Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Subway on perseestä

Vierailija
08.01.2013 |

jokainen suupala pitää pyytää erikseen ja patonginpätkälle tulee lounaan hinta.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti parempi subi on kuin mäkkärit ja heset. Ja subilla ei tarvitse odotella puolta tuntia, että saa paskan ja ylihinnoitellun aterian, vaan sen leivän ainakin saa muutamassa minuutissa.

Mäkkärihän on huomattavan paljon nopeampi kuin Subway. Subissa kestää helposti 5 min vaikka olisi ensimmäinen jonossa, ja jonon kanssa monesti lähemmäs 10 minuuttia. Mäkissä saa aterian nopeimmillaan puolessa minuutissa maksutapahtumineen (tiedän, koska olen siellä jokusen sata kertaa käynyt sekuntikellon kanssa) ja keskimäärin varmaan alle minuutissa ekana ollessa, ja noin minuutti per asiakas edellä jonossa.

Hesburger sen sijaan on usein hitaampi kuin Subway, kun siellä ei henkilökuntaa liiemmin ole.

Vierailija
42/93 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku väittää täällä, että Subwaysta saa neljällä eurolla lounaan? Neljällä eurolla sieltä saa puolikkaan patongin ilman mitään juotavaa, jollaisesta tulee korkeintaan vihaiseksi, enkä ainakaan itse edes huomaisi syöneeni mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 184/90 kirjoitti:

Miksi joku väittää täällä, että Subwaysta saa neljällä eurolla lounaan? Neljällä eurolla sieltä saa puolikkaan patongin ilman mitään juotavaa, jollaisesta tulee korkeintaan vihaiseksi, enkä ainakaan itse edes huomaisi syöneeni mitään.

Puolikkaassa patongissa on helposti 500 kcal. Tietysti jos tekee asfalttitöitä päivät pitkät ja juoksee maratonia illalla, niin saisi olla enemmänkin kaloreita ja voi ottaa sen 1000 kcal 30cm subin +3 €.

Kyllä tuo määrä lounaasta käy minun mielestäni.

Vierailija
44/93 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset käy töissä, kävisit sinäkin niin ei tarvitsisi valittaa hinnoista

Vierailija
45/93 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset käy töissä, kävisit sinäkin niin ei tarvitsisi valittaa hinnoista

Vierailija
46/93 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että pitäisi alkaa painottamaan, että niitä jalopenoja saa laittaa REILUSTI. Viimeksikin yksi myyjä pisti tasan kolme. :D

Vierailija
47/93 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei SINÄ joka syöt usein Subway ravintolassa, lataa tai päivitä Subcard®-sovellus ja käytä koodia ma82gx liittyäksesi Subsquad®-ryhmääni.

Lisätietoja löydät täältä:

APPLE App Store: https://itunes.apple.com/fi/app/subcard-suomi/id1062670123

ANDROID, Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.altaine.subcardfi

...

terveysvinkkejä:

https://sildenafilll.blogspot.com/

Vierailija
48/93 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tilasin aterian ravintolassa maksoi 40 euroa. On se Subway sitten kallis!

Sinccis

Karitsan sisäfileepihvi valkosipuliperunoilla ja salaatilla.

Vierailija
49/93 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subway on valmisruokaloista halvemmasta päästä. Jos on budjetti, niin tee kotona, mutta jos siellä on toinen ihminen niitä sämpylöitä täyttämässä, niin kyllähän se nyt maksaa :D En tajua miten tämä on niin ylivoimainen konsepti joillekin. Teidän mielestä varmaan teidänkin tekemä työ on ylihinnoiteltua?

Täytyy harkita. Palkkojen alennus. Soittelenpa tänään Rinteelle.

Sinccis

Vierailija
50/93 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös syömässä possunpihvit siinä ravintolassa mikä on vastapäätä sitä kuntosalia ja yökerhoa, mainostivat niitä alle 10e. Ihan hyvää oli, mutta itse pidän enempi leivitetyistä.

Korsossa asustelen siis ..

Sinccis

Vierailija
51/93 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei SINÄ siellä joka syöt usein Subway ravintolassa, lataa tai päivitä Subcard®-sovellus ja käytä koodia ma82gx liittyäksesi Subsquad®-ryhmääni.

Lisätietoja löydät täältä:

APPLE: https://itunes.apple.com/fi/app/subcard-suomi/id1062670123

ANDROID: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.altaine.subcardfi

Sydämellisin terveisin,

Jared Fogle,

Subway-patonkiruokavaliolla 120kg laihduttanut opiskelija. Laihduin 200kg painosta 80kg painoon.

Laihduin näin: Joka päivä aamupalaksi puolikas Subway ja lounaaksi kokonainen. TAI toisinpäin eli aamupalaksi 30cm Subi ja lounaaksi 15cm subi.

Jos ei ole tarvetta laihduttaa, voit syödä 2 tai 3 kokonaista 30cm Subia päivässä. Muuta sinun ei tarvitse syödä koko päivänä, jos syöt Subissa 2x tai 3x päivässä!

....

Tässä muutama hyvä tuote luustolle ja nivelille: https://secure.iherb.com/tr/list?id=33133962&rcode=mop737

Käytin kymmeniä tunteja kliinisten tutkimusten lukemiseen ja parhaiden tuotteiden valintaan.

Muita hyviä lisäravinteita terveyden optimointiin:

https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737

Lisää terveysvinkkejä:

https://sildenafilll.blogspot.com/

Vierailija
52/93 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka vähän ns. puolustelee hintaa subissa, tai miksei myös ne jotka on järkyttyneitä siitä:

Silloin kun Suomi siirtyi euroon, niin mega-ATERIA hesellä maksoi 3,90€. Mahtaakohan sieltä saada edes muuta hampparia irtonaisena tuohon hintaan kuin lastenhampparin ja juuston?

Sitä voi sitten itse kukin tahoillaan miettiä.

Vierailija
53/93 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian bmt melt vaalea leipä juusto paahto uuniin salaatti kurkku tomaatti sipuli paprika suola kurkku olivi majo south west mukaan ulos auto tielle rekka ajaa päälle.

Vierailija
54/93 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään, Subway ei ole mikään ravintola vaan pikaruokapaikka. Toiseksi, Subwayn leipä ei Irlannin korkeimman oikeuden mukaan edes ole leipää (1.10,2020) vaan sokeripullaa, joka sisältää 10% sokeria.

Täytteet tulevat jäädytettyinä jostain toiselta puolen maapalloa. Täysin turhaa touhua.

Vierailija
55/93 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tehdä oikeasta, ei pullasta, itse täytetty leipä!? Hinta tulisi murto-osaan.

Vierailija
56/93 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi keskustella pikemminkin työntekijöiden palkoista.

Onko 8e tuntipalkka liian vähän?

Ja miten sellaista voi tukea vaikka olisi kuinka hyvää.

Itse en kykene ravintola-alaan rahojani kuluttamaan, kun palkat on jopa kokeilla todella matalat.

Vierailija
57/93 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi keskustella pikemminkin työntekijöiden palkoista.

Onko 8e tuntipalkka liian vähän?

Ja miten sellaista voi tukea vaikka olisi kuinka hyvää.

Itse en kykene ravintola-alaan rahojani kuluttamaan, kun palkat on jopa kokeilla todella matalat.

Juuri näin.

Vierailija
58/93 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on ihan paska paikka. Leipää ei koskaan paahdeta kuumaksi, vaan vain haaleaksi. Kastike tursuaa joka paikkaan ja salaatinlehtiä yms. Tippuu leivän välistä. On siis sotkuista syödä. Paska palvelu. Ei ole valmiita leipiä, vaan kaikki pitää itse osata valita leipähessun mulkoillessa vieressä tuimasti. Aina on muutenkin jonoa ja jonossa huutavia kakaroita, ärsyttäviä teinejä tai pers. Suleita. 0/5 kokemus. Jos olet leipälasse töissä subwayssä niin haista riukulipaska ja toivottavasti koko päivän tulee kaltaisiani erittäin hankalia ja raskaita asiakkaita. Haista kaa vit...

Vierailija
59/93 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se patonki ole leipää! Paikka missä näitä paronkeja jäädytellään Suomeenkin tuotaviksi on  mm Irlanti. Irlannin korkein oikeus totesi 1.10.2020 että Subwayn patonki EI OLE leipää. Se on sokeripitoista (10% lihottavaa sokeria) pullaa.

Vierailija
60/93 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meen subwaihin, aion ottaa vaale leipä, italian bmt, paahto ja juuso, kurkku,salaatti,sipuli,parika,suola kurkku, maissi, tomaatti, kastikkeeksi otan southwest, otan mukaan ja syön kotona omassa rauhassa