Ihan nolottaa olla aina se tunnollinen ja ahkera
eilen eka kahvauulatunti joulutauon jälkeen.
Kaikki kuorossa kertoivat, etteivät ole yhtään treenanneen koko 1kk aikana, painoa tuli vaan lisää kun tuli mässättyä, jne.
En kehdannut kertoa, että tein ohjaanan antaman treeniohjelman kotona 3 kertaa viikossa ja 2 viikkoa sitten ostin vielä isomman kuulankin.
Kommentit (17)
pari vuotta sitten kuuma juttu oli juoksukoulu. Töissä moni aloitti, mutta lopetti kesken tai muuten lintsasi ohjelman suhteen. Minä se vaan jatkoin ja juoksin 10 viikon päästä sen 5km ja jatkoin juoksua senkin jälkeen. Nyt talvella pidän taukoa. viime syksy tuli aloitettua kahvakuula, se tuntuu hyvältä, voima kastaa ja vyötärö on kaventunut.
EIkö itsensä kehittäminen itsessään ole hyvä syy?
ap.
Älä kerro niille. Sanot että en minäkään mitään harjoitellut söin vain pullaa ja join punkkua.
Vaikka tosiasiassa et muuta tehnytkään, kuin hikoilit vain yhden päämäärän nimissä. Nostelit kahvakuulia ja kuuntelit HEAVYMETALLIA agreissasi.
Nostelit kuulia ja kuvittelit mielessäsi pahimman vihamiehesi naamataulun. Jokainen hikipisara on vihamiehesi suloinen kyynelpisara. Suloinen suolainen kyynelpisara. KYYNELPISARA LIHALIEMIKUUTIONA MAKKARAKEITOSSASI. MAKKARAKEITOSSASI, JOSSA EI OLE MUUTA KUIN 100% MAKKARAA TÄYTTÄ LIHAA!!! LIHAA LIHAA LIHAA.
Älä kerro niille. Sanot että en minäkään mitään harjoitellut söin vain pullaa ja join punkkua.
Vaikka tosiasiassa et muuta tehnytkään, kuin hikoilit vain yhden päämäärän nimissä. Nostelit kahvakuulia ja kuuntelit HEAVYMETALLIA agreissasi.
Nostelit kuulia ja kuvittelit mielessäsi pahimman vihamiehesi naamataulun. Jokainen hikipisara on vihamiehesi suloinen kyynelpisara. Suloinen suolainen kyynelpisara. KYYNELPISARA LIHALIEMIKUUTIONA MAKKARAKEITOSSASI. MAKKARAKEITOSSASI, JOSSA EI OLE MUUTA KUIN 100% MAKKARAA TÄYTTÄ LIHAA!!! LIHAA LIHAA LIHAA.
syitä on monia. Myös niitä syitä harjoittelemattomuuteen löytyy myös. Ja vieläpä päteviä.
Mikähän ongelma sulla on =)
Ainakin minulle tuli kova nälkä. Makkarakeitto ei ole hupsumpi ajatus :)
Voitko alkaa mun personal traineriksi? :D
sanoja "tunnollinen" ja "ahkera" liikuntaan. Siitä tulee sellainen tunne, että joku ulkopuolinen odottaa jotain, että on joku normi täytettävänä. Mä liikun, jotta olis hyvä olo ja jotta selkä ja niska pysyisivät kuosissa.
Liikunta on siis välttämättömyys, mutta valitettavasti aina ei ehdi, esim. lapsen sairauden takia. En mä koe siitä mitään omatuntoja suuntaan tai toiseen, tai ajattele, että jos joku jumppa on tauolla, on "lomaa" liikkumisesta.
sanoja "tunnollinen" ja "ahkera" liikuntaan. Siitä tulee sellainen tunne, että joku ulkopuolinen
niin kyllä minä sitten niin teen kun tuli luvattua (siis luvattua itselle). Itsestään selvä juttu minusta.
ap.
vain korkeintaan neljä oppilasta kolmestakymmenestä tekee kotitehtävät. Loput tekee sitä mikä heitä kiinnostaa. Esimerkiksi käy lenkillä tai nostelee kahvakuulia.
Jokainen kehittyköön siinä mikä kiinnostaa.
sanoja "tunnollinen" ja "ahkera" liikuntaan. Siitä tulee sellainen tunne, että joku ulkopuolinen
Jos olen ääneen sanonut, että kiitos ohjeista, noudatankin näitä koko loman ajan niin kyllä minä sitten niin teen kun tuli luvattua (siis luvattua itselle). Itsestään selvä juttu minusta.
ap.
taas ei tulisi koskaan sanottua tuollaista kenellekään, oli aikomus ohjeiden suhteen sitten mikä tahansa. Toki kiittäisin, mutta musta on ihan turha kertoa, aionko tehdä niitä koko loman ajan vai en.
mutta pitää myös muistaa huilia. Itse olen treenannut tosi ankarasti koko viime vuoden, mutta joululoma meni ihan velttoillessa. Lähinnä olosuhteiden pakosta. Asia kyllä vaivasi minua, kunnes sitten joulun jälkeiset treenit yllättäen menivät tosi hyvin. Tajusin myös, että koko syksyn minua kiusanneet lihasvaivat olivat ehtineet parantua. Kaiken huippu oli muutaman päivän takainen InBody -mittaus, joka antoi parhaan tuloksen ikinä. Mitä tuosta nyt pitäisi päätellä?
mutta pitää myös muistaa huilia.
onhan tuossa 4 päivää vapaata per viikko.
Mikä on InBody-mittaus?
ap.
Eihän se tietenkään lapsettomalle työttömälle ole ankarasti.
Eihän se tietenkään lapsettomalle työttömälle ole ankarasti.
alkuperäisestä avauksesta
Jos urheilee esem tasolla niin vähintään viidesti viikossa pitäisi harjoitella. Normi pulliaiselle kolmesti viikossa on enemmän, kuin tarpeeksi.
Kannattaa ihan mitoittaa ne omat harjoituksena realistisesti. Että ollaanko voittamassa mitalia vai ihan terveysjumppaako tässä harrastetaan, kuten ap.
Kannattaa ihan mitoittaa ne omat harjoituksena realistisesti. Että ollaanko voittamassa mitalia vai ihan terveysjumppaako tässä harrastetaan, kuten ap.
kuin lähteä jonnekin salille. Siksi tuo 3 kertaa viikossa ei minusta ole iso juttu, kun teen sen kotona.
hakkasin jokaisena päivänä säkkiin 2000 lyöntiä vasemmalla ja 1000 oikealla.
Oikein rystyiä kutkutti päästä takaisin salille iskemään entistä lujempaa naama irvessä.
Haluan hakata. Siksi hakkasin säkkiin valmentajan määräämän määrän. Sinä tahdot luultavasti nakella koiria tai kissoja autotielle, kun harjoittelet noin kovaa kahvakuulailua?
Vai missä syy?