Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Te, joilla vähintään kolme lasta

Vierailija
08.01.2013 |

Ovatko kaksi ensimmäistä samaa vai eri sukupuolta?

Millaisia kommentteja tuli kolmatta odottaessa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi tyttöä ja viidettä odottaessa kuulin ikäviä kommentteja, myös viidennen synnyttyä, niin että erästä lastenhoitajaa en enää kutsunut kotiini. Kaikki tytöt ihania, toivottuja ja etenkin tämä viimeinen typy, jonka syntymä muistutti mua siitä, että mun olis isäni mielestä pitänyt syntyä poikana. Samaa en toivo omalle tytölleni, he siis saavat olla tyttömäisiä pitkine hiuksineen.

Vierailija
22/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli tyttö, sitten poika. Eka oli monille järkytys, mutta saatiin silti tosi paljon onnitteluja ja puoli vierailtakin tuli rotinoita jne. Toista alettiin kyselemään heti ekan syntymän jälkeen ja hänestäkin onniteltiin. Kolmas kun ilmotti tulostaan, niin ihmiset olivat tosi hiljaisia, moni jätti onnittelematta jne. Mutta outoa oli, kun kolmannen jälkeen taas ihmiset alkoivat kyselemään, että milloin neljäs syntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2013 klo 17:47"]

Ovatko kaksi ensimmäistä samaa vai eri sukupuolta?

Millaisia kommentteja tuli kolmatta odottaessa?

[/quote]

Kolme vanhinta oli tyttöjä.

Kolme seuraavaa oli poikia.

Sitten kaksi tyttöä ja viimeisenä poika.

Ei erityiskommentteja lasten sukupuolista.

Vierailija
24/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä tytärtä. Ja jo toista odottaessani kysyttiin, että toivotaanko poikaa. Ja kolmatta odottaessa vielä enemmän. Neljättä odottaessa kyselyt vähenivät. Neljännen jälkeen pari kyseli vielä pojan tekoa, muutamat sitä, että vieläkö meille tulee lapsia...

Muutama kommenteista oli loukkaavia, ikäänkuin tytöt eivät olisi mitään. Mutta mieheni sanoi aina, että vanhan kansan mukaan suuret rakastajat tekevät vain tyttöjä ja viides saisi tulla, jos tiedettäisiin, että on varmasti tyttö. :)

Vierailija
25/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukupuolta 2 ensimmäistä ja niin myös kolmas.

Aika paljon tuli odotusaikana sitä, että "toivottavasti nyt on toista sukupuolta".

Vierailija
26/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaksi poikaa, sitten tyttö ja kuopuksena vielä poika. Viimeistä odottaessa jotkut sanoivat että miksi ihmeessä kun teillä on jo molempia. Vastattiin että neljä lasta on ollut aina meidän unelma eikä siinä ole mitoitettu tytöille ja pojille omia kiintiöitä.

Vierailija
27/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö-poika-tyttö. Kolmatta odottaessa muutama ihmetteli, miksi kolmaskin kun on jo tyttö ja poika. Muutama taas kyseli (jopa yksi täysi tuntematon puistossa), että oliko kolmas vahinko. Kaikki kun ovat syntyneet kolmen vuoden sisällä.
Yksi jopa kommentoi kolmannen syntymän jälkeen, että kai multa laitettiin jo piuhat poikki, että eikö noi ala riittämään :O

Vierailija
28/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli tyttö, tokana tuli kaksospojat. Ei tullut ihmeempiä kommentteja neljännenkään odotuksesta. Ikäeroa sentään lähemmäs 4 vuotta. Toki tyttöä toivoi moni (ja me itsekin) kuoupuksesta, mutta ihana poika tuli.

Vierailija
29/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä oli samaa sukupuolta ja kun odotin kolmatta, moni toivoi meille sitä toista sukupuolta. Itse toivoin kuitenkin samaa, kuin mitä kaksi ensimmäistä. Oma toiveeni toteutui.

Nyt odotan neljättä ja kuvio on jälleen sama. Itse toivon samaa sarjaa lisää, muuta haluaisivat vaihtelua.

Vierailija
30/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme samaa sukupuolta, poika kaikki, tosin kun toista lähdettiin yrittämään, ekassa ultrassa saatin kuulla, että identtisen kaksoset tiedossa :)

Vierailija
31/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika-poika-tyttö-poika, ei ole koskaan tullut mitään kommennteja, tyttöä kun odotin olin ihan varma et poika on, yllätys oli suuri, mutta iloinen

Vierailija
32/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme poikaa ja viimeinen isommalla ikäerolla,kakkonen kun tuli vahingossa heti ekan perään(tietenkään se ei koskaan ole täysin vahinko) sain siis kuulla niiiin paljon jopa tosi tyhmiä kommentteja vaikka ihan oikeesti kolmas tehtiin ilman mitään odotuksia sukupuolesta.kaikki idiootti kommentit ärsytti raskausaikana välillä enemmän ja vähemmän.Alkoi tuntua et olis ihan toisten takia pitänyt saada se tyttö,olis sit muiden odotukset täyttyneet. Välittömästi kun synnytin ja kohtasin mitä suloisimman poikani unohdin samalla kaikki kommentit ja nyt olen 5 kk ollut täysin vauvani lumoissa  niin ettei väliä muiden tai joidenkin kommenteista....(jopa kauhisteluista)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi