Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaja suunnittelee huomista päivää ja ruokia. Mennään mökille ja

Vierailija
10.01.2013 |

jos meinaan pitää "perinteistä" kiinni ja syödä kaksi makkaraa ja muutaman oluen, niin ei paljon muuta päivään mahdu.... Eli nyt menee suunnitelmat uusiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet keventänyt jo hetken, niin et kyllä pysty kahta makkaraa edes samana päivänä vetämään :)

Miten olisi yksi (kalkkuna)makkara ja yksi olut? Saat kaloreihin mahtumaan jo tosi paljon muutakin.

Ja sit taas toisaalta, voithan sä "nipistää" muilta päiviltä. Esim. ensi viikolla muutama tiukempi päivä antaa jo ihan hyvin liikkumavaraa viikonlopulle.

Itse keventäjänä ihmettelen, kuinka sä et oo "säästäny" kaloreita jo pitkin tätä viikkoa. (Jos siis olet tiennyt mökkireissusta ennen tätä päivää).

Hauskaa mökkireissua!

Vierailija
2/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä menisi mökille laihistelemaan vaan söisin siellä mitä haluan ja sitten vähän kevyemmin taas seuraavalla viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keventänyt vasta reilun viikon. Saatan jonain päivänä makkaraa syödäkin,liikutaan siellä nimittäin paljon lumikengillä ja muutenkin. Olutta on ihan "pakko" saada pari saunan jälkeen siellä.... kevytmakkarat täytyykin katsoa kaupassa. ap

Vierailija
4/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkat sitten kevyellä linjalla taas. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän