Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A2 eilen: Jari Sarasvuo teki hyvän työn ja palkkasi työttömän Liljan

Vierailija
28.11.2012 |

Lilja sanoi pariin kertaan, että hän on valmis tekemään mitä työtä vaan, mutta silti häntä ei palkata.. sitten Sarasvuo keskeytti, "selvä mä palkkaan sut!"

Miksi hemmetissä mua siinä hetkessä ällötti Sarasvuon käytös? Ylimielisyys kävi lähinnä mielessä. Laittaako se nyt Liljan tyhjentämään ulkohuusseja, että sitten voi lällättää jälkeenpäin ja paskat siitä mihinkään ollut?!

Toivon, että Sarasvuo on hyvällä asialla. Kyllähän se ihan järkeviä puhui, mutta sen käytös ja ilmeet taas kertoo ihan jotain muuta.

Vai luenko mä itse sitten häntä ihan pieleen? Sekin on mahdollista. :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman palkkaa, tai minimi sellasella, laittaa tekemään.

Vierailija
2/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luin äsken Sarasvuon puheen äidistään joka laitettiin vanhustyössä tekemään kolmenviikon listassa öitä ja kaikki viikonloput.

Vähän epäilen, mutta 2/3 viikonlopusta tehdään ihan normaalisti töitä terveysalalla. Lisäksi vielä viikolle sattuvia pyhäpäiviä. EI vaan tainnut Sarasvuon mamma ymmärtää mihin työhön hakeutui. Pelkkää arkiaamuako sinne hamusi tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai akateeminen vaalea työtön?

Vierailija
4/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoi muuten että maistuuko työ! Munkin korvaan särähti pahasti. Olen nimittäin samassa tilanteessa kun nainen jonka aikoo palkata.

Vierailija
5/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa ja työntekijällä on vain pelkkiä velvollisuuksia ???

Vierailija
6/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai akateeminen vaalea työtön?

ja sulkakorvakorut hieman pyöreähkö nainen.

Vierailija
7/36 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se palkattu oli elina karjalainen

Vierailija
8/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajan toimimisesta ja hän on kantapään kautta oppinut mitkä kaikki ihme hiihtäjät pitävät itseään vuoden työntekijäpalkinnin väärttinä vaikka työn tulokset puhuvat jotain ihan muuta.

Vierailija
9/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palkkasi tekemään?

Vierailija
10/36 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osoitusta koko kansalle, että on kerrassaan hyvä ihminen ja mahtava tyyppi ja pomo ja liikemies ja yrittäjä ja ties mitä, kun palkkaamalla poloisen reppanan suorassa tv-lähetyksessä?

Vierailija
11/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palkkasi tekemään?

Sepä se, kun eihän sillä ollut väliä mitä palkkasi tekemään, kun Lilja sanoi, että hän tekee työtä kuin työtä.

Vierailija
12/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lailla lujaa näissä julkisissa esiintymisissä, että se ei minusta ole enää ihan tasapainoisen ihmisen käytöstä.

Vierailija
13/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajan toimimisesta ja hän on kantapään kautta oppinut mitkä kaikki ihme hiihtäjät pitävät itseään vuoden työntekijäpalkinnin väärttinä vaikka työn tulokset puhuvat jotain ihan muuta.

Nyt hän palkkasi mimmi oikeastaan tietämättä tästä mitään. Rohkea rokan syö ja sanoihan itsekin, että riskejä on uskallettava ottaa.

Toisaalta paska asenne työnantajan puolelta ei kannusta kovin hienoon työtulokseenkaan.

Vierailija
14/36 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päätös hänen palkkaamisestaan syntyi kesken ohjelman?

– Se oli siinä keskustelussa, reilusti alle puolen sekunnin harkinnan jälkeen. Hän ilmaisi tuskastusmista siitä, ei muka saa työtä, ei muka ole työtä tarjolla. Se ei pidä paikkaansa. Hänen kipuilujaan kuuntelin ja tunsin äkillistä myötätuntoa.

IS.fi

Eli Jarihan sanoo suoran, että työtä on, mutta tyyppi ei vaan halua tehdä hommia. Ei MUKA saa työtä...

Vierailija
15/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti niin paljon se Sarasvuon käytös! Koko keskustelussa ei tosiaan ollenkaan mietitty sitä, että mitä jos on koulunsa suorittanut, mutta töitä ei siltikään löydy. Kaikki vaan kouluun, sillä kaikki paranee! Sit kun yksi ottaa esille että ei se silti työpaikkaa takaa, niin Sarasvuo vaientaa sen antamalla sille työpaikan. Sekö sen ongelman ratkaisee? Palkkaako Sarasvuo meidät kaikki akateemiset työttömät?

Vierailija
16/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten jotenkin alitajuisesti sen bongasin, kun niin vilunväreet meni.. ;)

Hyvä huomata, etten mä olen ihan pääpuskissa näiden havaintojeni kanssa.

Sarasvuo on varmasti rautainen ammattilainen työnantajana olosta ja ehtinyt nähdä kaikenlaista. Sitä en kiellä. Toisaalta kuinka mielekästä onkaan hänen alaisenaan sitten työskennellä, ellei ole Henkka Hyppönen..

Vierailija
17/36 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se palkattu oli elina karjalainen

Vierailija
18/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista palkkaa?? Sanoi mm näin, että toisen onnistuminen vaatii aina toisen epäonnistumisen ja muuta ihan sekoa. Minä en tuollaista ihmistä palkkaisi koskaan, sehän oli hullu ja vielä puhui päälle ja kamala pätemisen tarve koko ajan. Mitä tuollaiselle ihmisellä tekee työympäristössä?

Vierailija
19/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo palkkasi sen blondin, jolla silmälasit ja timanttikorvikset. Istui takarivissä.

Vierailija
20/36 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo palkkasi sen blondin, jolla silmälasit ja timanttikorvikset. Istui takarivissä.

Se hullu oli joku Elina Kuukka tai Kukkonen tms, joku tamperelainen ikityötön kommunisti tms. Se oli oikeasti hullu, säälitti ja herätti lähinnä häpeän tunteen kun sitä katsoi. Mä jo luulin, että Sarasvuo palkkasi sen :) Katsoin vaan pienen kohdan tuosta ohjelmasta kun myötähäpeä kävi liian suureksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän