Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisikö miehesi kahdeksi päiväksi varpajaisiin...

Vierailija
11.01.2013 |

jos sinä olisit kipeänä kotona kolmen lapsen kanssa? Varpajaiset pidettäisiin toisessa kaupungissa, joten ei olisi mahdollista tulla kesken poiskaan. Lapset iältään 3 kk - 4 vuotta.

Miten reagoisit, jos lähtisi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kipeä olisin. Jos olisin siis tosi kipeä, niin ei lähtisi, mutta jos olisin esim. pienessä flunssassa, niin saattaisi lähteä.

Asia ois minulle ihan ok. Onhan tuo mies paljon työmatkoillakin, hyvin arki rullaa täällä kotona. Ehkä keskusteltais siitä, riittäiskö vain yhden yön juhlinta, tarviiko jäädä kahdeksi päiväksi.

Vierailija
42/45 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteen ajattelemattomuuteen kaatuu..

Ja yllättävän monella vieläpä!

En itse kyllä lähtisi suunnittelemaan edes yhteistä vuokra-asuntoa noin huteran suhteen pohjalle, puhumattakaan yhteisestä arjesta - saati vastuun ottamista kokonaisesta ihmiselämästä!

"Mies oli ajattelematon, niin jätin sen. Meille syntyi just lapsi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisiaan olenko itse kipeä vai vain lapset.

Ja kuinka kipeitä lapset on ja onko jollain lapsella jotain sairautta ,jota jokin tauti vaikeuttaa tai aiheuttaa hengenvaaraa.

Vierailija
44/45 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy melkein ikinä missään, paitsi juuri tuollaisissa erikoistilanteissa. Oma äiti on melkei naapurissa, hän kyllä auttaisi lasten kanssa.

Vierailija
45/45 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ollessa vanhempia olisi kyse lähinnä ilmoitusluontoisesta asiasta, mutta jos talossa olisi pieni vauva niin muuten kysyisi olisiko se minulle ok eikä jäisi mököttämään, jos toivoisin hänen jäävän.

Meidän kolmonen on nyt 2kk ja mies on tänään itse asiassa lähtemässä kaverin syntymäpäiville toiseen kaupunkiin, tulee huomenna illalla takaisin. Vauvan unirytmi on vielä täysin sekaisin ja siksi kysyikin olisiko minulle liian rankkaa olla yksin tämä pätkä. Käskin lähteä rentoutumaan :)

Eilen mies kuitenkin päätti, että yrittää antaa minun levätä varastoon mahdollisimman paljon. Passitti illalla aikaisin petiin ja hoiti vanhempien lasten iltapalat ja nukutukset. Yön nukkui vauvan kanssa olohuoneessa ja minä vedin korvatulppien kanssa sikeitä makkarissa. Toi vauvaa toki tissille ruoka-aikoina. Siltikin ihanan levännyt olo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän