mua pelottaa niin etten saa nukuttua:(
huomenna alaviisurin poisto ja pelottaa ihan sairaasti... viimeiset kaksi viikkoa jännittänyt tätä niin että normaali elämä ollut suurinpiirtein mahdotonta..
Kommentit (6)
mä muistan, kun multa revittiin oikealta puolelta ylä-ja alaviisuri samalla kertaa niin pahinta operaatiossa oli se, kun mun suu puudutettiin ensin ja tyrkättiin sitten neljä pilleriä eteen, jotka piti nielu turtana niellä parin millin verimäärän avulla. Toiseksi pahinta oli pieni rutina ja se, että ei pystyny paljo syömään loppupäivänä, ku suusta tuli verta.
että se sattuu ja kestää tyyliin tuntitolkulla niinkuin joillain on kuulemma kestänyt.. En pelkää sitä kipua sen jälkeen yhtään, vain ja ainoastaan sitä poiston aikana tulevaa kipua:( Vaikka lääkäri sanoikin viimeksi että varasi puolentunnin ajan jonka pitäisi riittää ylä- ja alaviisurin molempien poistoon, se yläviisuri ei pelota. Toinen yläviisuri on poistettu ja se ei sattunut yhtään. mutta tuota alaviisuria pelkään..
-ap
josko kuitenki veden eikä veren avulla :D T: 4
että se sattuu ja kestää tyyliin tuntitolkulla niinkuin joillain on kuulemma kestänyt.. En pelkää sitä kipua sen jälkeen yhtään, vain ja ainoastaan sitä poiston aikana tulevaa kipua:( Vaikka lääkäri sanoikin viimeksi että varasi puolentunnin ajan jonka pitäisi riittää ylä- ja alaviisurin molempien poistoon, se yläviisuri ei pelota. Toinen yläviisuri on poistettu ja se ei sattunut yhtään. mutta tuota alaviisuria pelkään..
-ap
ennen poistoa? Jos on, niin sittenhän ei pitäis tulla mitään yllätyksiä.
pelkäsin kanssa, kun olin kaikki kauhutarinat lukenut.
Kesti ehkä viisi minuuttia se poisto ja sitten ompelu noin pari minuuttia. Puudutus oli hyvä ja mitään ei tuntunut.
Lisäksi mitään ihmeellisempää kipua ei ollut, vaikka en edes ottanut särkylääkettä.
Ja yhtään ei vuotanut toimenpiteen jälkeen.
Kannattaa kertoa lääkärille, että pelkäät, niin tietää huomioida sen ja selittää tarkemmin mitä tapahtuu.
Mäkin pelkäsin sairaasti viisureiden poistoleikkausta, mutta toimenpide oli täysin kivuton, jälkisärky hallinnassa lääkkeillä ja lääkärin ohjeita noudattamalla ei tullut edes mustelmaa tai pahempaa turvotusta. =) Mulla vielä pahasti kroonisesti tulehtunut alaviisuri (vuosi märkää ihan) ja olin lukenut netistä kauhutarinoita siihen liittyen, mutta ei tuntunut missään.