Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuka on lempihahmosi Harry Pottereissa?

Vierailija
10.01.2013 |

Kuka on inhokki?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenrir Harmaaselkä, Antonin Dolohov, Pimeyden , Bellatrix Lestrange, Rodolphus ja Rabastan Lestrange..... melkein kaikki kuolonsyöjät on ihania. Lempiparituksia on Remus Lupin/Sirius Musta ja Teddy Lupin/James Sirius Potter, Fenrir/James Sirius on asdfghjklöä

Inhokkeja on Harry Potter, Ginny Weasley, oikeestaan kaikki rohkoperseet ja kiltalaiset, ne vaan on niin uskomattomia nynnyjä. Inhokkiparitus on Harry Potter/Ginny Weasley, voin vaan kuvitella millanen lahna Ginny on !!

No täällä toinen :D

Mutta kysymyksee. Yksittäistä suosikkia en osaa sanoa. Remus, Kalkaros, Lucius, Dolohov, Vauhkomieli, Fenrir ja Vereva sekä Arthur Weasley ovat omia suosikkejani.

Inhokkeja Hermione, Pimento, Ron, Harry ja Draco.

Juu, olen fikkari. :D Oletkos finissä? :)

t. 8

Joskin lähinnä lukijapuolella. Olisi kiva kirjoittaa jotakin ja elvyttää vanha kirjoitusharrastus mutta valitettavasti vuorokaudessa on liian vähän tunteja =/

-aikuinen iältään mutta ei mieleltään-

jonkun verran, tarkotus ois jatkaa kaikkia jatkiksia tänä vuonna. :) Kyl se siitä, kirjotat joskus vaikka raapaleen tajunnanvirtaa, siihen menee tuskin hetkeä kauemmin ! :) ootko Räpellyksessä ?

Itse asiassa ihan uppo-outo paikka :D

Raapaleet on helppoja ja nopeita kirjoittaa mutta tykkään pidemmistä teksteistä. Mielessä on yksi idea, tosin originaali mutta kun sitä aikaa ei vain löydy että voisi aloittaa kirjoittamisen uudelleen :/ Fini olisi hyvä paikka julkaista teksti jos sen joskus saisi edes aloitettua.

Menee vähän OT, mutta onko mitään muita foorumeita, joissa voisi julkaista tekstejään? Siis suomenkielisiä.

Twilight-foorumi Ikuisuus ainakin, mutta tiedä siitä, pidätkö sitten Twilighteista. Mutta siellä voi julkaista Twilight-fanfictionin lisäksi originaaleja. Onkohan suomalaista originaalifoorumia?

Vierailija
42/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenrir Harmaaselkä, Antonin Dolohov, Pimeyden , Bellatrix Lestrange, Rodolphus ja Rabastan Lestrange..... melkein kaikki kuolonsyöjät on ihania. Lempiparituksia on Remus Lupin/Sirius Musta ja Teddy Lupin/James Sirius Potter, Fenrir/James Sirius on asdfghjklöä

Inhokkeja on Harry Potter, Ginny Weasley, oikeestaan kaikki rohkoperseet ja kiltalaiset, ne vaan on niin uskomattomia nynnyjä. Inhokkiparitus on Harry Potter/Ginny Weasley, voin vaan kuvitella millanen lahna Ginny on !!

No täällä toinen :D

Mutta kysymyksee. Yksittäistä suosikkia en osaa sanoa. Remus, Kalkaros, Lucius, Dolohov, Vauhkomieli, Fenrir ja Vereva sekä Arthur Weasley ovat omia suosikkejani.

Inhokkeja Hermione, Pimento, Ron, Harry ja Draco.

Juu, olen fikkari. :D Oletkos finissä? :)

t. 8

Joskin lähinnä lukijapuolella. Olisi kiva kirjoittaa jotakin ja elvyttää vanha kirjoitusharrastus mutta valitettavasti vuorokaudessa on liian vähän tunteja =/

-aikuinen iältään mutta ei mieleltään-

jonkun verran, tarkotus ois jatkaa kaikkia jatkiksia tänä vuonna. :) Kyl se siitä, kirjotat joskus vaikka raapaleen tajunnanvirtaa, siihen menee tuskin hetkeä kauemmin ! :) ootko Räpellyksessä ?

Itse asiassa ihan uppo-outo paikka :D

Raapaleet on helppoja ja nopeita kirjoittaa mutta tykkään pidemmistä teksteistä. Mielessä on yksi idea, tosin originaali mutta kun sitä aikaa ei vain löydy että voisi aloittaa kirjoittamisen uudelleen :/ Fini olisi hyvä paikka julkaista teksti jos sen joskus saisi edes aloitettua.

Menee vähän OT, mutta onko mitään muita foorumeita, joissa voisi julkaista tekstejään? Siis suomenkielisiä.

Twilight-foorumi Ikuisuus ainakin, mutta tiedä siitä, pidätkö sitten Twilighteista. Mutta siellä voi julkaista Twilight-fanfictionin lisäksi originaaleja. Onkohan suomalaista originaalifoorumia?

En tosiaan ole mikään Twilight-fani. Olisi kiva löytää foorumi, joka olisi nimenomaan originaaliteksteille ja ehkäpä vaihtaa vinkkejä jne. Kuten varmasti monella muullakin, haavena olisi kirjoittaa ihan kirja (tai siis, kirjan mittainen tarina). Siinä olisi haastetta kerrakseen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Jaana Kapari on joku suosikkihahmo Pottereissa :)

Ei sitä jaksa aina guuglata kun on av:kin olemassa.

Siis miten on edes mahdollista

olla keskustelemassa juuri tässä threadissa, SUOMEN KIELELLÄm tietämättä tätä asiaa?!

Ja olen samaa mieltä aiempien kanssa, Jaanan suomennokset ovat mahtavia! :)

Ei mullakaan olisi ollut aavistustakaan Pottereiden suomentajan nimestä. En ole lukenut yhtäkään Potteria suomeksi enkä myöskään nähnyt leffoja suomeksi tekstitettynä. Minulla on tapana lukea englannin, ranskan ja ruotsin kielellä kirjoitetut teokset alkuperäiskielellä. Käännös nyt ei vaan koskaan ole sama asia, vaan tulkintaa.

Että järkytypä nyt vaikka tästä.

Vierailija
44/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla keskustelemassa juuri tässä threadissa, SUOMEN KIELELLÄm tietämättä tätä asiaa?!

Ei mullakaan olisi ollut aavistustakaan Pottereiden suomentajan nimestä. En ole lukenut yhtäkään Potteria suomeksi enkä myöskään nähnyt leffoja suomeksi tekstitettynä. Minulla on tapana lukea englannin, ranskan ja ruotsin kielellä kirjoitetut teokset alkuperäiskielellä. Käännös nyt ei vaan koskaan ole sama asia, vaan tulkintaa.

Aika tynnyrissä saa todella elää, jos on Suomi-kytköksiä, diggaa Pottereita muttei tiedä Jaana Kapari-Jattaa. Ihmeen paljon on muuten "ulkomaalaisia" täälläkin... Höhöö...

Itse aiheeseen: suosikkini on ehdottomasti Remus Lupin. Hän muistuttaa hyvin paljon isääni :) Lisäksi rakastan Weasleyn perhettä!

Sen sijaan inhokkini on Dumbledore, jota rakastin, kunnes lopulta paljastui totuus hänen tarkoitusperistään... Valtava pettymys! En myöskään pidä Voldemortista enkä hänen seuraajistaan. Lisäksi Pimentoa INHOAN!

Vierailija
45/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu yleissivistykseen... :D

Mulla on paljonkin Suomi-kytköksiä, mutta Potterien suomentajan nimi ei ole koskaan noussut puheenaiheeksi. Eikä se ole ilmeisesti ollut erityisemmin esillä mediassakaan, seuraan nimittäin Suomen uutisia kyllä.

Vierailija
46/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin monesta! Kalkaros, Lupin, Sirius, Ron... Pahin inhokki on professori Dolores Pimento.

Vierailija
47/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin monesta! Kalkaros, Lupin, Sirius, Ron... Pahin inhokki on professori Dolores Pimento.

Bellatrix Lestrange on kiinnostava hahmo, tykkään kovasti.

Vierailija
48/74 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tynnyrissä saa todella elää, jos on Suomi-kytköksiä, diggaa Pottereita muttei tiedä Jaana Kapari-Jattaa. Ihmeen paljon on muuten "ulkomaalaisia" täälläkin... Höhöö...

Ulkomaalaisista en tiedä, mutta kyllä meitä ulkosuomalaisia piisaa ihan mukavasti tälläkin palstalla, mikäs siinä nyt on niin höhötyttävää? Eikä siihen tiemmä tarvita edes ulkomailla asumista, että ulkomaista kirjallisuutta haluaa lukea alkuperäiskielellä.

Olen lukenut potterini englanniksi, joten en ole tarvinnut kirjojen suomentajan nimeä mihinkään.

Vierailija
49/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Voldemortista. Onhan se pahis, mutta jotenkin niin mielenkiintoinen hahmo. Myös Hagrid ja Harry itse kuuluvat lempihahmoihini.

Inhokkeja ovat Pimento ja taikaministerit. Jotenkin niin ällöttäviä.

Vierailija
50/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lujahaka (Griphook). En tiedä, johtuiko siitä, että hän oli maahinen vai siitä, että hän oli juuri sellainen kuin oli, muihin maahisiin kun ei oikein tutustuttu. Maahiset vaikuttivat niin järkähtämättömiltä, häikäilemättömiltä, älykkäiltä, verrattuna heikkoihin velhoihin.

Tykkäsin ylipäätään monista ei-ihmisistä, jotka eivät välittäneet velhojen sodasta, mutta kuitenkin auttoivat niitä, jotka eivät kohdelleet niitä kuin roskaa. Kentaureista ja kotitontuista muun muassa. Siinä oli minusta tarinan opetus: jos vähättelee "alempiaan", joutuu lopulta katumaan.

Vierailija
51/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki: Luna Lovekiva

Inhokki: Lucius Malfoy

Vierailija
52/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja on hurjan paljon. Moni hahmo on todella kiinnostava. Weaslyn kaksosten letkautukset saa aina hyvälle tuulelle :) Dobby on söötti <3 Ne nousee ekana sillain mieleen, mutta kaikki hahmothan tossa kiinnostaviksi on kirjoitettu. Pimento on kyllä niin ärsyttävä, että kiukuttaa, mutta onnistunut hahmo hänkin.

Vierailija
53/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini on Albus Dumbledore, koska hän symboloi tarinassa Jumalaa, tosin sillä erotuksella että on inhimillinen. Mahtavan moniulotteinen ja salaperäinen, pettymyksiäkin tuottava, mutta kuitenkin turvallinen ja "kaikkivaltias".

Inhokkeja ainakin Dolores Pimento ja taikaministerit.

Vierailija
54/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikit ovat dobby ja kalkaros

inhokit ovat hermione ja pimento

Vierailija
55/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snape on suosikki, Peter Pettigrew inhokki :)

Vierailija
56/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli jossain vaiheessa seksikäs se ite potter... ja toisaalta hermionea ihailin. Ja malfoyssakin oli jtn jännää. Mutta siinä leffassa se pattisonin esittämä jäbä, aah..

Vierailija
57/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja: Sirius, Lupin ja Dobby

Inhokkeja: Dumbledore ja Harry. Dumbledoresta on tehty jotenkin narsistinen. "käytän valtaa, vain koska voin". Mysteerisyyskin on mysteerisyyttä mysteerisyyden vuoksi, eikä sitä varten, että olisi oikeasti kiinnostava hahmo.

Harry on ihan ok, muutamassa ekassa kirjassa. Loppu kohti Harryn käytöstä on vaikea ymmärtää ja ajatusmailmaan samaistuminen on lähes mahdotonta. Luulen, että J.K. kirjoitti Harryyn paljon itseään ja kun itsellä nousi pissi päähän niin nousi Harryllakin..

Vierailija
58/74 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja ovat Luna Lovekiva ja Dobby! Mörkö oli ehkä mielenkiintoisin hahmo, sehän on vain sivuosassa ollut. Bellatrixista kanssa tykkään.

Inhokkeja... varmaan Pimento ja Draco Malfoy, ihmekoulukiusaajia kumpikin. Toisaalta olen ärsyyntynyt myös aina Albus Dumbledoresta ja sen jatkuvasta tietojen pihtaamisesta.

Vierailija
59/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti täällä yks järisyttävä Bellatrix fani!

En osaa sanoin kuvailla kuinka kaunis se on vaikka ihan hyvin tiiä että se on vaan yks hahmo. Kuolonsyöjät <3 

Kirjavinkki: Harry Potter Legenda Kirja Elokuvan Tekiöiltä. Mut siin sanotaan Bellatrixia psykopaatiksi! ÄÄÄÄÄK!!!! Oon nähny untaki että Bellatrix kantaa mua sen reppu selässä oisin halunnu jatkaa sitä unta loputtomiin..... SE VAAN ON NIIN IHANA VAIKKA TIIÄN ETTÄ SE ON VAAN HAHMO! HELENA BONHAM CARTER<3<3<3<3<3<3<33<33<333<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3< R.I.P Bellatrix Lestrange

Vierailija
60/74 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa äskeiseen viestiin samalta tyypiltä!!!! Hermione on mun mielestä ihana ja kaunis mutta yks juttu mitä minä itse kuolonsyöjänä (deth eather) ja mustan sisaruksiin kuuluvaisena inhoan KURAVERISIÄ!!!!!!! MUDBLOOD!!!!!!!!!