Subway on perseestä
jokainen suupala pitää pyytää erikseen ja patonginpätkälle tulee lounaan hinta.
Kommentit (93)
Mun mielestä Subwayn safka on aika hintavaa lounaaksi. 4 eurolla saa puolikkaan eli 15 senttisen, joka ei ainakaan tältä mieheltä vie nälkää pois. 30 cm tuplalihalla vie, mutta hintaakin on sen mukaisesti.
Aika jännää kuinka monet vain syövät lounaalla eivätkä juo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Subin leipiin saa kurkut ja tomaatit, joten juoma ei ole välttämätön, kuten mäkin ja hesen suolamätöissä, jotka kuivattavat ihoa. Lisäksi kurkun ja tomaatin luontainen on vesi on paljon terveellisempää putkivesi.
Lisääkö se alussa kysytty juusto hintaa? Miten se 15cm olisi vaan 4eur. Nythän päivän tarjous on 3:90 joten eihän se olisi mikään tarjous....Kaikki jauhaa että sub on 4eur. En tajua.
Paljonko 30cm maksaa? Paljonko 15cm maksaa?
Subway on valmisruokaloista halvemmasta päästä. Jos on budjetti, niin tee kotona, mutta jos siellä on toinen ihminen niitä sämpylöitä täyttämässä, niin kyllähän se nyt maksaa :D En tajua miten tämä on niin ylivoimainen konsepti joillekin. Teidän mielestä varmaan teidänkin tekemä työ on ylihinnoiteltua?
Vierailija kirjoitti:
Lisääkö se alussa kysytty juusto hintaa? Miten se 15cm olisi vaan 4eur. Nythän päivän tarjous on 3:90 joten eihän se olisi mikään tarjous....Kaikki jauhaa että sub on 4eur. En tajua.
Ei lisää. Juustolla ja paahdettuna saa samalla hinnalla kuin paahtamatta ja ilman juustoa.
Joka päivä on oma "päivän subi". Esim. tiistaisin tonnikalasubi. 30 cm:n päivän subi maksaa 6,90 €. Vesipullo maksoi tänään 1,50 €. Yhteensä siis 8,40 €.
Vierailija kirjoitti:
Subway on valmisruokaloista halvemmasta päästä. Jos on budjetti, niin tee kotona, mutta jos siellä on toinen ihminen niitä sämpylöitä täyttämässä, niin kyllähän se nyt maksaa :D En tajua miten tämä on niin ylivoimainen konsepti joillekin. Teidän mielestä varmaan teidänkin tekemä työ on ylihinnoiteltua?
Hintavertailu heseen ja mäkkiin on muutenkin typerää. Noista saa lähinnä hampurilaisia mauttomilla sämpylöillä ja kumpihveillä, majoneesillä ja juustolla. Ja sitten harvinaisen ylihintaisia nugetteja.
Subissa saa valita viidestä eri leivästä, jotka ovat kaikki parempia kuin mäkin ja hesen mauttomat sämpylät. Mauttoman jauhelihapihvin sijaan subissa on vaihtehtoina ihan oikeita pihvejä, kanaa, paahtopaistia, leikkeleitä ja meetwurstia. Kasviksiksi saa kurkkua, suolakurkkua, tomaattia, jalapenoa, salaattia ja punasipulia. Maustekastikkeiksi on useita on eri vaihtoehtoja yhden majoneesin sijaan.
Totta kai paremmista, tuoreemmista ja maukkaammista aineksista koottu leipä tulee kallimmaaksi kuin ne mäkin ja hesen valmiiksi kootut kumipurilaiset, jotka vaan laitetaan lämpiämään.
Vierailija kirjoitti:
No näitähän patonkeja pystyy myös itse loihtimaan paljonkin edullisemmin. Esimerkiksi esipaistettua patonkia, kasviksia, oliiveja, jalopenoja, juustoja, pulled porkia, leikkelettä, paistettua kanaa jne. Kastikkeille löytyy ohjeita netistä (teriaki, sinappinen, valkosipuli yms.).
Ja joku väitti mäkkärin olevan kallis, ööh esim. tuplajuustot ovat 2 euroa. Voiko tuon halvemmaksi enää mennä?
V*tunmoinen homma tossa kaikessa eikä lopputulos ole yhtä hyvä. Subwayn patongit on todella hyviä, samoin kastikkeet. Ja se helppous. Siitä minä maksan.
Siinä 30:n sentin Subissa on se hyvä puoli, että saa kahden päivän lounaan hintaan 6,90€ (jos ottaa päivän subin siis). En mä ainakaan jaksa syödä kun sen puolikkaan kerralla. Eli halvaksi mä tuota sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tulee jäätyä Subille syömään. En itseasiassa edes muista, milloin viimeksi. Tulee lähinnä haettua sieltä nopeasti matkaan ja mentyä kotiin/työpaikalle syömään. Juoma tulee tällöin vesihanasta.
Käyn subissa vain sellaisena päivänä, jolloin päivän sub on itselleni mieluista. Sen 3,90 pienestä sämpylästä olen valmis maksamaan, enempää en.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä! en ole tähän pullapuotiin vielä astunut eikä ole aikomuksissakaan. Kaikkea ne ihmiset ostaakin.
Toinen hyväkäs on tämä mehujen linkooja... Junglejuice vai mikä se nyt on, hillitön hinta mukillisella mehua. Halvin taitaa olla luokka 5 € ja äkkiä onkin hinta 7 -8 €.
Yhden kerran olen ostanut kun oli tarjous niin että alle 5€ sai kaksi juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä 30:n sentin Subissa on se hyvä puoli, että saa kahden päivän lounaan hintaan 6,90€ (jos ottaa päivän subin siis). En mä ainakaan jaksa syödä kun sen puolikkaan kerralla. Eli halvaksi mä tuota sanoisin.
Ja seuraavana päivänä vettyny pulla onkin tosi hyvää....
Vierailija kirjoitti:
mutta niin on myöskin kotipizza ylihinnoilteltua kamaa ja mäkkäristäkin tullut hirmu kallis jos tuplahamppareita haluaa. Suomalaispizzeriöiden pizzojen hinnat lähtee siitä viidestätoista jotenka kallista roskaruokaa ovat
Äitis on ylihinnoiteltu. Kotipizzasta saa lounasaikaan 10 eurolla pizzan ja niin paljon limua kuin haluaa. Sata kertaa parempaa kuin karvakäsien kyhäelmät eikä edes lainkaan kalliimpaa kun limun saa pizzan kylkiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan tuotantokanoilla onkin ihan huippuolot. Not. Kannattaa perehtyä hieman asioihin. Ei sillä, en osta thaimaalaista broileria kun käyn subwayssa, mutta turha luulla että suomi on joku broilerien lintukoto :(
Valtioneuvoston asetus broilereiden suojelusta 375/2011:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavana päivänä vettyny pulla onkin tosi hyvää....
Yllättävän hyvää onkin...vähän niinkuin yöllisen kebabin loput seuraavana päivänä. Parempaa saa hakea...ja mitä Subin hintoihin tulee, niin sama hinta kaikille, köyhälle kallis.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomessa saa niitä valmiita vaihtoehtoja? Siis että sanot vaikka vaan kassalla että Spicy Italian.
Itse tykkään juuri tuosta, että jokaisen suupalan saa valita itse, mutta täällä on kyllä lukuisia vaihtoehtoja ihan valmiiksi mietittynä että senkun tilaa, kuten hampurilaisen McDonaldsilla.
Hinnoista en osaa sanoa, se puolikas maksaa täällä n. 2,50 € silleen, että täytteenä on esim. pepperoni, juusto, jalapeno, tomaatti, sipuli, suolakurkku ja kastikkeina hunajasinappi ja chili. Kokonainen maksaa muistaakseni n. 4-5 €.
Kokonainen tonnikalasubi maksaa juoman kanssa hinnaston mukaan (Tampereen Koskikeskus) 11,20. Tällä rahalla syö monessa paikassa noutopöytälounaan ja jää vielä rahaa ylikin. Siihen nähden pidän tuota kyllä melkoisen kalliina hintana.