Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netti mokkula asiaa, apua kaivataan! :(

Vierailija
11.01.2013 |

Eli kyseessä on DNA MF60 3G mokkula. Olen useasti käynyt DNA-liikkeessä sen vuoksi, kun tässä ei enää toimi se langaton ominaisuus. Mokkula on käynyt jo kahdesti huollossa, mutta se ei ole auttanut. Missä on vika? En kehtaa mennä enää uudelleen, ainakaan heti, liikkeeseen "valittamaan". Voiko tietokoneessa olla joku vika, jos niin mikä? Kone on kohta 2.v vanha. Ääh, olisin kiitollinen avusta! Takuu on mokkulalla voimassa, mutta kehtaanko enää kymmenennen kerran mennä sinne uudelleen... :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mokkula ja hyvin on pelittänyt vuoden verran.

Vierailija
2/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten voi olla ettei ole edes vikaa, vaan sulla voi olla wifi disabloitu. Esim tässä mun koneessa (Lenovo Thinkpad) täytyy se laittaa päälle kannettavan koneen etuosassa olevasta kytkimestä ennen kuin se löytää yhtään langatonta verkkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää tietokonetta, vaikken nörtti olekkaan :D Ja siis joo on wifi päällä, ainakin tässä läppärin näppäimellä palaa se valo tuossa missä sen wifin kuvakin näkyy. Jos se nyt tuo on. Mutta siis mokkula toimi moitteettomasti ensimäisen puoli vuotta, mutta viimeisen vuoden se ei oo ollu langaton noista toimenpiteistä huolimatta. :s

Vierailija
4/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos siellä näkyvistä wifiverkoista, että näkyykö mokkula ja onko läppäri yhdistynyt sinne.

Mokkulan näytöllä myös näkyy wifissä kiinniolevien määrä.

Vierailija
5/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nyt oon oikeessa paikassa, niin täällä lukee että "Langaton LAN-sovitin - tämä laite toimii oikein". Näinkö? Kiitos kun jaksoitte vastata jo aiempiin kysymyksiin, toivottavasti jaksaisitte vielä vähän. :) Mutta aina kun tuon piuhan ottaa irti tuosta koneesta, niin se katkaisee sen yhteyden vaikka mokkulassa lukeekin "connected".

Vierailija
6/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä nyt oon oikeessa paikassa, niin täällä lukee että "Langaton LAN-sovitin - tämä laite toimii oikein". Näinkö? Kiitos kun jaksoitte vastata jo aiempiin kysymyksiin, toivottavasti jaksaisitte vielä vähän. :) Mutta aina kun tuon piuhan ottaa irti tuosta koneesta, niin se katkaisee sen yhteyden vaikka mokkulassa lukeekin "connected".

No toi kohta ei vielä näytä sulle mitään näkyvistä verkoista, eikä siitä, mihin olet kytkeytynyt.

Sun tarttis löytää verkkoyhteydet ja sieltä ottaa se sovitin. Windowssilla oikealla hiirenkorvalla sovittimen päältä, pitäisi löytyä ne langattomat verkot tms.

Vierailija
7/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä on DNA MF60 3G mokkula. Olen useasti käynyt DNA-liikkeessä sen vuoksi, kun tässä ei enää toimi se langaton ominaisuus. Mokkula on käynyt jo kahdesti huollossa, mutta se ei ole auttanut. Missä on vika? En kehtaa mennä enää uudelleen, ainakaan heti, liikkeeseen "valittamaan". Voiko tietokoneessa olla joku vika, jos niin mikä? Kone on kohta 2.v vanha. Ääh, olisin kiitollinen avusta! Takuu on mokkulalla voimassa, mutta kehtaanko enää kymmenennen kerran mennä sinne uudelleen... :/