Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustajat raivoavat helsinki- Vantaan kentällä, kun olivat joutuneet yöpyä Venäjällä?

Vierailija
08.01.2013 |

Voi jessus näitä nykyajan rasittavia matkustajia. Eivät taida tajuta kuinka raskasta se on sille lentohenkilökunnalle, kun joutuu tekemään rakkolaskun jonnekin Venäjälle. Joiltakin ihmisiltä pitäisi matkustelu kieltää, kun eivät tajua, että joskus vain jokin voi mennä pieleen. Huonoa säkää, mutta raivoaminen ei TODELLAKAAN auta. Ällötää oikein lukea noita uutisia.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin raskasta lentohenkilökunnalle, joka tapauksessa joutuvat laskeutumaan, nyt päättyi työt vähän aikaisemmin. Ymmärtääkseni ei ollut mikään todellinen hätätilanne, jossa kone oli putoamaisillaan vaan ihan tavallinen laskeutuminen.

Tietysti typerää käytöstä matkustajilta, olisivat ajatelleet vaihtoehtoa: miten ja minne olisivat laskeutuneet, jos vika olisi ilmennyt meren yllä lennettäessä? Nyt joutuivat viettämään yön lentokentällä ja ruokakaan ei ollut hyvää, voi suurta draamaa ja koettelemusta! Mutta niitä väsytti ja kiukutti...

Vierailija
2/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He menevät pakollisten lepoaikojen vuoksi nukkumaan, jotta saavat taas tehdä töitä kun kone on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaani cityihminen on maailman herra. Kaikki on luotu ja rakennettu valmiiksi nimenomaan häntä varten, kaiken pitää toimia virheettömästi minuuttiaikataululla vuoden ympäri kaikkialla maailmassa.

Jos näin ei ole, joku on tehnyt kammottavan virheen. Tällaisesta valtavasta, tahallisesti aiheutetusta vääryydestä pitää saada tuhti korvaus ja syyllistä on hakattava pesäpallomailalla päähän.

Vierailija
4/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan väärällä kentällä "pakko laskun" vuoksi?

minä olen. Ja voin kertoa että se ei ollut lainkaan mukavaa. Lentoyhtiö, Air Finland, ei tiedottanut yhtään. ei kerrottu kauanko kestää. tekstiviestejä tuli pari kappaletta joissa kerrottiin että "tunnin päästä lisää infoa". Odotimme tietoa mitä tapahtuu, koska matka jatkuu, millä, mikä oli vikana, miksi olemme täällä jne... yli 6 tuntia! koita siinä pitää lapset kiltisti ruodussa. ainoa paikka mistä saat purtavaa on ökykallis kioski. Lentoyhtiö ANTAA yhden hampurilaisen, joka on kylmä, 8 tunnin odottelun jälkeen. (luet myöhemmin uutisista että "annoimme matkustajille ruokaa"!)

Sitten ilmoitetaan että koska toisen koneen odottelu on kestänyt niin ja niin kauan on alettava miettimään henkilökunna n työaikojen ylitystä. siis voi jumal...

oikeesti, toi tilanne on kyllä ollu niin perseestä kuin vain voi olla.

Kaikki sympatiat niille matkustajille.

Vierailija
5/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut valittavat lähinnä valittamisen ilosta.

Vierailija
6/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana. Makasivat lattioilla ja kassit oli tuolilla. Hyvä suomalaiset.

Vierailija
7/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 20 v sitten Miamissa, ja silloisen matkatoimiston kone oli myöhässä, 22 tuntia könnättiin Kennedyn kentällä, vain 1 hampurilaispaikka auki. Vitsi kun olisin tiennyt soittaa Ilta-Sanomille, oltais saatu asiasta kunnon draama aikaan ;)

Ja toisekseen tuosta valittamisen ilosta, eikös joku pariskunta päästessään Suomeen Tsumanin jaloista, ilmoitti lehdessä, että Aurinkomatkojen toimistosta kukaan ei ottanut yhteyttä, mutta jutusta ei ilmennyt vahingossakaan, että Aurinkomatkojen toimisto oli mennyt tsunamin mukana....

Vierailija
8/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi olis jos vaikka pudottas alas, kunhan jonnajessen ja niconooran ei tarviis kärsiä. Ihan yksi yö lentokentällä, kääk. Ja Venäjällä. Pitäs lentää vaikka Yhdysvaltojen kautta ja lento kestäs pari vuorokautta, mut saatas parempaa palvelua hätälaskun sattuessa(vai saatasko?). Vit.t mistään turvallisuudesta.

Ostettiin tää Finnmtkojen (luksus)matka jo viime talvena ja nyt on koko loma pilalla. Ihan hirveetä.

ja ihan maksettiin muutama tonni. Voi kauheeta.

Olen matkustanut ja PALJON. Suurimmaksi osaksi reittilennoilla, mutta myös mukavilla lomalennoilla. Olen ja olemme perheenä useasti joutuneet yöpymään kentillä/hotelleissa viivästysten sattuessa. Yleensä aina TURVALLISUUS kyseessä. Ei auta kiukutella. Asiasta saa ja pitää sanoa, mutta...

Taitaa tosiaa olla WT-porukkaa eka Thaikun matkalla ja on paha mieli... Tai sitten tapavalittajia.

Vierailija
9/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ollut varautunut siihen että pitää laskeutua jonnekin Venäjälle! tuollainen porukka ykskaks tupsahtaa jonnekin korpeen, niin ei sitä niin vaan ruuaksi muututa. Ja kun ei tiedetä milloin kone on kunnossa niin aikansa ottaa että asiat selviää. Miten tiedoitat mitään kun ei ole tietoa

Ei voi muutakuin odottaa!

Tiedottaminen on turhaa jos ei ole vielä mitään faktaa kerrottavana matkan jatkumisesta.

MIettikään nyt helvetti mikä homma on järkätä vaikkapa ruuat tuollaiselle sakille! Ei sitä ole valmiina missään eikä kukaan ole varautunut tekemään.

olemaan väärällä kentällä "pakko laskun" vuoksi? minä olen. Ja voin kertoa että se ei ollut lainkaan mukavaa. Lentoyhtiö, Air Finland, ei tiedottanut yhtään. ei kerrottu kauanko kestää. tekstiviestejä tuli pari kappaletta joissa kerrottiin että "tunnin päästä lisää infoa". Odotimme tietoa mitä tapahtuu, koska matka jatkuu, millä, mikä oli vikana, miksi olemme täällä jne... yli 6 tuntia! koita siinä pitää lapset kiltisti ruodussa. ainoa paikka mistä saat purtavaa on ökykallis kioski. Lentoyhtiö ANTAA yhden hampurilaisen, joka on kylmä, 8 tunnin odottelun jälkeen. (luet myöhemmin uutisista että "annoimme matkustajille ruokaa"!) Sitten ilmoitetaan että koska toisen koneen odottelu on kestänyt niin ja niin kauan on alettava miettimään henkilökunna n työaikojen ylitystä. siis voi jumal... oikeesti, toi tilanne on kyllä ollu niin perseestä kuin vain voi olla. Kaikki sympatiat niille matkustajille.

Vierailija
10/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennetään vaan eteenpäin, kävi miten kävi. Pääasia että kenenkään ei tartte odottaa

Vierailija
11/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi olis jos vaikka pudottas alas, kunhan jonnajessen ja niconooran ei tarviis kärsiä. Ihan yksi yö lentokentällä, kääk. Ja Venäjällä. Pitäs lentää vaikka Yhdysvaltojen kautta ja lento kestäs pari vuorokautta, mut saatas parempaa palvelua hätälaskun sattuessa(vai saatasko?). Vit.t mistään turvallisuudesta.

Ostettiin tää Finnmtkojen (luksus)matka jo viime talvena ja nyt on koko loma pilalla. Ihan hirveetä.

ja ihan maksettiin muutama tonni. Voi kauheeta.

Olen matkustanut ja PALJON. Suurimmaksi osaksi reittilennoilla, mutta myös mukavilla lomalennoilla. Olen ja olemme perheenä useasti joutuneet yöpymään kentillä/hotelleissa viivästysten sattuessa. Yleensä aina TURVALLISUUS kyseessä. Ei auta kiukutella. Asiasta saa ja pitää sanoa, mutta...

Taitaa tosiaa olla WT-porukkaa eka Thaikun matkalla ja on paha mieli... Tai sitten tapavalittajia.

Ja kun me saatiin vaan jotain perunalihapöperöä, ja meidän jonnajesse ja niconoora syö vain a la cartesta tai vähintään buffetpöytä olis pitäny kentällä olla. :)

Vierailija
12/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain venäläistä lihaperunamössöä... voi kiesus, oikeesti olisiko ollut parempi tehdä se hätälasku vaikka jonnekin viidakkoon? Olisi nämä kermaperseet ehkä itse päätyneet jonkin kannibaaliyhteisön liha-ateriaksi : D

Toinen vaihtoehto tietenkin on jatkaa sillä viallisella koneella matkaa, ettei ihmisille tule turhaa vaivaa...

Oikeasti tuli taas sellainen tunne, että joiltain ihmisiltä pitäisi lailla kieltää matkustaminen.

Vierailija
13/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennetään vaan eteenpäin, kävi miten kävi. Pääasia että kenenkään ei tartte odottaa

Tälle peesi !

Ruokaa tuotiin, ei kelvannut, sisätiloissa saatiin olla, ei kelvannut, henki säilyi, ei kelvannut

Olen monasti todennut, että matkailu avartaa tavalla tai toisella, jääkää ihmiset kotiin, jos pienistä vastoinkäymisistä pitää valittaa...

Vierailija
14/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen. Ja voin kertoa että se ei ollut lainkaan mukavaa. Lentoyhtiö, Air Finland, ei tiedottanut yhtään. ei kerrottu kauanko kestää. tekstiviestejä tuli pari kappaletta joissa kerrottiin että "tunnin päästä lisää infoa". Odotimme tietoa mitä tapahtuu, koska matka jatkuu, millä, mikä oli vikana, miksi olemme täällä jne... yli 6 tuntia! koita siinä pitää lapset kiltisti ruodussa. ainoa paikka mistä saat purtavaa on ökykallis kioski. Lentoyhtiö ANTAA yhden hampurilaisen, joka on kylmä, 8 tunnin odottelun jälkeen. (luet myöhemmin uutisista että "annoimme matkustajille ruokaa"!)

Sitten ilmoitetaan että koska toisen koneen odottelu on kestänyt niin ja niin kauan on alettava miettimään henkilökunna n työaikojen ylitystä. siis voi jumal...

en ole ap, mutta olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Ja kyllä, olen ollut pakkolaskun jälkeen jumissa kentällä n. 12h (aamusta myöhäiseen iltaa). Tottakai se otti päähän, mutta sellaista se joskus on. Myöhästyimme tämän selkkauksen takia seuraavalta lennolta ja vietimme vielä yön seuraavalla lentoasemalla (jossa finski tosin sitten maksoi hotellin, olimme siis edellisellä kentällä jumissa sen 12h ja tällä seuraavallakin taas 12h).

Perille matkakohteeseen saavuimme yli 1,5 vuorokautta myöhässä.

Eipä se kuitenkeen ollut mikään maailmanloppu, vaikka harmittikin, matkustaessa nyt sattuu kaikenlaista eivätkä asiat mene aina oman mielen mukaan.

Nuo matkustajien valitukset ovat naurettavia, jatkossa heidän olisi syytä pysyä suomessa.

Vierailija
15/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin kertaa. Matkustan todella paljon ja tajuan, että jos tulee ongelmia, niin ei lentokoneesta tarjoilla mitään extra hampurilaisia, jos ollaan jossain yllättävässä paikassa. Sitä vain en tajua, että miksi nämä ihmiset raivoavat tilanteessa, jolle kukaan ei voi mitään??? Koska matkustan paljon, olen huomannut, että näiden hullujen, joka asiasta raivoavien määrä vain kasvaa. Järkyttävää!!! AP

Vierailija
17/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minkälaisten viivästysten takia olemaan kentillä yötä, kermaperseporukalle näköjään ei riitä, että pääsivät hengissä Suomeen. Hävettää, että tästä ihan revitään lööppejäkin.

Ihmisten itsekäs minäminä-tännekaikkihetinyt-elämä on mennyt ihan overiksi, eikä osata arvostaa kyllä oikeita asioita.

Vierailija
18/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaani cityihminen on maailman herra. Kaikki on luotu ja rakennettu valmiiksi nimenomaan häntä varten, kaiken pitää toimia virheettömästi minuuttiaikataululla vuoden ympäri kaikkialla maailmassa.

Jos näin ei ole, joku on tehnyt kammottavan virheen. Tällaisesta valtavasta, tahallisesti aiheutetusta vääryydestä pitää saada tuhti korvaus ja syyllistä on hakattava pesäpallomailalla päähän.

Häpeäisivät idiootit!!

Vierailija
19/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin raskasta lentohenkilökunnalle, joka tapauksessa joutuvat laskeutumaan, nyt päättyi työt vähän aikaisemmin. Ymmärtääkseni ei ollut mikään todellinen hätätilanne, jossa kone oli putoamaisillaan vaan ihan tavallinen laskeutuminen.

Tietysti typerää käytöstä matkustajilta, olisivat ajatelleet vaihtoehtoa: miten ja minne olisivat laskeutuneet, jos vika olisi ilmennyt meren yllä lennettäessä? Nyt joutuivat viettämään yön lentokentällä ja ruokakaan ei ollut hyvää, voi suurta draamaa ja koettelemusta! Mutta niitä väsytti ja kiukutti...

Meinaatko, että henkilökunnan työvuoro päättyisi Venäjälle?? Jos näin olisi, niin heidät täytyy kuljettaa koteihinsa ja saatava uusi miehistö paikalle!!

Vierailija
20/149 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökuntaa valmiina ja service desk joka ikisellä lentoasemalla, jonka yli kone lentää matkalla Helsingistä Phukettiin.

Jokainen joka tuntee venäläistä kulttuuria tietää, että siellä ei tällaissa tapauksissa toimi mikään eikä kukaan! Siinä ei paljon auta Finnmatkojen soittelut Samaran lentokentän päällikölle, tuskin hän viitsii edes vastata puhelimeen!