Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ajelet?

Vierailija
26.01.2013 |

Tämä kysymys on pääasiassa naisille, mutta toki muillakin miehillä voi olla samanlainen "ongelma".

Siis asiaan: joudun ajelemaan vammani takia kaikki alapään karvat pois, mulla on/oli tiheä, pitkä ja napaan asti ulottuva karvoitus. Mutta kun mulla alko sairaalakierre; v. 2011 oli maaliskuusta marraskuuhun saakka ja 2012 93 päivää saaraaloissa, niin hygienia tuli ongelmaksi. 2011 hoitajat kehoitti ajelmaan karvat, kun siellä jouduin käyttämään vaippoja, ja nivusten seutu tulehtui ja kaevojen takia oli vaikea hoitaa. No, sain kaverini hakemaan parranajokoneeni kotoa ja aloin ajlle ja sillä selvä. Mutta kun viime syksynä, sairaalassa käyntien välillä, olin lähikaupassa missä mut tunnetaan ostamassa Gilleteen lisäteriä ja sanoin sen olevan vaikeaa karvojen ajelussa, kehotti tavallisesti ujo ja vähän vaikeakin myyjätär minua ostamaan sellaisen naisille tarkoitetun Ladu-shaverin. No ostin ja len sellaisella alapäätä ajellut, mutta nyt luin joltain keskustelupalstalta, että ne on pelkkää huijausta ja rahastusta, että miesten mallit on sittenkin parempia. Ja omaa aprikointiani lisää se, että ne naisten mallit ja lisäterät on aika lailla kalliimpia kuin miesten mallit.

Mun on pakko ajella, navas

ta nivusiin asti mua on leikelty silleen, että muistuttaa sitä ensimmäistä patalappua, joka kansakoulun sensimmäisenä syksynä syksynä käsityötunneilla "virkkailtiin".

Varsinainen asia onkin: ootteko itse havainneet/kokeneet eroa; naiset varmaan paremmin. Naisten malleja myydään "säärikarvojen" ajeluun, vaikka kaikki teitää että häpykarvoja niillä ajellaan. Siksi naiset voisi olla parempia vastaajiakin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme