Specsaverissin linssin? miksi silmälasit niin halpoja
löysin lasit tuolta tulisi maksamaan ohennetulla kovapintaisella lasilla 179€
Miten ne voi olla noin halvat? Onko linnssit hyvät?
Toinen vaihtoehto on 340€ toisesta liikkeestä jossa pokat 120€
vahvuudet vähän plussaa ja hajataittoa
Kommentit (14)
mutta meidän perheessä on sieltä ostettu muutamat lasit ja ovat olleet oikein hyvät (ja vain puolet toisen liikkeen hinnasta)
Pokat on selvästi sekundaa vaikka ns. merkkikehykset ovatkin. Jotain Specsaversin halpatuotetta. Linsseistä lähti normaalissa käytössä pintakäsittely rakoilemaan 2kk sisällä, sain onneksi uudet linssit ilmaiseksi. En enää ostaisi tuolta firmalta, koska jäi epäluotettava fiilis. Nisseniltäkin saa laseja edullisesti, eikä niiden kanssa ole koskaan ollut ongelmia.
mm.siksi koska kehykset eivät ole mitään merkkiä. Bossia, D&G:ta yms. Ja muutenkin, ei ole kyse niinkään siitä että Specsaversilla on halpaa, vaan siitä että kaikkialla muualla silmälasit ovat naurettavan kalliita!
mm.siksi koska kehykset eivät ole mitään merkkiä. Bossia, D&G:ta yms.
Mulla on Specsaversilta Tommy Hilfigerin pokat...
Tarkan näyön alue on niissä pieni ja silmät väsyvät. Itse olen tarkka nimenomaan linssien suhteen, ja siksi halparillikaupat eivät ole ostopaikkojani. Käytän laseja koko ajan ja työ vaatii hyvää näköjaksamista, eli lasien laadusta ei tingitä.
Itse olen käyttänyt Ss.n laseja jo monta vuotta, koska näköni tällä hetkellä muuttuu vinhaa vauhtia. Ostan siis joka vuosi tuolta uudet lasit.
lasit ovat olleet hyvät ja aina on yhdessä mietitty kehyksiä valitessa, mitä herkkuja otetaan ja mitä ne tulee maksamaan.
Ei kai kukaan niin typerä ole, että luulee saavansa kaikki suojat ja ohennukset 19 euron perushintaan. En kyllä kehtaisi edes myöntää olevani noin tyhmä
Tietää vasta, kun on kassalla.
kovilla pinnoilla ja ohennuksella...? voiko pitää paikkansa? vähän plussaa ja hajataittoa
kiitos vastauksista
ap
linssit on hiottu huonosti. Aivan kuten joku aiemminkin sanoi, niin silmä joutuu näiden linssien kanssa työskentelemään koko ajan ja silmät väsyvät.
Minulla on ollut vuosien kuluessa useammat silmälasti, ja nämä ovat niistä ehdottomasti huonoimmat.
että näöntarkastuksesta veloittavat erikseen, esim mun miehellä se maksoi 25 euroa. Toki pieni summa kokonaisuudessa mutta kuitenkin. Laatu ei ole yhtä hyvää kuin muualla, eli jos haluat lasien kestävän muutaman vuoden, eivät ehkä sitä tule tekemään.
Kuten joku yllä kirjoitti: kyse ei ole niinkään Specsaversin edullisuudesta, vaan muiden liikkeiden kalleudesta.
Ja nuo kalliit hinnat ovat senkin takia ikävä asia, että moni siirtää uusien lasien ostamista liian pitkälle. Näköä on hyvä tarkistaa säännöllisesti ja pitää lasit ns. ajan tasalla.
Väärää säästöä jos pidät lapsellasi montaa vuotta samoja laseja. Näkö kannattaisi lapsilla tarkistuttaa (kuten aikuisillakin) kerran vuodessa ja vaihtaa lasit aina sellaisiin, kuin tarvitsee. Se ei meinaa sitä, että jos lapsi saa 5v -1 linssit, että hän vielä 10 vuotiaana voi käyttää samoja laseja.
että näöntarkastuksesta veloittavat erikseen, esim mun miehellä se maksoi 25 euroa. Toki pieni summa kokonaisuudessa mutta kuitenkin. Laatu ei ole yhtä hyvää kuin muualla, eli jos haluat lasien kestävän muutaman vuoden, eivät ehkä sitä tule tekemään.
Väärää säästöä jos pidät lapsellasi montaa vuotta samoja laseja. Näkö kannattaisi lapsilla tarkistuttaa (kuten aikuisillakin) kerran vuodessa ja vaihtaa lasit aina sellaisiin, kuin tarvitsee. Se ei meinaa sitä, että jos lapsi saa 5v -1 linssit, että hän vielä 10 vuotiaana voi käyttää samoja laseja.
Sori, mä luulin että kyse aikuisesta.
linssit on hiottu huonosti. Aivan kuten joku aiemminkin sanoi, niin silmä joutuu näiden linssien kanssa työskentelemään koko ajan ja silmät väsyvät. Minulla on ollut vuosien kuluessa useammat silmälasti, ja nämä ovat niistä ehdottomasti huonoimmat.
Lisäksi määräsivät liian voimmakkaat lasit. En toise osta sieltä.
Tietää vasta, kun on kassalla.