Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä nimistä, kommentteja kiitos?

17.04.2009 |

Ollaan miehen kanssa mietitty esikoistytöllemme näitä nimiyhdistelmiä. Etunimen yleisyys vaan mietityttää, siis onko oikeasti kauhean yleinen? Myös mielipiteet mikä olisi kaunein on tervetulleita.

Anna Elsi Maaria

Anna Krista Maaria

Anna Olga Maaria

Anna Suvi Maaria

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Maaria (väliviivalla tai ilman, ja mahdollisesti jokin muu nimi perään) olisi hyvä? Minusta se olisi tosi kaunis, klassinen ja tyylikäs! En oikein pidä yhdestäkään noista ehdottamistasi keskinimistä (vaikka yksi niistä onkin oma etunimeni ;D )

Vierailija
2/6 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näistä yhdistelmistä ei oikein miellytä mikään. Entä pelkkä

Anna Maaria?

Tai ehkä

Maarianna Elisa

Anna-Maari Elissa

Anna Elsamaari

Anna-Ria Elisa

Anna-Kristiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden alaikäisen Annan, joten en usko että on tällä hetkellä liian suosittu.

Mainitsemistasi yhdistelmistä omat suosikkini on Elsi tai Olga toisena nimenä.

Taru

Vierailija
4/6 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden alaikäisen Annan, joten en usko että on tällä hetkellä liian suosittu.

Mainitsemistasi yhdistelmistä omat suosikkini on Elsi tai Olga toisena nimenä.

Taru

Vierailija
5/6 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Anna yleinen, olisiko peräti kautta aikain yleisin naisten ensimmäinen nimi Suomessa. Mutta toisaalta ei tällä hetkellä niinkään pinnalla, joten pieniä kaimoja ei varmaankaan paljon tule vastaan. Kaunis nimi Anna kuitenkin on, tosin itsekin olen vasta vähän aikaa sitten tajunnut sen kauneuden. Ennen olen vain ajatellut tylsänä ja tavallisena nimenä.

Yhdistelmistä Anna Elsi Maaria on paras minusta. Olgassa on liikaa samaa Annan kanssa (neljä kirjainta ja a-loppu), muuten sekin kaunis. Kristasta ja Suvista en itse kovasti pidä ja varsinkin Suvi tekee yhdistelmästä jotenkin 1980-lukulaisen.

Vierailija
6/6 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen että Annoja ei hiljan ole paljon nimetty. Ja on kaunis ja klassinen. Pelkkä Anna Maaria taas yhdistelmänä on minusta todella kulunut, varmaan 60%:lla Annoista on toisena nimenä Maria/Maaria. Noista ehdottamistasi äänestän Anna Olga Maariaa. :) (Krista ja Suvi niin 80's, muuten vain jotenkin pidän enemmän Olgasta kuin Elsistä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi