Subway on perseestä
jokainen suupala pitää pyytää erikseen ja patonginpätkälle tulee lounaan hinta.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tänään meen subwaihin, aion ottaa vaale leipä, italian bmt, paahto ja juuso, kurkku,salaatti,sipuli,parika,suola kurkku, maissi, tomaatti, kastikkeeksi otan southwest, otan mukaan ja syön kotona omassa rauhassa
Hakemalla leivät ja täytteet marketista saa halvemmalla ja vähemmällä vaivalla parempaa ja terveellisempää täytettyä patonkia kotiappeeksi. Koko pikaruokalan ainut edes jotenkin järkevä idea nopeasta noutosafkasta katoaa jos sen kiikuttaa kotiin syötäväksi.
Tän päivän subbi
Vaalea leipä, naudanlihapihvi, tulinen juusto ja paahto, salaateiksi otan kurkkua, sipulia,salaattia, tomatia, olivia. Kastikkeeksi bbq-kastike sekä chilipotle-kastike.
Mä ebn oikein ymmärrä tätä subin touhua. Ensin valitaan joku "spice kana tsydeemi" ja sitten aletaan valkkaamaa nsiihen kaikkea päälle. Luulin että idea on koota sellainen leipä kuin haluaa alusta asti, mutta että ensin tavallaan valittaisiin "otan big mac aterian" ja sitten alettaisiin valkkaamaan mitä siihen burgeriin laitetaan, eli joo, sämpylä, joo, pihmbi jne.
Vierailija kirjoitti:
mutta niin on myöskin kotipizza ylihinnoilteltua kamaa ja mäkkäristäkin tullut hirmu kallis jos tuplahamppareita haluaa. Suomalaispizzeriöiden pizzojen hinnat lähtee siitä viidestätoista jotenka kallista roskaruokaa ovat
Vai ylihinnoiteltua vrt, karvakäsipizzat, joissa on halvin mahdollinen koiranruoka täytteenä ja sen saa pari euroa halvemmalla.
Tee itse, niin saat mieleisesi.
Juuri pari päivää sitten minua huvitti kun kaksi n. 60v ukkoa jonottivat subwayssa ennen minua, mollemmilla hankkija-lippis päässä ja sellainen maalaisjörrikän olemus. Kun ensimmäiseltä kysyttiin tilausta niin hän sanoi "No semmoinen tavallinen leipä" Myyjä yritti kysyä, että mitähän tarkoitat kun tässä on aika paljon vaihtoehtoja. "No semmoinen perusleipä, ei mitään erikoista siihen" Myyjä sitten teki jonkun jossa oli vaan kinkkua ja normaalia juustoa. Perässä tuleva tilasi "No mullekin sellainen tavallinen perusleipä" Ei käy kateeksi subin työntekijöitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n. 4e ei ole mielestäni paha hinta lounaasta!
No ei olisikaan, jos sillä saisi lounaan. Tuolla 4 eurolla saa Subwaysta vain puolikkaan patongin ilman mitään juotavaa tai muutakaan. Kokonainen patonki juoman kanssa lähentelee kymppiä.
Ja mistä Suomessa saat täyden lounaan 4 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Mä ebn oikein ymmärrä tätä subin touhua. Ensin valitaan joku "spice kana tsydeemi" ja sitten aletaan valkkaamaa nsiihen kaikkea päälle. Luulin että idea on koota sellainen leipä kuin haluaa alusta asti, mutta että ensin tavallaan valittaisiin "otan big mac aterian" ja sitten alettaisiin valkkaamaan mitä siihen burgeriin laitetaan, eli joo, sämpylä, joo, pihmbi jne.
Ei ole pakko valita mitään "spice kana tsydeemiä", ne ovat vain valmiiksi koottuja ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri pari päivää sitten minua huvitti kun kaksi n. 60v ukkoa jonottivat subwayssa ennen minua, mollemmilla hankkija-lippis päässä ja sellainen maalaisjörrikän olemus. Kun ensimmäiseltä kysyttiin tilausta niin hän sanoi "No semmoinen tavallinen leipä" Myyjä yritti kysyä, että mitähän tarkoitat kun tässä on aika paljon vaihtoehtoja. "No semmoinen perusleipä, ei mitään erikoista siihen" Myyjä sitten teki jonkun jossa oli vaan kinkkua ja normaalia juustoa. Perässä tuleva tilasi "No mullekin sellainen tavallinen perusleipä" Ei käy kateeksi subin työntekijöitä :D
No tämähän on typerän konseptin vika. Pitäisikö niiden kuusikymppisten maajussien osata valita ensin hunajakaurapatonki, siihen sopiva juusto, paahto, mahdollisesti teriyakikana, oliivit, rehut ja kastike?
Ilman muuta siellä pitäisi olla saatavana pari erilaista peruspatonkia, joihin ei itse tarvitse valita joka asiaa erikseen. Vaikka just kinkku-juusto muutamalla peruskasvislisukkeella ja vaikka kana toiseksi.
Ei pidä mennä ulos syömään, jos siihen ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko valita mitään "spice kana tsydeemiä", ne ovat vain valmiiksi koottuja ehdotuksia.
Eihän ole mitään valmiita koottuja vaan jos sanon, että otan tuon spice kanan alkaa kuitenkin kysely. Vaikka näyttäisi sitä kuvaa, kysellään silti.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että pitäisi alkaa painottamaan, että niitä jalopenoja saa laittaa REILUSTI. Viimeksikin yksi myyjä pisti tasan kolme. :D
Opettele sinä se nimi oikein. Se on jalapeño tai suomalaisittain jalapeno, ei mikään jalopeno.
Vierailija kirjoitti:
mutta niin on myöskin kotipizza ylihinnoilteltua kamaa ja mäkkäristäkin tullut hirmu kallis jos tuplahamppareita haluaa. Suomalaispizzeriöiden pizzojen hinnat lähtee siitä viidestätoista jotenka kallista roskaruokaa ovat
No eihän lähde. Älä valehtele.
Toki kotipizza on kalliimpaa kuin karvakäsipitserioiden lätyt, mutta kotipizzassa ei käytetäkään ihmissalakuljetettua orjatyövoimaa taikka haalita Turkista puolta sukua hommiin nimellisellä "palkalla". Kotipizzasta myös saa aina kuitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin siinä että tuo ei "kelpaa", vaan sen jälkeen kun asiakas on ilmoittanut ottavansa presiins tuollaisen leivän, alkaa vielä kysely että mikä sämpylä, mikä kastike jne. Joko se on se spicekanatsydeemi, tai sitten valitaan itse. Ei molempia.
Vierailija kirjoitti:
Sä valitset eka sen leivän ja sitten sen proteiinitäytteen sinne leivän sisälle. Miten se on sama, kuin valitsisi big macin? Tämä olisi eri asia, jos big mac tarkoittaisi tyyliin niitä lihaplättyjä siinä välissä, mutta big mac on kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä valitset eka sen leivän ja sitten sen proteiinitäytteen sinne leivän sisälle. Miten se on sama, kuin valitsisi big macin? Tämä olisi eri asia, jos big mac tarkoittaisi tyyliin niitä lihaplättyjä siinä välissä, mutta big mac on kokonaisuus.
Mykistyn typeryytesi edessä
Tyhmiltä öykkäreiltä rahat pois ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että pitäisi alkaa painottamaan, että niitä jalopenoja saa laittaa REILUSTI. Viimeksikin yksi myyjä pisti tasan kolme. :D
Opettele sinä se nimi oikein. Se on jalapeño tai suomalaisittain jalapeno, ei mikään jalopeno.
Ja kuitenkin ymmärsit täysin, mitä hän tarkoitti. Se on kommunikaation tarkoitus. Sitä paitsi et tiennyt että se lausutaan halapenjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin siinä että tuo ei "kelpaa", vaan sen jälkeen kun asiakas on ilmoittanut ottavansa presiins tuollaisen leivän, alkaa vielä kysely että mikä sämpylä, mikä kastike jne. Joko se on se spicekanatsydeemi, tai sitten valitaan itse. Ei molempia.
Olet vapaa perustamaan oman pikaruokaketjun jos ei olemassa olevat miellytä.
Älä nyt hyvä ihminen Parikan Juusoa exra suolalla subiisi tunge.