Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, jotka olette suht lyhyen ajan sisällä olleet sekä bruneja että blondeja

Vierailija
11.01.2013 |

Oletteko huomanneet eroa siinä, paljonko miehet huomioivat? Mä nimittäin huomasin blondiksi palatessani, että miehet ovat paljon flirtimpiä ja katsovat merkitsevästi jne. Kun oli tummat hiukset, niin silloinkin tätä tapahtui mutta _huomattavasti_ vähemmän. Huomasin myös eron tuossa "huomion saamisessa" kun värjäsin tummaksi, se siis väheni selkeästi.

Hassuinta on se, että mun mielestä mulle sopii tummat hiukset paljon paremmin, erityisesti ne tuovat silmieni väriä esiin ja silmät ovatkin mielestäni kasvojeni kaunein juttu. Moni ystäväkin on sanonut, että tummat hiukset sopii hyvin.

Luonnollinen värini on kuitenkin hiukan lähempänä vaaleaa kuin tummaa, siksi ja osittain ihan vaihtelun vuoksi vaalensin vähän, sen verran että olen selvästi enemmän vaalea kuin tumma nyt. Mikään "olet pirteä muutoksen vuoksi" -selitys ei toimi, koska vaaleneminen tapahtui pikkuhiljaa enkä ole kiinnittänyt siihen erityisempää huomiota edes.

Nyt siis lähinnä mielenkiinnosta pohdin, että onko tämä yleisempikin ilmiö ja jos on, niin mistä se voisi johtua. Pidetäänkö blondeja vaan oikeasti jotenkin helpompina ja siksi flirtataankin helposti?:D Eikös jossakin ollut joskus tutkimus (?) että miehet haluavat blondeja hetken kivaan ja brunetteja parisuhteeseen, se voisi selittää sen flirtin runsauden. Ajatellaankohan blondista ehkä useammin, että hän on sinkku?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondina ympärillä pyöri "hauskan pitoon" haluavia, brunena aloin kiinnostamaan seurustelumielessä.

Jotain tuohon liittyvää mäkin pohdin selitykseksi. Eli suhtaudutaan jotenkin "kevyemmin" joten flirtataankin herkemmin. Ja joo, nyt kun mietin niin blondina kohtaan nimenomaan sellaista kevyttä, jotenkin "humoristista" flirttiä todella paljon. En siis tarkoita varsinaista huumoria vaan sellaista hymyilyä ja silmäniskuja jne. Brunettena taas huomattavasti harvempi tuntui kiinnittävän huomiota, mutta aina välillä joku saattoi kyllä jäädä tuijottamaan ihan vakavana.

ap

Vierailija
22/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat selittäneet vaaleuden ihannoimisen sillä että ihmiset ovat nuorena usein vaaleita ja nuoruus yhdistetään alitajuisesti hedelmallisyyteen. Tiedetään siis että silmät ja hiukset voivat tummua vanhetessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin, aika huteralla pohjalla mennään, jos hiusten väri pitää valita sen mukaan, paljon saa huomiota tai mihin lopputulemaan se miesten osalta vie. Itse pidän nyt, onnellisesti, omaa vaaleanruskeaa väriä. Ihan vaan sillä, että säästyn juurikasvulta :)

Öö siis tulkitsitko sä, että minä nyt tässä tavoittelen jotakin miesten maksimaalista huomiota vai? Eihän tässä ketjussa itse asiassa kai _kukaan_ ole sitä vatvonut, että miten tässä saisi eniten huomiota... Mua aina välillä ällistyttää ihmisten tapa tehdä ihan ihmeellisiä tulkintoja ihan omasta päästään ja olettaa (?) niiden sisältyneen aloitukseen. Tai ainakin on hassua kommentoida "aika huteralla pohjalla mennään, jos hiusten väri pitää valita sen mukaan, paljon saa huomiota" sellaiseen aloitukseen, jossa ei mitään sellaista olla edes käsitelty.

ap

Ei, en tulkinnut. Tein yleisen huomion asiasta, ja uskallan edelleenkin väittää, että maailmasta löytyy naisia, jotka pitävät hiuksiaan blondeina, punaisina, lyhyinä tai vaikka minä juurikin miesten huomion takia. Mielestäni EN kirjottanut mitään siihen suuntaan, että aloituksesi tarkoitus oli miettiä miesten huomion maksimointia. Korjaa toki, jos olen väärässä! Olet vapaa lainaamaan alkuperäistä lausettani (ja se on toki jopa suotavaakin) :)

Nyt ihmettelen sitä, miksi tehdä aloitus miesten antamasta huomiosta suhteessa eri hiustenväriin, jos sitten aloitusta ei saisi kommentoida liittyen juurikin siihen alkuperäiseen AIHEESEEN, eli tässä tapauksessa miesten huomioon??(Pahoittelut väärinymmärryksestäni, jos oikea aiheesi olikin esimerkiksi villasukkien kutominen tai se, mitä löytyy kuun pimeältä puolelta. En näemmä Demittäjän aivollani sitä sitten oikein ymmärtänyt.)

Vierailija
24/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat selittäneet vaaleuden ihannoimisen sillä että ihmiset ovat nuorena usein vaaleita ja nuoruus yhdistetään alitajuisesti hedelmallisyyteen. Tiedetään siis että silmät ja hiukset voivat tummua vanhetessa.

Se oli yksi syy miksi aikoinaan värjäsin tummaksi, kun ärsytti olla ihmisten silmissä teinityttö. Olen siis 31-vuotias kuitenkin jo joten olisi ihan kiva ettei pidettäisi aivan lapsena. Toivottavasti tämä vaaleus ei nyt taas sitten nuorenna mua...

Vierailija
25/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin, aika huteralla pohjalla mennään, jos hiusten väri pitää valita sen mukaan, paljon saa huomiota tai mihin lopputulemaan se miesten osalta vie. Itse pidän nyt, onnellisesti, omaa vaaleanruskeaa väriä. Ihan vaan sillä, että säästyn juurikasvulta :)

Öö siis tulkitsitko sä, että minä nyt tässä tavoittelen jotakin miesten maksimaalista huomiota vai? Eihän tässä ketjussa itse asiassa kai _kukaan_ ole sitä vatvonut, että miten tässä saisi eniten huomiota... Mua aina välillä ällistyttää ihmisten tapa tehdä ihan ihmeellisiä tulkintoja ihan omasta päästään ja olettaa (?) niiden sisältyneen aloitukseen. Tai ainakin on hassua kommentoida "aika huteralla pohjalla mennään, jos hiusten väri pitää valita sen mukaan, paljon saa huomiota" sellaiseen aloitukseen, jossa ei mitään sellaista olla edes käsitelty.

ap

Ei, en tulkinnut. Tein yleisen huomion asiasta, ja uskallan edelleenkin väittää, että maailmasta löytyy naisia, jotka pitävät hiuksiaan blondeina, punaisina, lyhyinä tai vaikka minä juurikin miesten huomion takia. Mielestäni EN kirjottanut mitään siihen suuntaan, että aloituksesi tarkoitus oli miettiä miesten huomion maksimointia. Korjaa toki, jos olen väärässä! Olet vapaa lainaamaan alkuperäistä lausettani (ja se on toki jopa suotavaakin) :)

Nyt ihmettelen sitä, miksi tehdä aloitus miesten antamasta huomiosta suhteessa eri hiustenväriin, jos sitten aloitusta ei saisi kommentoida liittyen juurikin siihen alkuperäiseen AIHEESEEN, eli tässä tapauksessa miesten huomioon??(Pahoittelut väärinymmärryksestäni, jos oikea aiheesi olikin esimerkiksi villasukkien kutominen tai se, mitä löytyy kuun pimeältä puolelta. En näemmä Demittäjän aivollani sitä sitten oikein ymmärtänyt.)

Joo, ja juuri sen takia minä _kysyin_ tulkitsitko, koska en voinut olla varma siitä. Ja tosiaan koska aloituksessa ei puhuttu mitään siitä että hiuksia värjättäisiin miesten huomion saamiseksi, eikä kukaan muukaan sellaista ketjussa puhunut, niin se kommentti tosiaan meni offtopiciin vaikket nyt vissiin itse sitä myönnäkään. Siksi juuri vastauksesi vaikutti av:lle enemmän kuin tyypilliseltä ylitulkinnalta. Täällä kun ihmiset yleensä aina olettavat aloitusten taustalle joitakin henkilökohtaisia psykologisia motiiveja, yleensä sellaisia jotka liittyvät kateuteen, heikkoon itsetuntoon tai muuhun negatiivisena miellettävään ominaisuuteen :D

ap

P.S. Mä en kutsunut sua demittäjäksi joten älä sitten turhaan mua kohtaan tunne katkeruutta siitä

Vierailija
26/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuon huomaa myös siitä, että kaikkia vaaleatukkaisia ystäviäni luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin he ovat. Tummahiuksisia taas arvioidaan yleensä juuri sen ikäisiksi kuin he ovatkin. Ja ihan objektiivisesti ajatellen myös itse pidän blondeja nuoremman näköisinä.

Vierailija
27/29 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuon huomaa myös siitä, että kaikkia vaaleatukkaisia ystäviäni luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin he ovat. Tummahiuksisia taas arvioidaan yleensä juuri sen ikäisiksi kuin he ovatkin. Ja ihan objektiivisesti ajatellen myös itse pidän blondeja nuoremman näköisinä.

Se voi kyllä selittää paljon myös, siis ihan vaan tuo että pidetään nuorempana.

Vierailija
28/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan tummat hiukset ja tummat kulmat, mutta todella vaalea iho. Näytin mielestäni tosi tylsältä pitkien tummien hiusteni kanssa ja hain pirteyttä leikkaamalla lyhyemmät hiukset ja sävyttämällä niitä vaaleamman ruskeaksi. Saamani huomio ei muuttunut mihinkään, vaikka omasta mielestäni näytin tosi hyvältä ja pirtsakalta. Sitten ihan hetken mielijohteesta blondasin - ja miehiä alkoi pörrätä ympärillä flirttailemassa kuin taikaiskusta. Se oli ihan hullua. Sittemmin olen palannut tummiin hiuksiini.

Vierailija
29/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin 35 + ikäisenä sinkkuaikaa ja nautin elämästä. Hiukset olivat sellaiset punaiset, mikähän se väri olisi nimeltään, ei aivan porkkanan punaiset kuten tarja halosella vaan olisiko joku kuparikulta.

Väri oli onnistunut, sitä luultiin minun omaksi väriksi.

Kysyntää oli, menoa oli. Ihan hauskaa sinkkuaikaa oli.

eräs mies sanoi, että punapäät ovat anteliaita ja .. öö.. sanoi että vanhoissa lännen leffoissa kaikki rempseät ilotytöt olivat punapäitä ja naiset värjää hiuksensa punaiseksi just tämän takia, merkiksi: minulta saa, minä annan, minä haluan.

Taisi olla samainen mies, joka oli sitä mieltä että biljardin peluussa naiset nojaa biljardipöytään siten, että tahallaa pyllistää ja pyllyttää takamustaan, kutsuna miehelle.

Olihan aika turhaa selittää että ei se nyt näin ole, enkä minäkään mikään kaikille jaossa oleva irtonumero ollut, biljardissa se pöytä on lyhyelle naiselle haastava..

no, miehet on pöljiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi