ja toiset korjaa sirpaleet.
Vitun mammat kun pitää joka käänteessä heittää sitä wt lokaa:( ja toiset korjaa sirpaleet.
Niinpä. Tänään ei suostu lähtemään, niin kuin perinteenämme on ollut tohon ostarin pubiin, vaan pyysi tänne jotain ihmehyypiöitä ja nyt lipittävät viiniä ja puhuvat jostain mistä minä en löydä yhtään tuttua sanaa. Tulen hulluksi noita juttuja kuunnellessa ja kaljanhimoissani!
t.ap
Jätä se.