Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää Itsenäisyys päivää SYYSKEIJUT !!

06.12.2005 |

Aloitin pinon kun ei näkyny...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 9/28 ja ovista aletaan pikku hiljaa odottelemaan. Eilen kävin lahjat ostamassa. Kyllä oli taas vaikeaa. Nyt sitten nekin hommattu ja saa alkaa joulua odottelemaan.

Tupakoinnista sen verran..Kuinka moni on lopettanut polttamisen jo kun alkoi yrittämään lasta? Itse olen yrittänyt mutta metsään on menny. No sen tiedän että kun raskaus testi on plussa niin polttaminen loppuu kuin seinään. Yleensä tarvitsen hyvän syyn siihen jotta onnistuu. Kahden edellisen raskauden kun sain tietää niin polttaminen loppui kuin seinään.

Vierailija
2/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki syyskeijut ovat???? Pinoissa ollu niin hiljaista.

Poitsu saatu päikkäreille ja juuri saatiinsyötyä niin nyt on hyvä hetki koneella pyöriä. Pitäis vähän katsella hyviä ruokaravintoloita tallinnassa. Perjantaina kun tosiaan ollaan tallinnaan lähdössä ja ajateltiin silloin perjantai iltana käydä jossain hyvässä ravintolassa syömässä.

Näin viime yönä unta että oltaisiin saatu tyttö vaavi. Voi kumpa tuo uni kävisi toteen. Tyttö tai poika molemmat ovat tervetulleita. Ihan hirmuinen vauvakuume sekä minulla että miehellä.

Nyt meen niitä ravintoloita etsimään.

Öttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on taas niin kaunista ja ihanan näköistä kun melkein joka talossa on ulkovaloja ja kynttilöitä palamassa! Juhlallista....

Täällä jo linnanjuhlia innolla odottelen...täytyyhän ne puvut katsastaa.

Tupakoinnista sen verran että itse lopetin kanssa heti kun testiin ilmestyi plussa, mutta nyt vaikka yritys on päällä niin kyllä tulee poltettua.

Ovis oli ja meni nyt siis kp15/26 ja ei auta muu kun odottaa ja kohta sitten totisesti alkaa se piinailu että miten on tällä kierrolla käynyt???

Toivotaan että tulisi oikein komea PLUSSA!!!!

Nyt täytyy rientää katsomaan muumi-elokuvaa....

Vierailija
4/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankka päivä taas töissä... jos tässä raskaaksi joskus tulee, niin voi olla ettei jaksa ihan loppuun asti olla :/

Tupakoinnista sen verran, että en ole tällein yritys vaiheessa lopettanut. Esikoisen odotusaikana lopetin melkein heti, kun sai tietää. Mikään ei ole niin hirveän näköistä kun raskaana oleva nainen joka ison mahan kanssa vetää röökiä kaupungilla :P Mutta en silti tuomitse ketään...jokainen tekee päätöksensä itse.

Nyt juhlien pariin...

Vierailija
5/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin samassa tilanteessa olen itse. Kaikki raskaudet olen pärjännyt polttamatta, mutta näin etukäteen ei oikein meinaa onnistua tuo lopettaminen. Olen päättänyt, että jos nyt vielä onnistuu tuo raskaaksi tuleminen niin en enää aloita polttamista, vaan se lopetus on sitten lopullinen.

Hyvää itsenäisyyspäivän iltaa!

Vierailija
6/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi " myöhäisherännäinen" . Eli oon nyt vasta listautunut teikäläisiin, kun en ollu ihan varma että aletaanko tässä kierrossa tositoimiin vai ei. Mutta siis aletaan. =)

Tosi tylsiä nää kierron alkupäivät aina, kun ei oo vielä edes ovista mitä vois jännätä. *plaah*

Jotenkin sitä olo aina kohenee sitä mukaa kun kiertopäiviä kertyy, vaikkei sitä tärppiä edes tuntuis tulevan. Mut näitä alkupäiviä mä en jaksa...

*super-tympääntynyt*

Vierailija
7/9 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta odotella että ovis aika alkaa, mutta toki ollaan miehen kanssa harjoiteltu ;) Itse en meinaa sanoa miehelle koska ovis on... ettei sitten tule suorituspaineita. Mites teillä muilla? Tietääkö miehet teidän kp:t ja ovikset?

Vierailija
8/9 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen vähän sitä mieltä, että on parempikin niin. Ei sitten stressaa sillä itseään, riittää että minä stressaan =). Meillä on touhuiltu lähinnä sen mukaan mikä itsestä tuntuu hyvältä.

Viimeiset kaksi kiertoa on jäänyt tuo paras aika vauvalaskurin mukaan hyödyntämättä, nyt ajattelin pitää siitä huolta, että se aika tulee täysin käytettyä... Katsotaan nyt onko sillä sitten mitään merkitystä...

Vierailija
9/9 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt uutta pinoa joten kirjoittelen tähän.Elikkä meilläkään mies ei tiedä mun kp;etä kun mun mielestä parempi tälläin kun niin ei pääse jänistämään.Viime kierrossa tärppipäivät jäivät hyödyntämättä mut nyt kyllä ei jää,pidän siitä kyllä huolen.Täällä siis menossa kp 3/28-30 joten tylsää odotella taas yli viikko ennen hyviä aikoja,arg.Tämä syyskuu jos vaikka olisi onnen kuukausi kun tytön la oli -04 8.9 syntyi sitten kylläkin jo elokuussa ja mieskin syntynyt syyskuussa.Joten nyt jo kunnon taistelutahto päällä jospa sittenkin joulukuun viimoinen päivä tai uudenvuoden päivä meille sen plussan toisi.