Kahden miehen hedelmöittämä?
Aloitan ihan alusta. Olen pitkään (jo vuosia) halunnut lapsen. Oman lapsen. En kaikesta etsimisestä huolimatta, tai ehkä juuri siksi että niin paljon etsin, koskaan ole Sitä Oikeaa Tulevien Lasteni Isää löytänyt. Talouteni ja muukin elämäni on kuotenkin kunnossa enkä tarvitse miestä muuhun kuin siittämiseen, tämän ymmärsin itkiessäni 30 v. syntymäpäivilläni Teatterin Vip-tilojen wc:ssä.
Silti. Useita oikein ajoitettuja, laskelmoituja yhdyntöjä laadukkaiden vakipartnerieni kanssa ovulaation lasketuna aikana, ei raskautta, ei mitään..
Viime kesänä luovutin, antaa olla, olen vanhapiika, maho yksineläjä. Vedimme bestikseni kanssa rankkaakin rankemman Ibizan viikon. Lähes itsetuhoista kännäämistä ja irtosuhteita. Viimeisenä iltana harrastin seksiä allasbaarin baarimikon ja täysin tuntemattoman mustan miehen kanssa, molemmat tulivat sisääni useita kertoja ja muostan vain nauruni ja kyynisen ajatuksen että "antaa tulla vaan, tämä nainen ei ainakaan raskaaksi tule!"
Lokakuussa uskaltauduin vihoin lääkäriin, ja kyllä, olen raskaana. Järkytyin, itkin ja kerroin kaiken lääkärille, ei tämän pitänyt olla mahdolista. Läkärin mukaan näin käy yllättävän usein, kun nainen 'luovuttaa' tai antaa olla, voi naisen kehokin 'antaa olla' ja lopettaa torjunnan, ottaa lapsen vastaan. Tai tässä tapauksessa kaksi, siis kaksoset. Erimunaiset, ja ilmeisesti eri isien..
Haluaisin kuulla onko muillekin käynyt näin? Mitä sanon, miten selviän. Yh jolla hispano ja mulatti...
Kommentit (47)
Seiskalle sitten kun olet synnyttänyt.
Kyllähän noita tapahtuu, siis kaksosia joilla eri isät. Hedelmäittymiset voivat tapahtua muutaman päivän viiveelläkin.
onhan tuo teoriassa mahdollista (että erimunaisilla kaksosilla on eri isät) mutta ethän sinä sitä mitenkään voi raskausaikana tietää.
Historia tuntee useita tapauksia, joissa kaksosilla on todistettavasti eri isä. Yleensä naisen ovuloidessa vapautuu vain yksi munasolu, mutta joskus niitä voi olla kaksi. Jos nainen tällaisessa tapauksessa on yhdynnässä kahden eri miehen kanssa 2–4 vuorokauden kuluessa ovulaatiosta, kumpikin munasolu voi hedelmöityä. Jos siittiöt ovat peräisin eri miehiltä, lapsilla on eri isä.
Tällöin on aina kysymys erimunaisista kaksosista. Identtiset eli samamunaiset kaksosethan saavat alkunsa munasolun jakautuessa hedelmöityksen jälkeen niin, että syntyy kaksi alkiota. Kummallakin alkiolla on silloin aina sama isä. Kaksoset, joilla on eri isä, eivät ole kovin yleisiä.
Kiitos kaikille, mutta ihmettelen miksi minun luullaan olevan Porvoosta (liekö sielläkin vastaavassa, raskauttavassa tilanteessa oleva tulava äiti). Olen kuitenkin Sipoolainen, tuleva multikultuurinen ja -lapsinen yh-äiti.
Halaus kaikille jotka ymmärtävät valintaani!
1+2=3
onhan tuo teoriassa mahdollista (että erimunaisilla kaksosilla on eri isät) mutta ethän sinä sitä mitenkään voi raskausaikana tietää.
Näkyykö ultrassa jotenkin erimunaisuus?? Vai mistä sen niin hyvin tiedät?
Sitäpaitsi vaikka olisikin erimunaiset niin erittäin hyvin voi olla sama isä.
Kuulostat sitä paitsi siltä, että oikein toivotkin niiden olevan kahdelta eri isältä päästäksesi olemaan jokin superharvinainen luonnonoikku.
Tämä on provo.
Näkyykö ultrassa jotenkin erimunaisuus?? Vai mistä sen niin hyvin tiedät?
Tämä on provo.
Oikeasti, kyllähän se selviää, jos hedelmöitys on tapahtunut kesällä. Sikiöseulonnalla selvitetään poikkeavat kromosomit, mutta siitäkö ei erottaisi eri sukuisuutta?
Niitä on siis kaksi, varsinkin 3d ultrassa näkyin molempien munat. Se isompi saattaa olla sen mustan.
ToBeYhFromSipoo
onko kaksosilla mahdollisesti eri isä.
Näkyy ultrassa, mutta jos ei ole tehty lapsivesipunktioita, niin ei isä(t) voi olla vielä tiedossa.
Ei lapsivesipunktiossakaan eri isät selviä.
Oletko varma, ettei toisella ollut vain seisokki.
Niitä on siis kaksi, varsinkin 3d ultrassa näkyin molempien munat. Se isompi saattaa olla sen mustan. ToBeYhFromSipoo
voida tietää tässä vaiheessa raskautta.
Mulla on serkkuina kaksospari, josta aina lapsena sukulaiset väittivät että niillä on eri isät. Äidin tiedettiin olevan vähän kevytkenkäinen, juoksi miesten perässä jo nuoresta lähtien, eikä avioliitto tätä juurikaan muuttanut. Oli pettänyt miestään mikä ei ollut mikään salaisuus. No, kaksoset syntyi ja toinen niistä oli ihan isänsä näköinen, kuin kopio tästä. Toinen taas yllättäen muistutti naapurin miestä. Tää naapurin mies oli kovin avulias mies ja vieraili heillä aika usein :) Tiedä sitten mikä oli totuus.
Ei lapsivesipunktiossakaan eri isät selviä.
Helposti.
Toiveesi toteutuu :)