Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä ilman parisuhdetta?

Vierailija
28.01.2013 |

Luin tuossa Iltasanomien laatujournalismia otsikolla "Vaistoa vaaran merkit - näin tunnistat pettäjän"

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288535093811.html

ja aloin miettiä että mitä kertoo minusta tai artikkelin tasosta että olen kuin kävelevä pettäjä noiden kriteerien mukaan. Ainoa asia mikä ei toteudu on se että koska en ole parisuhteessa niin kuka minut sitten tunnistaa pettäjäksi ja vaistoaa tuon vaaran?

Olen nimittäin alkanut laittautua enemmän (olen alkanut nauttia kehoni hyvistä puolista ja korostamaan niitä), arvomaailmani on jatkuvassa muutoksessa (saan maailmasta jatkuvasti enemmän tietoa ja arvoni muuttuvat ymmärrykseni mukana), roikun jatkuvasti netissä (damn you AV), ajoittain tunnen agressiota erilaisia asioita kohtaan (päällepäin minusta ei juuri kukaan usko että olen hieman nollasta sataan tyyppiä), kodin tunnelma on ahdistava silloin kun minua ahdistaa (asun yksin, ahdistun silloin kun on epävarmuutta tulevaisuuden suhteen), viimeaikoina ja kautta elämäni olen tuntenut tarvetta vetäytyä omiin oloihini ajoittain (voimautuakseni) ja rakastan yli kaiken työmatkailua, tykkään käydä reissussa Euroopassa ja olla mökillä (vaikka yksin).

Joo tajuan että joku työmatkoille katoaminen on aika klassinen pettäjän tarina mutta mietin todella myös että kuinka monesta muustakin asiasta nuokin seikat voivat kertoa kun siitä että on löytänyt seksiseuraa tms. Itse kun ainakin rakastun elämään, itseeni, erilaisiin harrastuksiin yms kerta toisensa jälkeen ja hyvin kausiluontoisesti niin aika karmeaa jos joku olisi sitten kotona kyttäämässä että "käytöksesi vastaa Iltasanomien pettäjäkriteerejä, hahaa, jäit kiinni". Huoh.

Opetelkaa oikeasti tuntemaan ne puolisonne että ette tarvitse noita listoja, lähden tästä kirjoittamaan deitti-ilmoitusta otsikolla "pettäjä tarjolla".

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä