Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLAT! ~o~Hyvää itsenäisyyspäivää!~o~

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin sun kirjottamia ajatuksia tuo runo, Hyvä että sust tuntuu että oot onnellinen, mistäs sitä sitten tietää vaikka se mr right kurvaa jostain nurkan takaa... :)

Marieela: samaa saamattomuutta täällä kiroan... pitäs heilauttaa herra imuria mutta koneella vaan istuskelen.... ja päätä meinaa jomottaa...

täytyy vissii valjastaa kissa ja mennä sen kanssa pihalle palloilemaan :)

Vierailija
22/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki, ihania sun pienet lihansyöjät! =)

Sitä munkin piti jo aamulla sanoa, että kovasti tsemppiä huomiseen! Me ollaan hengessä mukana! =)

Aivan hurmaavia ipanoita oli postilaatikko pullollaan ja mahtavia piparkakkutaloja todellakin! Näyttää vaan olevan nyt laatikko täynnä, siellä on aika montakin kuvaa jota vois pienennellä niin tulis tilaa. Voisin auttaa, jos osaisin..

Miitsu! Onpa huomaavainen mies sulla ollu tänä aamuna, ihanaa! =)

Serppu! Hieno juttu, että lapsoset ovat paranemaan päin! Nään sieluni silmillä tuon hurjan harjanvarsiratsastuksen! =)

Höntälle onnea uudesta " harrastusvälineestä" ! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sujuu samaan malliin itsenäisyyspäivä - kuin muillakin. Kynttilöiden polttamista, ehkä jotain vähän parempaa ruokaa jne. :) Oleilua ja vapaapäivästä nauttimista! Paitti - mun pitää siivota tänään oikein urakalla. Jos joulusiivouksen sais jo tänään tehtyä - muuten jää tekemättä, kun tää taitaa olla ainoo vapaapäivä.. Niin ja iltamassa käydään mun bestiksen kanssa vähän ajelee :D Oon ollu täällä kotosalla taas ihan liian paljon ja alkaa tuntuu et pää hajoo ;) Pakko päästä vähän tuulettaa tuota korvien välistä aluetta..

SERENAH - Hei *vilkuttelee* :) Kiva kuulla sustakin!! On sua joo huhuiltu!

TALVIKKI - Vai on teillä lihansyöjiä ;)

Ei mutta pakko mennä - siivous odottaa. Käyn vaan eka lukee eilisen pinon loppuun ja kurkkaan Höntän kuvan :)

Niin ja [b]oikein rattoisaa Itsenäisyyspäivää!![/b]

Vierailija
24/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se siitä aikaisin heräämisestä, menin sohvalle lukemaan ja siinä sit meni mukavasti pari tuntia torkkuessa. Kirja ei edennyt sivun sivua. :)

Kävin pienentään kuvan. Se on kyl tosissaan muutenkin aika täynnä.. Poistin ne omat kuvat siitä ja jos käytte niin vois kai jotain vanhoja karsia? Ei sitten tarvis poistella joka kerta jotain pois et saa uusia mahtuun.

TALVIKKI: Muistatko kun en löytänyt sun vanhaa kuvaa postista, sen uuden vaan. Noh, NYT vihdoin sen löysin! ;D Heh, ja oonhan sen jo nähnytkin.. *hotopää mie* Ja voi sun lihansyöjiä! *reps*

MARIEELA: Voi meki tahon semmosen chilipaprikan! Onko se vaikea hoitonen? Meinasin ostaa kerran semmosen koristepaprikan, mutta se oli aika pieni, en tiiä sit kasvaisko se noin...

SERENAH: Moikka vaan!! Kiva kuulla et siel ollaan noin hyvillä mielin!=) Ja hyvä runo oli. :)

Nyt voisin mennä takas sohvalle ..ihan vähäks aikaa. Väsyttää aika hurjasti kun olen jo kahteen kertaan joutunut tänään heräämäänki!;) Jospa oisinki raaskaanaaaaaaaaaaaaa... :D

Vierailija
25/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nimittäin vasta kampesin ylös sängystä!!!! Ette lopettakaa te vaan ihan suosiolla ne saamattomuuspuheet, täällä puhuu saamattomuuden kruunaamaton kuningatar!!!!!!!

Eilen en saanut mitään aikaseks vaikka oli vapaa päivä, tänään täytyy sitten vääntää niska limassa mieletön nivaska saksan tehtäviä. Nice!

Iltapäivällä kummitytön synttärit.

Ostin eilen taikinaa (huom!valmista taikinaa siis) ja hilloa, jos " leipoisin" joulutorttuja tänään ihan its.päivän kunniaks!! Glögiä ostin myös. *joulufiilis alkaa tulla jolkottaa*

mut joo,l nyt tarvii kyllä vääntäytyä suihkuun pesee tää vuoden rasvatukka.

niin, mariposa, ootteko vieläkin pitäny saman hommailutahdin?=) Mietin vaan että saadaanko ihan tosissaan sitten jännäillä sua tässä kierrossa...? =)

Vierailija
26/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais meillä yks kokonainen päivä jäädä väliin, kun mies oli ylitöissä ja kävi tosiaan vaan kotona nukahtamassa välillä.;D Mutta muuten juu. Eipä tarvii meikäläisen huolehtia, hellu kyllä pitää noista asioista huolen. ;D Mutta enpäs vaan usko että tärppäis kovin nopeasti pillereiden jälkeen, kun kiertokin meni sekasin.

Suihkusta tulin just itekkin.. Ei meinaa herätä ollenkaan. Eikä sitä miehusta kuulu, toivottavasti eivät ole ampunu yhtään jänöä...

Vierailija
27/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vielä yöpuku päällä... Hohhoijaa! *venyttelee* :D En hirveästi tykkää näistä arkipyhistä, kun ei ole mitään tekemistä. Kaupat on kiinni ja jumppia menee huonosti:/ Nyt sentään netti toimii (eilen ei)!!

Vierailija
28/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp olisi niinkin paljon kun 23/28-49. :) En oo kyllä huomannukkaan että se on jo noin paljon. Mutta edelleenkään en ole bongannu mitään ovikseen viittaavaa, joten se siitä. Tai no ihan olematonta mahakiputuntemusta mut tuskin oli sitä......

Laiskottele nyt kunnolla siellä, sitä varten tämä päivä on!! Niin ja onhan tää myös suomen itsenäisyyspäivä. ;D

Vierailija
29/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sentään siellä suihkussa, mut nyt vaan hengailen. Suoraan sanottuna pistelisin itseäni mielummin neuloilla kun alkasin tekee niitä saksan tehtäviä. =/

Kai se kohta pakko on....

Mikäs se axen kp olikaan? Pitäsköhän munkin kuitenkin ihan vaan ajankulukseni katsoa missä täällä mennään... masentavan alussa, ei taida olla vielä kymmeneskään.

mariposalle tulee vauva, voi että. Vaikka olis kierrot kuinka sekasin, niin jos joka päivä köyrii niin kyllä se tärppi tulee väkisin!!!!=)

Vierailija
30/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps ja kops* Vai että KÖYRII!? Mut aattelin vaan et jos on oma hormoonitoiminta sekasin niin ei varmana tärppää.

Nyt kun aloin asiaa miettimään niin huomasin että viime kierrossa oli kyllä tähän aikaan jo kaiken maailman oireita, tai siis alavatsa oli sen tuntonen että menkat alkaa millon vaan..

Mutta en halua alkaa miettiin niitä, tulen taas hulluksi. ;) Nyt tarvis kai hommata itelle elämä....oon ihan totaalisen jumissa tässä koneella. Ja aikamoinen palstahäirikkökin taidan olla..............

Vierailija
31/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näppiskin temppuilee - eli patterit taas lopussa..

Kyllä tässä taitaa käydä niin että ystävämme Mariposa plussaa tässä kierrossa!! Jumantsuukkelit - hemmot nupsuttelee siellä aamusta iltaan kokonaisen kuukauden ajan - sopis mullekkin ;)

Hurjasti oon saanu aikaan - jopa pölyt sain pyyhittyä! Mä oon toivoton, sillon kun on takaraivossa sellanen paine, et nyt TÄYTYY siivota. Niin ei sillon saa tietenkään mitään aikaseks..!

Nekku poistuu taas jatkamaan Vuoden-Siivousta...

Vierailija
32/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittyy (jos kehittyy) :)

PIIPAA: kiitti vinkeistä noiden tikkujen käytössä!

Mies neuvottelee lainasta anopin kanssa.. Ei taida olla rahaa mun joulu- ja synttärilahjaan, hih! ;)

T: Axe, edelleenkin yöpuku päällä ;)

Vierailija
33/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa, mä voin lähettää sulle noita kuivuneita chilipaprikoita niin sä voit ens keväänä ottaa niiden sisältä niit siemeniä ja istuttaa. EI todellakaan ole vaikeahoitoisia. Siin kuvas itseasiassa mul on sellainen koriste chilipaprikakin ja niistä ei tosiaan aksva korkeita kuten noista syötävistä. Ja ne koriste jutut ei o punaisia vaan oransseja. Ite oon nuokin kasvattanu. Osoite postiin niin laitan tulee :)

Sä taidat olla raskaana juu ;) Ei epäilystäkään :)

Mii, ei muuta kun sielläkin sitte köyrintä fiilikset pikkuhiljaa esiin ;D

Mä taas tykkään ihan hirveesti näistä päivistä kun ei todellakaan tartte edes haluta tehdä mitään väkisin. Saadaan olla perheen kesken ilman mitään muuta ku olemista -> niin, en päässy edes ulos ;)

Yöpuku viel täälkin päällä ja poika menos päikkäreille. Sitte torttuja leipoo ja sitte kinkku uuniin. Illalla sitte katsotaan yhdes linnanjuhlia ja syyää limppua ja kinkkua, slurpsis ;)

Nyt torttujen kimppuun. Ai joo, oon mä jotain tehny -> joulukortit tein äsken, nyt nekin on tehtynä, jesss...

M

Vierailija
34/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Axe kehittyy, mä uskon siihen vankasti!!!

Vierailija
35/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mitä nyt on tapahtunut, kun on noin paljon viestejä truplien pinossa! Porukka taiskin vaan olla ihan koomassa, kun kaikki odotti niitä Emmasannan kuulumisia. Kieltämättä itsekkin joskus mietin, että ihan typerää kirjoittaa tylsiä jokapäiväisyyksiä, jos siellä onkin tapahtunut oikeasti jotain kauheaa...

No niin ja itse asiassa mun piti tulla vaan sanomaan, että mä poistin sen möhökuvani. Eikös kaikki halukkaat sen jo kerinnyt näkeen ja toista kertaa ei tarvi kattookkaan kun se oli niin kauhea.

Vierailija
36/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä suuri pino jo! Olen niin otettu, että olette mua täällä kaivanneet ja meidän kuulumisia. En tosiaan pystynyt mitään aiemmin kirjoittamaan, piti vaan elää sitä hetkeä ja toivoa parempaa. Nyt vauva tuolla nukkuu, pian jo kaksi tuntia. Vastasyntyneet nukkuvat kyllä tosi paljon.

Mariposa siis meinaa plussailla:)

Kohta pitäisi ryhtyä ruoanlaittoon. Ja sitten illalla katsellaan linnanjuhlia, mitäs muuta.

Vierailija
37/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kerroinkohan sen jo?? Noni, en enää edes muista mitä olen jo kirjottanu. Eli aivan liikaa. ;)

MARIEELA: Oi, oispa ihanaa jos lähettäsit!! Ja jos en syö sitä ennen kevättä niin laitan sen sit keittiön ikkunalle kasvamaan. :D Meen nyt laittaan osotteen postiin, jos kehtaat lähettää.

NEKKU: Olipa vaan sana.. nupsutteleeko se nyt oli?? ;D Juu saa nähdä kauan kestää.. on se kuiten nyt rauhottunu siihen kertaan per päivä, varmaan työväsymys. :)

Nyt meen vähän tonkiin vaatekaappeja kun ...ai kello on vasta kolme.. kuudelta pitää olla siel kylässä. Noh, oon ainakin ajoissa valmis. :D

Vierailija
38/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sun osoiteen ja poistinkin sen. Eipä sitä kukaan ehtiny muu nähdä ku olin ekana sitä ettimässä ;)

Laitan tulemaan vielä tänä vuonna -> hieman saamaton tällä hetkellä, ei ketaa lupaa aikaa ;DDD

Suihkuun, tortut valmiina ja kinkku uunissa. Kummityttö perheineen tulee kahveelle tänään -> eli pian..

Vierailija
39/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvalla eikä tarttis lähtee telkkarinkaan luota mihinkään;)

EMMASANNA: Mikä sulla jäi itse sairaalasta fiilis? Ymmärrettävää, että vaikeudet varmasti vaikuttavat yleiskuvaan. Kiinnostas vaan tietää asiakkaankin mielipiteitä..? Jos jaksat/haluat kertoa :)

Vierailija
40/49 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat on kestitetty ja selkä huutaa taas hallelujaa:( Aivan mieletön särky, eikä mikään auta. Lääkäri vaan lohdutteli, et ei toi kestä kuin raskauden loppuun eikä siihen oikein mikään auta:( Oon siis tänään saikulla tän takia ja varmaan vielä huomisenkin.

Raskaus muuten aiheuttaa tosi outoja unia:) Näin viime yönä unta et lähdettiin [b]Nekun[/b] kanssa bilettämään:D Nekun tytöllä oli niin ihanasti sisustettu Nalle puh huone, ettei lähtemisestä tullut mitään, ihailin vaan sitä huonetta :D

Pitäs vissiin laittaa noita astioita koneeseen vieraiden jäljiltä ja linnoittautua sohvalle juhlia kattelee.