Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tipattomalla tämän kuun?

Vierailija
11.01.2013 |

Minä olen. Normaalisti olisi nytkin punkkulasi kädessä, mutta nyt ei sitten ole.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipaton on mielestäni heille, joilla on tipat lähteneet käsistä.

Vierailija
2/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viime lauantaina en ottanut alkoholia enkä viikolla yhtään. Nytkin otin ekan ja toistaiseksi ainoan oluen vasta 21.30, kun normaalisti olisin ottanut jo klo 16 ja ehtinyt ottaa aika monta illan aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensä ole, mutta viime vuoden lopulla paino nousi ja tipaton liittyy yleisen kurinpalautukseen elämäntavoissa. Yleensä alkoholia menee ehkä 5-10 annosta viikossa, mutta en kyllä ole mitenkään kaivannut alkholia.

Vierailija
4/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kymmenes tipaton tammmikuu menossa :)

Vierailija
5/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on aika moni muukin kuukausi tipaton joten niin on tämä tammikuukin, harvoin tulee edes sitä yhtä annosta alkoholia otettua kuukaudessa, en vain pidä alkoholin mausta joten syy ei ole se että olisin laihiksella jne.

Vierailija
6/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätimme mieheni kanssa, että tässä kuussa emme hae ollenkaan roskaruokaa emmekä käy ulkona syömässä eli täysin kotiruoalla ollaan tämä kuukausi. :)

Vierailija
7/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutenkin ollut nyt vuoden juomatta ja tuskin tulee otettua tammikuussakaan. Ei vaan huvita.

Vierailija
8/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään juhlavaa päätöstä asiasta tehnyt, ei vain ole tullut ostettua edes saunajuomia.

Vierailija
9/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi niin noloa, jos tarvitsisin jonkin tipattoman kuun. Miehen kanssa avattiin viinipullo uutena vuonna ja se on vieläkin kesken.

Vierailija
10/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, siinä on vain ja ainoastaan hyviä puolia. Mutta toki ne jotka eivät kykene olemaan edes viikkoa ilman alkoa pitävätkin aina suurinta meteliä siitä kuinka eivät sitä tarvitse :D

Vierailija
11/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti alkoholia käyttävälle sillä ei ole mitään merkitystä, suurkuluttajille taas kuukausi on liian lyhyt aika.

Mulla ei ole alkoholiongelmaa eikä paino-ongelmia. Ei mitää syytä jättää saunasiidereitä juomatta.

Vierailija
12/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada 20 kiloa pois painosta kesäksi. 10 on tippunut syksystä.

Olen siis tipattomalla vielä ensi kuussa ja seuraavan. No voin kyllä vähän ottaa joskus, yhtälailla olen herkuttomalla kuurilla mutta söin pullapalan tiistaina. :)

Alkoholi ei ole ongelma, voin olla juomatta tai juoda. Poltan yhden tai askillisen tupakkaa ja lopetan taas vuosiksi.

Minulla on tammikuussa synttärit niin tammikuisin voin juhlistaa alkoholin kanssa niitä. Minä en ymmärrä tipattomia kuukausia ja saunakaljan juon joskus kerran tai pari kertaa kuukaudessa epäsäännöllisesti niin tipattomia kuukausia tulee useampi vuodessa.

No nyt lähtee raskauskilot niin elämä on vähän normaalia herkuttomampaa mutta minusta ihmisen elämään ei kuulu tuollaiset tipattomat vaan alkoholia ja herkkuja tulisi muutenkin nauttia niin harvakseltaan että tulee viettäneeksi tipaton ihan vahingossakin! Ei siihen tarvita tälläisiä vetoja, mieleen tulee että kun helmikuun eka viikonloppu tulee niin jengi juoksee baariin, vetää överit kun "saa taas juoda". Sitä se omalla työpaikalla on, onko se pointti? Sitten joillain jää ainakin putki päälle ja laihikset katkeaa kun ollaan oltu tammikuu laihiksella ja tipattomalla niin ekassa kännissä mennään vetään kaloriöverit ja kebabit ja seuraavana päivänä pizzaa ja limsaa, siitä se elämä taas lähtee muille herkuille. :)

Vierailija
13/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa sitten taas normaali ihminen kun kuukausi vaihtuu mutta tipaton jatkuu :)

Vierailija
14/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle normaalia alkoholinkäyttöä on pari lasia viiniä viikossa. Tavaksi on tullut ottaa perjantai-iltana lasi viiniä, ja sitten lauantaina illalla ehkä pullo puoliksi miehen kanssa. Eli ei kovin monta alkoholiannosta viikossa.

Haluan vähän herätellä omia ajatuksiani siitä, kuinka tärkeää osaa se viini mun elämässä näyttelee. Ja kas, aivan hyvin saan viikonloppufiiliksen päälle ilman sitä viinilasiakin. Ei ole mitenkään tehnyt tiukkaa olla ilman, aion kuitenkin jatkaa vähintään koko tammikuun. En aio vedota siihen, että "pystyn kyllä olemaan ilman, mutta en halua..."

Vierailija
15/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätäpä alkoholista saadut turhat kalorit pois, niin jopas olet ongelmaryyppääjä :D

Vierailija
16/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon 0-2 annosta viikossa, enkä näe tarvetta vähentää. Joskus voi kyllä huomaamatta kulua kuukausia juomatta.

Vierailija
17/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta vetoat sitten lopun vuotta?

Jos pystyn olla juomatta tai polttamatta vaikka vuoden niin eikö se ole sitten niin jos teen niin? Miksi sen pitäisi olla tammikuu?

Itse vietän tipattomia kuukausia ihan ajattelemattakin, koska ei vaan juo saunakaljaa tai viiniä ruualla. Mitä niin ihmeellistä siinä on? No on jos tarttee joku tipaton tammikuu viettää.

Ei se ole mikään vetoomus jos sanoo että olisin juomatta jos tahdon olla mutten nyt ole. Pitäisikö sitten olla vaan koska on "tipaton tammikuu"? Sori nyt että olen tammikuussa syntynyt. Ensi vuonna kun olen entisissä mitoissani niin saatan juhlia synttäreitäni alkon voimin. Mitä en tietenkään saa tehdä.. Vaikka olisin tipattomalla vuoden sitä ennen! :)

14

Vierailija
18/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hienoa että tipaton kuukausi saa sinut miettimään ettet vietä tipatonta kuukautta. Muista tipaton myös vaikka heinäkuussa? ;)

14

Vierailija
19/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kohta tulla puoli vuotta täyteen "tipatta". En ole alkoholia itseltäni kieltänyt muttei ole mieli tehnyt.

Vierailija
20/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt!

Miksi sen pitäisi olla tammikuu?

Itse vietän tipattomia kuukausia ihan ajattelemattakin, koska ei vaan juo saunakaljaa tai viiniä ruualla. Mitä niin ihmeellistä siinä on? No on jos tarttee joku tipaton tammikuu viettää.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän