Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huvittaa yle-streamilla tuo pettämistä paheksuva väestöliiton edustaja

Vierailija
11.01.2013 |

en nyt kannusta ketään pettämään mutta hiukan on kireenä toi nainen, joka paheksuu pettämissivustoja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se totta, ettei pettämiseen sivustoa tarvitse.

Saman tien kaikki ruotsin- ja tallinnanristeilyt pitäs lopettaa muilta kuin pareilta.

Vierailija
2/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tekopyhää paheksua tuossa määrin, vetää mukaan lasten kärsimykset ja miten koko yhteiskuntajärjestys on vaarassa ja petetyt traumatisoituu.

ihmissuhteita on erilaisia, senkin voi ottaa huomioon.

meillä on hyvä pitkä liitto miehen kanssa, ei edes lapsia, mutta yhdessä halutaan elää. seksi on ok, mutta ollaan myös sovittu että saa olla muiden kanssa jos tuntuu siltä. mutta ei saa loukata toista.

ei juosta vieraissa erityisemmin eikä olla traumatisoituneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa puhui tuo nainen, mies lähinnä puhui itseään pussiin minkä ehti. änkytiänkytiänkyti.... puhukaa suomalaiset... autetaan pareja

Joo kyllä mieliteot on jokaisella, mutta vaikka mieli tekee niin ei se oikeuta hakemaan omaa nautintoa hinnalla millä hyvänsä.

Olen itse pettänyt ja voin sanoa että pitkällä tähtäimellä siitä kärsii itse, perheestä ja lapsista puhumattakaan!

Vierailija
4/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on ok, mutta ollaan myös sovittu että saa olla muiden kanssa jos tuntuu siltä. mutta ei saa loukata toista.

No ei se sitten ole pettämistä, jos on sovittu asiasta. Siis daa!!

Vierailija
5/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on ok, mutta ollaan myös sovittu että saa olla muiden kanssa jos tuntuu siltä. mutta ei saa loukata toista.

No ei se sitten ole pettämistä, jos on sovittu asiasta. Siis daa!!

mutta ei tuossa keskustelussa otettu esille ollenkaan sitä näkökulmaa, että ei se monogaminen suhde ole maailman autuus ja ainoa tapa.

se petetty nainen, jolla oli mennyt vuosia toipua pettämisestä taisi liiotella hieman.

Vierailija
6/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tekopyhää paheksua tuossa määrin, vetää mukaan lasten kärsimykset ja miten koko yhteiskuntajärjestys on vaarassa ja petetyt traumatisoituu.

ihmissuhteita on erilaisia, senkin voi ottaa huomioon.

meillä on hyvä pitkä liitto miehen kanssa, ei edes lapsia, mutta yhdessä halutaan elää. seksi on ok, mutta ollaan myös sovittu että saa olla muiden kanssa jos tuntuu siltä. mutta ei saa loukata toista.

ei juosta vieraissa erityisemmin eikä olla traumatisoituneita.

Ja kyllä ne lapset oikeasti kärsii, niiden koko elämä menee sekaisin ja vain siksi ettei äiti tai isä osaa pitää housujaan kiinni, eikä pitää lupauksiaan.

Mua huvitti sen äijän kiertely ja kaartelu. Pettäminen ei ollut pettämistä vaan jotain helkatin tyhjän tilan täyttämistä ym. "kaunista". Lupausten pettämistä pitää kaunistella ja vain saadakseen rahaa. Yhdensortin paritustahan tuo on. Lisäksi koko ajan hoki kuinka pettäminen voi parantaa suhdetta, jep jep. Aika monella se ei paranna vaan tuhoaa.

Vierailija
7/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ole aika epärealistista ajatella, että seksuaalinen jännite kestää ikuisesti ja kieltää itseltään kaikki halut paitsi yhden ihmisen kanssa?

musta sen naisen nuttura oli aika tiukalla.

Vierailija
8/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta ei tuossa keskustelussa otettu esille ollenkaan sitä näkökulmaa, että ei se monogaminen suhde ole maailman autuus ja ainoa tapa."

voisi erota ensin? nyky-yhteiskunnassa eroaminen helppoa kaiken lisäksi.

Se katuva pettäjä

Vierailija
9/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi erota vain sen vuoksi, että haluaa mennä sänkyyn jonkun muun kanssa? siitähän ne lapset vasta kärsiikin.

Vierailija
10/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin nuorempi kuin tuo Vaaranen. En voi sille mitään, että pidän häntä tohtorinlakistakin huolimatta hieman yksinkertaisena.

Vierailija
11/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy hillitä halunsa. kaikkea ei voi saada, etkö opeta sitä samaa lapsillekin? mikset itsellesikin?

Vierailija
12/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluu-uun

Vierailija
13/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa ku muutkin saa? miks mä en saa ikinä mitään??? äää...

Vierailija
14/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin nuorempi kuin tuo Vaaranen. En voi sille mitään, että pidän häntä tohtorinlakistakin huolimatta hieman yksinkertaisena.

ihmettelin myös sitä tohtoriutta. ei kovin laajasti käsitellytvaihetta tohtoriksi. mitä se on opiskellut?

Vierailija
15/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin myös sitä tohtoriutta. ei kovin laajasti käsitellytvaihetta tohtoriksi. mitä se on opiskellut?

Entinen malli.

Vierailija
16/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Mutta hänen asemassaan ei varmaan voi paljoa poiketa opetetusta ja edustamansa instanssin tarkoitusperistä. Vaikkakin voi kysyä että kehottaako väestöliitto siis vain eroamaan jos seksisuhde ei toimi? Kasvatusvastuu ja koti merkitsee siis vähemmän kuin syrjähyppy tai sivusuhde?

Väestöliitto vaalii rakkausliittoja. Vai vaaliiko se lopulta vaan serial monogamya?

Vierailija
17/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sosiologiaa opiskellut myös ja ihmettelen että tuo nainen on sosiologi!

hieman yksipuolista tekstiä tuli sosiologin suusta. kyllä siellä opinnoissa aika paljon eri puolilta asioita pyrittiin tarkastelemaan.

Vierailija
18/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä yliopistosta on valmistunut?

Vierailija
19/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiologian opinnoissa pyritään nimenomaan tarkastelemaan kriittisesti yhteiskunnallisia instituutioita ja käytäntöjä niin kuin esimerkiksi avioliittoa tai perheitä.

miten on mahdollista että sosiologi kireänä väittää, että monogaminen parisuhde on ainoa tapa elää ja pettämissivustot on pahinta mitä olla ja saattaa?

vaikka kunka edustaisi väestöliittoa luulisi tohtorin kykenevän keskustelemaan ja pohtimaan asiaa hieman laajemmin.

sosiologian opinnot sai mut ainakin kyseenalaistamaan sen, että on yksi ja ainoa tapa elää, ja pohtimaan iuka ne tavat määrittää.

Vierailija
20/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä se mies herätti enemmän ärsytystä. Se väestöliiton nainen oli enemmän tolkun ihminen.

Mutta siinä treffisivuston edustajassa ärsytti mm. kylmä suhtautuminen muihin ihmisiin, joka ilmeni mm. seuraavasti:

-Sille toimittajamiehelle rupesi avautumaan, että pitäisi olla enemmän lihaksia, jotta saisi yhteydenottoja naisilta! :O Itse en allekirjoita isojen lihasten tärkeyttä parinsaannissa, ja vaikka niin olisi, niin ei toisen ulkonäköä saa tuolla tavalla morkata. Huonoa käytöstä!

-Rupesi selittämään, että jos nykyinen parisuhteensa alkaa voida huonosti, niin varmaan voisi pettää vaikka oman sivustonsa kautta. Hyi oksetus! Itse jättäisin tuollaisen lieron saman tien. Eihän sitä puolisoonsa voi luottaa, jos pitää koko ajan pelätä, että se kohta pettää.

-Ei välittänyt siitä, kun toimittaja kertoi selvittäneensä, että oli bongannut tekaistun ja väärää valokuvaa käyttävän naisprofiilin palvelusta.