Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLAT! ~o~Hyvää itsenäisyyspäivää!~o~

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaamea krapula :D mutta hauskaa oli.

Nyt jatkan potemista ja palailen kun olen paremmassa kuosissa

T:Neiti21 vahvasti krapulaisena

Vierailija
42/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitus oli hieno ja linnan juhliakin seurattu tuossa iltapuuhien lomassa.

Huomenna aamulla äitipoli, jossa selviää jatko. Jos musta ei kuulu niin tiedätte, että olen sairaalassa. Pitäkäähän peukkuja, että Allulla olisi kaikki hyvin!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Terkuin Talvikki ja Allu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en syöny kinkkua, minun mielestä sitä ei saa syödä ennen jouluaattoa. Otin kalkkunaa. =) Vähän kade kyllä olen kun ne kaverit lähtee ens viikolla 3 viikoksi karibialle. Mokomat. Mutta olihan siellä kylässä niin sulonen tyttö että mahoton! Reilu vuoden ikänen punaposki. Ja heti ku päästiin kotiin niin mentiinki makkariin. ;D

TALVIKILLE kovasti tsemppiä ja voimia huomiseen! Toivottavasti ei tarvis jäädä ainakaan kovin kauaksi aikaa sinne pötkötteleen.

Nyt meen kattoon näkyskö linnassa lisää tuttuja, serkun appivanhemmat näin jo. :)

Vierailija
44/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mennään me AXE niin samoissa numeroissa,jee. =) Mut ei taida olla pelkoa että mä pääsisin tässä kierrossa sun kanssa jännäilee, ellei mun menkat ota ja tuu taas supermyöhässä.

Mä en tajua tota MARIPOSAA ja sen miestä, mä en jaksais millään joka päivä. =D Siis oikeesti. Korkeintaan 3 päivää vois mennä vielä mut sit tulis kyllä stoppi. En tiedä onko se huono yleiskunto vai molempien vuorotyö vai mikä, mutta ei tässä taloudessa kyllä sängyn päätyjä noin usein kolistella. =D

En sitten tosiaankaan oo saanu paljon mitään aikaseks, ja se taitaa johtuu siitä että oon nyt kolme päivää vaan OLLU, sitä laiskistuu ihan uskomattomasti kun ei tee mitään!!! Luulis, että siitä tulee pirteempi olo mut päionvastoin, sitä vaan veltostuu entisestään!!!! Kamalaa.

Nyt on kyllä pakko repiä sen verran että saan kulmakarvat värjättyä, ne alkaa olee ihan albiinot (oon luonnostaan aika vaalee) ja nyt kun on tumma tukka ne näyttää aika koomisilta jos niissä ei oo yhtään väriä.

Talvikille vielä peukutukset&tsempitykset!!

siirtyy väripurkkien pariin hän.

Vierailija
45/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MII: Mies on kyllä semmonen suhari, että ei mitään voi tehdä tai mihinkään lähteä jos ei ensin vähän..Ja unta ei saa ilman. Ja tuo kerta/päivä on minimi, vapaalla kyllä sit useemminkin. En oo ikinä ajatellu et se ois paljon. *miettii onko päässä vikaa* Oon kai kolmessa vuodessa jo tottunu siihen. ;D No mut nyt en enää puhu meidän ässistä, tämähän alkaa olla jo outoa. ;)

Hitto ku on pakkasta niin seinät paukkuu (puutalo) ja mua ehkä vähän pelottaa. Ukkeli lähti töihin yöksi....

Vierailija
46/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa, mä laitan samaa aikaa kun saan joulukortit postiin *toivoo muistavansa* ;)

Juu, ei mustakaan olisi MII joka pvä napsuttelemaan, vaikka siihen olisi mahdollisuus. Mutta jos olen parikin viikoa ilman, voin sanoa et musta tulee kiukkuinen kuin ampiainen, et kyl meil se pari kertaa viikkoon täytyyhoitaa tai muutoin napsahtaa eukon päässä ;DD

Nyt tosin pahoinvoinnin aikana on kyllä ollu jään puolell kaikki, mutta pikku hiljaa tästä tie ylös päin taas :)

Talvikille voimia, jaksamisia ja halaus huomiselle polille menolle. Toivotaan et pääset pian kotiin (heti siis) ja kaikki on hyvin sulla kuin Allullakin :)

Mutta juupas juu. Eipä tässä muita ihmeitä -> nukkumaan vaan, se on kivaa:)

M

Vierailija
47/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollu tosi vilkasta pupuilu keskustelua!! :) aattelin et mitä ihmettä on tapahtunu kun noin monta sivua ilmestyny!!!!

MARIPOSA taitaa olla pieniin päin, ihme ja kumma jos ei tuolla tahdilla :) jos meilläkin tärppäs ja vaan viikonloppuisin mahdollisuus ässään....

Mua alko vaivaamaan kun mies on kauheen haluton tekemään mitään: en oo tosin ite jaksanu alotteita tehdä et näinkö se aattelee ettei mua häiritte??? Täytyykin ottaa asia puheeksi kun näitä lukiessa aloin aattelee-->mulla tässä on aina tää fiksuin ajatus että sillä on toinen jos ei sitä kiinnosta.... No ehkä tahti paranee kun muuttaa parin viikon päästä kotiin, uskomatonta aatella että koulu alkaa olla loppusuoralla jo!!

Mies vei koneen mukanaan kun sillä on kauheesti koulujuttuja kirjotettavana joten oon tän viikon ilman autoa ja konetta... on nimittäin elämä vähän vähissä.... Isältä saan kyl auton ehkä jo huomen tai to joten jos helpottais.. Pitäskö pöllii niiden kannettavakin???? ;)

TALVIKILLE tsemppiä huomiseen... ootteko trelaiset vaihtanu puh nroita? jos menee sairaalassa pitkäx niin voisitte tekstailla kuulumisia.. Ollaan täällä kuitenkin ihan hädässä jos ei mitään tiedetä...

KATZU: tuo on kyllä hauskaa miten truplat pyörii unissakin mukana! :) no joo enemmän taidan tietää teidän päivistä kun kenenkään muun ystäväni joten ei ihme että unissakin bailataan keskenään :)

EMMASANNA: Ihana lukee kuulumisia ja niin helpottavaa kuulla että kaikki on hyvin siellä pikkuisella!! :) voi hitsin hitsi, ihana pikkuinen tuhisija teillä siellä! :)

NEKKU: tuo pakkosiivous on mullekin sitä vihoviimeistä hommaa, huomaa kyllä että jos on paljon töitä on vapaapäivillä niiiiin paljon muuta touhua etten siivousta vaan jaksa miettiä....

Missäs Mirulii??? joko olit valvomassa nää yöt???

No mut en muista muuta kommentoitavaa joten jatkan (alotan) töiden ihmettelyn ja meen juomaan kohta sitä beroccaa....

Vierailija
48/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikasesti käväsen, kun nukkumaan kai pitäs taas mennä.

Voi vitsi, miten te ehditte noin paljon sekstailla varsinkin MAriposa? Hyvä kun miehen kans nähdään pari minuuttia päiväs. Se tekee yötyötä ja mä opiskelen ja valvon päivällä. Ihan ristiin siis menee. Mies nukkuu siihen asti aina päivisin ku lähtee töihin ja sillonki ehtii nukkuu n. 7h päiväs. Mä taas tarviin väh 10 tuntia unta. nukun aina kun voin sen 12h.

Täl hetkellä ehtii ehkä yks kertaa viikos vaik mies alkaa kinuu jo parin päivän päästä edelliskerrasta.

Okei, puhutaan nyt ni sittei tarvii taas puhuu näistä jutuista ;-)

Joo, mut ei kai mulla nyt sen kummempaa! Töissä olin illan enkä paljon ehtinyt itsenäisyyttämme juhlistamaan, tylsää!

Öitä!

S 10+6 (huomenna uus luku, jee!)

Vierailija
49/49 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat!

Meidän aikaa siis iltaa vasta vietellään, oli niin kiireinen päivä töissä tänään, etten ehtinyt edes tulla vilkaisemaan truplakeskustelua. Teillähän on ollut vilkasta pupustelukeskustelua linjoilla! :) Mutta siis itsenäisyyttä ollaan juhlittu siellä Suomessa ja muutamia pukukuvia olen netistä ehtinyt jo vilkaista illan mittaan. Sinivalkoisia ajatuksia siis on ollut mielessä tänään...

Mariposa: Siis kyselit kauanko ollaan asusteltu täällä. No Amerikoissa ollaan asuttu nyt vajaa vuosi, mutta poissa Suomesta jo sellaiset vajaat 7 vuotta! Eli aika on mennyt vauhdilla. Keski-Euroopassa on tullut asuttua ja sitten Lontoossa ennen kuin tänne muutettiin. Joten pitkä on ollut aika ulkomailla ja luultavimmin tulevaisuudessakin jatkamme ulkosuomalaisina, kun työt pitää tiiviisti poissa Suomesta ja muutenkin on sen verran jo Suomi jäänyt unholaan, ettei siellä varmaan enää osaisi asua. Kyllä sitä kaipaa suomalaisia tuttuja, sukulaisia ja ruokia, mutta kaikkeen tottuu, kun tarpeeksi kauan asuu muualla. Kerran vuodessa suunnilleen pystytään käymään visiitillä, mutta aina ei sitäkään. Eli joskus on Suomi-ikävä aika kova! Varsinkin näin joulun aikaan...joulukinkkua ja ihania jouluruokia kun ei ole voinut syödä moneen vuoteen, eikä kaksistaan miehen kanssa viitsitä juuri joulua juhlistaa. Joulunpyhät menee tössä tänäkin vuonna.

Palaan taas linjoille myöhemmin...Mukavaa jatkoa kaikille truplatiimiläisille - olette ajatuksissani :)