Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekemistä laivalla on 12-13 vuotiaille?

Vierailija
11.01.2013 |

Ravintolaan ei pääse, leikkihuoneet ei enää kiinnosta ja kannella riitää ihmettelemistä vartiksi. Rahapelejä ei saa pelata. Viihtyykö teidän esiteinit laivalla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka olen 13v niin seikkailin ympäriinsä. Oli ensinmäinen kerta kun sisko ei halunnut tehdä mun kaa mitään

Vierailija
2/24 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13v odottaa ensi viikonlopun reissusta ennen kaikkea: ensin kalaravintolaan syömään hummeria tai jättikatkarapuja, kumpi nyt maistuu sillä hetkellä. Sit karkki tax freehen hummailemaan, ja sen jälkeen katsomaan Fame musikaalia. Sit mennäänkin nukkumaan. Tulomatkalla ollaan menossa saunomaan ja uimaan, varattiin oma sauna perheelle. Ja sitten buffaan syömään sushia jne. Eiköhän tulomatkallakin käydä yökerhossa vähän diskoilemassa koko perheen voimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otamme iPodin ja Padin mukaan.

Laivalla olo jo on hienoa

Vierailija
4/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei pääse ravintolaan? Monesti ollaan istuttu ravintolassa iltaa lapsen kanssa. Myös illan tanssishow on semmonen mistä lapsikin tykkää.

Laivalla on yleensä myös pelihuone, jossa on autopelejä, liitokiekkoa yms. Poika on päässyt myös komentosillalle kierrokselle tapaamaan kapteenia.

Vierailija
5/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokaaminen ja haporoiva känniseksi.

Vierailija
6/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnaan oli riittävästi:) söi ja pelasi vähän rahapelejä ja osti taxfreestä karkkia. Siinäpä se.

Vierailija
7/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella merta, ainakin omina 12v aikoina saattoi mennä leffaan. Ravintolassa istuttiin ja tanssittiinkin. Lisäksi 13v:nä otettiin jo mukaan reissuun 18v kaveri, joka haki viinakset, sitten kännättiin, pussailtiin, poltettiin ja oksenneltiin.

Vierailija
8/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

discossa ja ravintolassa ja metsästettiin poikia. muutama kolikko meni rahapeleihin ja tietty karkin syöntiä yms. oleilua.

ravintolassa li muuten viime reisulla n. kk sitten vielä kahdentoista jälkeenkin esim. n. 4 vuotiaita.

Vierailija
9/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juuri sellaisessa väliinputoajaiässä, ettei laivalta löydy mitään. Siljalla oltiin elokuussa ja suellä oli tosi makee lapsille suunnattu musiikkishow, jota katsoi teinitkin mielellään. Mutta siinä se. Onneksi oltiin isolla porukalla, että oli toisistaan seuraa. Muutoin olis kyllä mennyt hankalaksi.

Vierailija
10/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon siinä 14v juopotellu täysikästen poikien kanssa laivalla. Kivasti vanhemmat järjesti mulle ja kavereille oman hytin ihan eri kannelta, niin se onnistui kenenkään huomaamatta :D

Tosin en suosittele tätä vaihtoehtoa..

Vierailija
11/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä kauheasti mitään tekemistä ole. Siljalla on ainakin pleikkarilounge ja sitten on tietty keskiyön show. Ainakin keulabaarissa saa olla alaikäisetkin paikalla pilkkuun asti. Yläkerran disco on k-18 muistaakseni puolesta yöstä eteenpäin. Tylsäksi meinaa käydä aikuisellekin, kun ainoat aktiviteetit on shoppailu, syöminen ja ryyppääminen.

Vierailija
12/24 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää hengailla pelihuoneessa. Välillä käydään kaupassa, syödään karkkia, ollaan tanssiravintolassa. Hengaillaan ympäri laivaa..

Vierailija
13/24 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymme joukkoeemme kanssa 3 kertaa laivalla ruotsissa ja koskaan ei ole tylsää :D olemme siellä poliisia ja rosvoa (xd) käymme discossa ja laulamme karaokea ;) ja tietty taxfreessä on kateltavaa, esim. hajuvedet

Vierailija
14/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite ku olin 14 nii muistan et oltiin discossa ja ravintolassa ja ne kyllä myi meille alkoholia eikä kyselly papereita.. eli silloin jumalatila ja aina tullu jotku 19 vuotiaat jätkät juttelee nii mitä siitä nyt sit tulee? kännipano.. :) Mukavat muistot mulki :''D

Vierailija
15/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa viinaa jostain niin voi ryypätä. Seksiä tai sen tyyppistä vehtailua voi harrastaa kanssa. 

Vierailija
16/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri laivalta, mukana 8-, 11- ja 16-vuotiaat pojat. Kyllä tuolle vanhimmalle on aina löytynyt tekemistä laivalla. Osin liikkuu meidän kanssa, osin ihan itsekseen. Tällä reissulla käytiin mm. kylpylässä yhdessä, poika pelasi rahapelejä, konfa-osaston lasten kesäpaikassa, ping-pongia, liitokiekkoa, jalkapallopeliä. Pelasi niitä rahapelejä ja shoppasi. Playkkareitakin löytyy, niiden parissa viihtyy Symphonin playstation loungella, Serenadella sitä ei ole, mutta nyt kesäaikaan pelejä on enemmän kun niitä löytyy tuolta konfastakin. Ja toki tanssishow käydään myös yleensä katsomassa. Meidän perhe on kyllä hytissä kokonaisuudessaan ennen puolta yötä. Teini katsoo telkkaria tai pelaa nintendolla tai lukee taskareita sitten. Viihtyy erinomaisesti ja tahtoo mukaan laivalle.

Vierailija
17/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viikkarilla pleikkareita yms?

Vierailija
18/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 11 oltiin kaverin kaa laival ja eipä muuta tekemistä ollu ku pelata rahapelejä

Vierailija
19/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias on teini.

Vierailija
20/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin 13 niin ryypättiin intistä päässeitten pojujen kanssa, ei vanhemmat katsoneet perään eikä henkilökuntaa kiinnostanut kysellä mitään papereita. Kaverilta meni neitsyys sillä reissulla.