Oletko hoikempi vai tukevampi kuin tämä nainen? KUVA
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/307601_467278436653035_18…
Mitä mieltä noin muuten hänen kropastaan?
Kommentit (69)
Tavallinen kroppa kuvassa. Paitsi jostain syystä pää näyttää siltä kuin olisi photoshopattu kuvaan, ehkä koska yleensä muuten tuon kokoisilla ihmisillä on jonkinlaista kaksoisleukaa, mitä hänellä ei ole?
Tavallinen, valitettavasti.
Kauhea läski, en koskisi. Tikulla, maksusta, ehkä. Muuten en.
Mun mittakaavassa tuo on aika iso.
MInulla on isommat tissit ja pienempi vyötärö ja enemmän roikkuvaa nahkaa laihtumisen seurauksena sekä raskausarpia mahassa raskauksistani...
Hän on varmaan minua pidempi, mutta bmi voisi olla sama meillä... 163cm/76kg
Ihan tosi kaunis kokoisekseen, mutta 10 kg pois, niin olisi oikeasti terveempi jatkossakin eikä vain iloisen näköinen nyt.
Hän on ylipainoinen, mutta kaunisvartaloinen.
En osaa kuvitella itseäni hänen kokoisekseen, kamala ajatus kun ite painan varmaa puolet tuosta painosta (oon 166/46) ja musta mun kroppa on just normaali sopiva, muutama kilo sais tulla kyllä.. Mutta ei mikään pahakaan, pääasia että hän ite pitää kropastaan ja viihtyy siinä!:)
Kivan tasainen kroppa, ainakin noin kädet nostettuna ylös. Toisilla on huonompi tsäkä läskin kertymisen ja muodon suhteen.
Mutta nätisti on hänellä kilot kertynyt!
Mulla isommat rinnat ja pienempi peppu/lantio. Henk.koht en pidä tuollaisestä päärynäkropasta, mutta kaunis nainen silti. Sirot kasvot ja ylävartalo.
Läski minun makuuni tuo... nätti, mutta hyi miten venytetty :DD
huomattavasti hoikempi. Aika tuhtihan tuo on, mutta mikäs siinä jos itse viihtyy.
Arvioisin tuon painavan n. 100kg jos pituutta n. 170cm. Itse painan 60kg ja pituutta 173cm.
Rinnat ehkä samaa kokoluokkaa, mutta muuten olen ehkä 20-30kg hoikempi.
Itse olen hyvin hoikka. -30kg ehkä.
Paljon hoikempi. Ihan nätti, en sillä.
Mun BMI on 27 ja vaatekoko 42-44. Minusta tuollainen pyöreä pehmeä kroppa on naisella kaunis, ja itsekään en halua laihtua.
olen 168 cm ja 64 kg. Arvioisin, että jos tuo on samanpituinen, on ehkä joku 75 kg?
Naiset ovat keskimäärin 165cm ( tai itseasiassa alle sen ) ja kuvan nainen painaa taatusti lähes 90kg. Näin ollen hn on vakavasti ylipainoinen.
Ihan kivannäköinen vartalo kyllä ja kaunis naama, ei siinä mitään. Itse olen urheilullinen ja painan reilu 20kg vähemmän, mutta naamani ei enää ole yhtä nätti.
Nätillä on se kiva puoli, etä voi aina laihduttaa, mutta ruma on aina ruma:(