Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvaimu pieneen pömppöön, joka ei lähde sitten millään keinolla?

Vierailija
11.01.2013 |

En ole lihava eikä ole tarkoitus laihtua, mutta raskaus jätti pömppömahan, joka ei lähde, vaikka mitä tekisin.

Kenelläkään kokemuksia, mieluiten hyviä, rasvaimusta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...kavitaatiohoidon jälkeen + aikana suositellaan vähähiilarista ruokavaliota, huomasitteko? Mistä vetoa, että ruokavalio aikaansaa 99% lopputuloksesta ja loput johtuvat sitten satojen eurojen ultraamisesta? ;)

Vierailija
22/35 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä jutan superdieetti-tyypistä päätellen hypoxi näytti auttavan tosi paljon, mutta toki hän tietysti treenasi samaan aikaan varmasti paljon myös.

Sillä muuttui kyllä se koko vartalon muoto ihan älyttömästi Hypoxin myötä, ne koko mittasuhteet ja sai per reisikin -5,5 cm pois koska sillä oli mun mielestä tosi paksut jalat koko matkan eikä ne pienentyneet juuri ollenkaan kun kaikki rasva ennen Hypoxia suli suurimmalta osin ylävartalosta. Hypoxin jälkeen ne reidetkin olivat pienemmän näköiset. Ja se yksi vylötärömittakin oli jo -7 cm että kaventi aika paljon tuo jo yksistään ulkomuotoa ja toi näköä.

Ei se hypoxi varmaan mässäilijöillä toimi jos syö kuin norsu, kyllä sitä rasvanpolttoa itse on pakko auttaa koska ei kohdistuksella tee mitään ilman että antaa keholle edes mahdollisuuden rasvanpolttoon. mutta tuo oli kyllä hyvä jakso kun näki alusta asti koko prosessin ja miten milläkin saa mitäkin aikaan, Hypoxiin kyllä tuon jälkeen aion itsekin ja mulla konsulaatio maanantina! :) Aika vähän käyttäjäkokemuksia vielä netissä nyt kun olen etsinyt, ne mitä on niin negaa mutta tuntuvat vähän kilpailijoiden kirjoituksilta koska tuo jakso näytti ihan realistisen tarinan mitä Hypoxi saa aikaan. Sen perusteella uskon siihen kyllä enemmän kuin niiden että joo kusetusta.

Ei kai Juttakaan nimellä mainostaisi mitään kavitaatiota joka ei toimi. Täälläkin siitä puhuttiin että olisi hyvä mutta en ole kuullut kenestäkään kenellä toimisi. Ja ootteko miettineet että jos toimisi niin miksi sitä myytäisiin koko ajan alekorissa Citydealissa tai muissa diileissä jatkuvasti -75 %? :D Ksoka se ei myy koska se ei toimi ja hoitolat ovat kriisissa "kalliin" laitteensa kanssa jonka ovat kalliilla ostaneet eikä toimi eikä tule asiakkaita. Ei toimivien juttujen tarvii myydä jatkuvalla killeri-alella palveluitaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis ei Jutta ja muut fitnesstyypit mainostaisi Hypoxia ja antaisi sille omia kasvojaan ja nimeään jos olisi huono juttu. Ei ne nyt mainettaan pilaisi huvikseen. Siksi Johanna Tukiainen mainostaa kavitaatiota ja Jutta HYPOXIa. :D :D :D :D

Vierailija
24/35 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla oli tuollainen pömppömah mikä ei lähtenyt millään vaikka kuinka kuntoili, hän kävi pari vuotta sitten the look klinikan kautta virossa rasvaimussa. Nyt massu on sopusuhtainen muuhun kroppaan ja tulos on kyllä hyvin säilynyt. Ehkä itsekkin teen saman vanhempana, jos koituu ongelmaksi.

Vierailija
25/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavitaatio hoidoissa olen käynyt Kauneushoitola Studio Milajassa  oulussa ja tuloksiin olen ollut tyytyväinen :)

Vierailija
26/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyneet ja veltostuneet vatsalihakset eivät rasvaimusta muutu juuri miksikään. Järkevintä sinun on hankkia kunnolliset alusvaatteet, jotka tukevat mahaasi, ja lopettaa se peiliin tuijotus. Nuorilla naisilla tuppaa olemaan mahaansa peilistä tutkiessa hirvittävästi suurentavat silmälasit nenällään. Normaali mahakin pömpöttää ihan kauheasti. Jos olet jo kersankin tehnyt, et kuitenkaan ole enää missikisa-ainesta eli se mahan muoto on aika yks ja hailee. Vai onko ukkosi ruvennut jo oman kaljamahansa takaa kettuilemaan lihomisesta? Mikä onni se monttu mahan kohdalla on?

Vierailija
27/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems....

Vierailija
28/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt jossain cryo hoidossa tms, jossa jäädytetään rasvasoluja ihon alta? Äitini lupasi antaa mulle lahjaksi jonkun sentyyppisen hoidon lahjaksi, mutta hölmöä jis se onkin huuhaata eikä toimi.

Vierailija
29/35 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu on helppo ja suomessa turvallinen tapa muokata paikkaa mihin rasva kertyy. Rasvahan ei kerry yhtä hanakasti siihen paikkaan mistä sitä otetaan.

Vierailija
30/35 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on ajakohtaisin tapa tehdä rasvaimu tänä päivänä ja mihin paikkaa pk-seudulla uskaltaisi mennä? Katselin esim Cityklinikka keskustassa.. 

Vierailija
31/35 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva keräntyy rasvaimun jälkeen muualle kehoon, jos on mitä varastoida.

Kujanjuoksu alkakoon.

Vierailija
32/35 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimu on helppo ja suomessa turvallinen tapa muokata paikkaa mihin rasva kertyy. Rasvahan ei kerry yhtä hanakasti siihen paikkaan mistä sitä otetaan.

Niinpä, eli jos lihoo uudestaan rasva kertyy epätasaisiksi paakuiksi epänormaalin näköisesti. Tuo itseäni rasvaimussa huolettaa eniten.

Vierailija
33/35 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu on hyvä ja toimiva ratkaisu paikalliseen rasvanpoistoon henkilölle jonka paino on suht vakaa. Eli ei ole laihdutuskeino.

Olen itse käynyt rasvaimussa (jenkkakahvat) pari vuotta sitten helsingissä plastic surgery centerissä ja olen todella tyytyväinen. Onneksi kävin, vaatteet istuu kauniimmin ja näyttää kauniimmalta ja sopusuhtaisemmalta. Olen normaalipainoinen/hoikka ja aina ollutkin. Jenkkakahvat olivat sukuvika ja ns kuuluivat vartalooni ja olivat huomattavat. Nykyään niitä ei enää ole, enkä todellakaan kaipaa.

Vierailija
34/35 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen lihonut noin viisi kiloa siitä, kun kävin, ja ihan tavallisesti se rasva on kertynyt kehoon. Ei todellakaan mitenkään epätasaisesti.

Vierailija
35/35 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi turhamaisuuden määrää. Mut siis: vatsalihasten erkaantuma, poikittainen kuntoon, ikä tuo ja kohdun edusta pullistuu. Eli treenaa ja dieettaa, se ihan oikeasti lähtee. Mua ainakin vituttais heittää henkeni turhaan nukutukseen, niissä kun on aina riskit. Mut hei, onnea valitsemallanne tiellä...