Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Suomi24 Treffit - näkeekö milloin joku ollut online?

Vierailija
08.01.2013 |

Suomi24 uusiutui ja mä en enää löydä miten voin stalkata yhtä kiinnostavaa profiilia :) Näenkö kirjautumatta jostain milloin tietty henkilö on ollut viimeksi online?

Odottelen tältä mieheltä viestiä, miksei se voi vastata mulle!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka kaiken kaikkiaan.Asialliset profiilit jäädytetään ja asiattomat saavat jatkaa muiden häiriköintiä.Vain seksinvonkaajia ja rikollisia(läheskään kaikki eivät tietenkään kerro taustoistaan rehellisesti)on tuolla tullut vastaan.

Vierailija
2/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itsekään päässyt selville kuka on onlinessa ja kuka ei

hakutoiminnossa ei voi valita online tilassa olevat

uudet viestit pitäisi tulla aina päällimmäisiksi, mulla se ei vielä toimi kuin osittain

varmaan sivuston viestien ja kuvien siirto hidastaa eikä kaikki toiminnot vielä toimi

tietotekniikka on sellaista että suunnitelmien mukaan uusien systeemien pitäisi toimia mutta virheet havaitaan vsata sitten kun on huomattu että on osittainkin epäonistuttu tai sitten kokonaan

sitten alkaa korjailu ja viimeistely

ennen joulua oli hyvä esimerkki kun sivut piti uudistaa mutta mönkään meni

kyllä siinä menee ainakin pari viikkoa ennenkuin voisi odottaa toimintojen tomivan edes 80 prosenttisesti

esimerkki on VR:n lipunmyyntiuudistus joka oli surkea esitys

odotellaan vaan niin ne suomi 24 nörtit kyllä saa sivuston toimimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan ilman plus-pakettia toimintoa, että näkisi, kuka on Online. Suosikkien viimeisimmät käynnit näkyvät, mutta itselläni ainakin laahaa perässä. Henkilö, joka on suosikeissani ja jolta eilen sain viestin, näkyy silti viimeksi kirjautuneena 9.1., vaikka on eilenkin kirjoittanut.

Haku toiminnossa itseäni ärsyttää suunnattomasti, ettei pysty rajaamaan hakuun, millä aikavälillä kävijät näytetään, vaan näytetään kaikki aktiivisena olevat jäsenet, vaikka viimeisestä kirjautumisesta olisi useita kuukausia. Silloin on ehkäpä hieman turha alkaa viestiä lähettämään, vaikka kuinka olisi mielenkiintoinen ihminen.

Ehkä tuo tuosta hieman palautteiden myötä paranee joiltain osin. Toivottavasti!

Vierailija
4/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse edes kirjautumaan enää. Mistähän on kysymys

Vierailija
5/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka se toimii. Ei prkl ainakaan parempaan suuntaan muuttunut >:(

Missä esim. on viestiloota?! Näyttää vaan lähetetyt viestit...

Vierailija
6/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukassa mullakin! Ihan omituinen, menee kyllä hetki ennen kuin tuohon oppii. Ja onkohan kaikki toiminnot vielä edes kunnossa?

Ärsyttää, mulla on hyvä viestienvaihto kesken kahden kiinnostavan miehen kanssa ja molempien kanssa on mietitty tapaamista.

Vierailija
7/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken kirjautumassa uudelle sivustolle ja ihan perseestä on! Missä viestit, eikö häe kuka on kirjautuneena, miksi kaikki tiedot (viestien määrä, suosikit, torjuneet jne) näkyy heti etusivulla jne.

Ehkä tämä on vain muutosvastarintaa, mutta en tykkää!

Vierailija
8/10 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvältä on koko uusi s24 treffit!! Viestit sun muut ja hyvät toiminnallisuudet katosivat muutoksessa

Vierailija
9/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän ketjun eilen ja yritin käydä katsomassa uusittua sivua. En päässyt edes kiejautumaan. Tänään pääsin ja tuohan on tosi typerä esim. just viestien kannalta.

No, eipä mun profiilillani mitään valtavaa sukseeta ole ollutkaan, joten taidan piilottaa sen.

Vierailija
10/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääse siellä oikeastaan mihinkään. En edes omaan prfiiliini. Piilottaminen tai lopettaminen on mahdotonta, ainakin vielä.

Mitään viestejä en näe, enkä voi lähettää.

Siinä meni köyhän viimeinenkin ilmainen treffisaitti. Ei kun baariin...

Kessu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi