Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen kummilasten joululahjat...

Vierailija
25.11.2012 |

Olemme kummeja saman perheen kolmelle lapselli, iät 22, 16 ja 4. Aina on noille kaikille laitettu lahjat kun viettävät joulun yhdessä, mutta nut on aika kurja rahatilanne ja tekisi mieli jo pudottaa nuo ripille päässeet listoilta pois.. Onko ok vai pitäiskö yrittää jostain repiä pieni muistiainen kuitenkin? Muita kummilapsia on vielä 4 ja omia lapsia 3 että rahaa menee ihan kiitettävästi..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vielä sisarusten lapset. Yksi kummilapsista nyt 22, muut ei vielä ole päässeet ripille. Mutta minä lopetin muistamiset rippijuhliin, kun ei muutenkaan enää oltu tekemisissä.

Vierailija
2/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan pientä muistamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan pientä muistamista.

Vierailija
4/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko se suklaarasia tai Finnkinon leffalippu, joita saa yleensä joulun alla (ja muutenkin) ostettua edullisina sarjalippuina. Tietty suklaa on vielä edullisempi muistaminen.

Tuntuisihan se vähän tylyltä, jos aina ennen on muistanut kaikkia, mutta sitten yhtäkkiä viekin lahjan vain yhdelle. Olet kuitenkin muistanut sitä vanhinta yli kaksikymmpiseksi, mutta lopettaisit keskimmäisen kohdalla 6 vuotta aiemmin. Helpommin olisi ollut perusteltavissa, jos olisit aikoinaan lopettanut vanhimman muistamisen myös rippijuhlaan.

Hankalan taloudellisen tilanteen ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin...

Vierailija
5/5 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin pieni muistaminen olisi ehkä kuitenkin mukava. Itse olen saanut kummeiltani lahjaksi esimerkiksi DVD:n missä on kuvia yhteisistä hetkistämme. Ei varmasti ole maksanut kuin muutaman euron mutta on ollut hauska katsella kuvia yhteisiltä reissuilta ja kyläilyiltä. Omalta kummilapseltani sain viime jouluna pipareita ja ja joskus olen saanut hauskan tiskirätin. Ajatus on se tärkein, ei rahallinen arvo.

Kannattaa myös miettiä löytyisikö lahja jostain edullisesti. Itse olen onnistunut tekemään löytöjä esimerkiksi Suomalaisen kirjakaupan outlet-osastolta ja oma kummitätini hankkii kaikki lahjat pitkin vuotta alennuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä