Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun mielestä laihuus oikeasti kaunista?

Vierailija
08.01.2013 |

Minusta se on kipeän näköistä. Anoreksia ja muut sairaudet riuduttavat kehon, hiukset ja iho näyttävät kauheilta, luut konkottavat ja mieliala on kaikkea muuta kuin elämänmyönteistä.

Hoikkuus on aivan eri asia ja jos on lihaksia, niin silloinhan näyttääkin terveyden perikuvalta.

Itsellänikin on pitkäaikaissairaus, mutta pyrin olemaan laihumatta liikaa. Tavoite on olla ainakin normaalipainon alarajoilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mammat täälläkin tavoittelevat laihuutta.

Vierailija
2/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuta sairaalloista laihuutta tavoittele tai ihannoi. Ihmiset haluaa yleensä olla juuri hoikkia, ei varsinaisesti tuolla tavalla ruipelon laihoja. Tosin osa varsinkin itse ylipainoisista käyttää sanaa "laiha" ihan eri asiasta. Esim. minun on usein sanottu olevan suorastaan surkean laiha, vaikka painoindeksini on 21 eli täysin normaali eikä edes alarajoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurvikkaan ja siron mallinen ja hyvässä kunnossa, ja KYLLÄ, monelle miehelle tunnun kelpaavan. Kelpaan myös itselleni, sillä olen tällainen luonnostaan näillä elämäntavoillani. En joudu miettimään syömisiäni ja rakastan liikuntaa. Olen terve, hyvinvoiva ja onnellinen.

Ajattelen kuitenkin, että tärkeintä on, että pitää itsestään ja viihtyy omassa kehossaan. On kurjaa, että moni painonsa kanssa kamppaileva ajattelee esim. minunkaltaisistani hoikista naisista ilkeästi, niin kuin tämäkin aloitus taas osoittaa. Jos ap olen mielestäsi laiha, niin voin vakuuttaa, että ainakin minusta pitää moni mies, naisista en osaa sanoa.

Vierailija
4/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuus ole kaunista, hoikkuus kyllä (varsinkin sellainen sporttisen hoikka kroppa).

Vierailija
5/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään anorektinen laihuus, mutta sellaisia ei juuri näe. Terve, laiha ihminen on upea, vaatteet istuvat hyvin. Tietenkin pitää olla hyvä ryhtikin. Toisaalta lihavuus ja huono ryhti on myös hirveä yhdistelmä.

Vierailija
6/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta timmi treenattu kroppa on ainakin meikäläisen mielestä herkullista katseltavaa ja kosketeltavaa ;)

Esim. alla olevien linkkien kropat vaativat kovaa työtä. Ei mitään anoreksiaa...

http://jrobertwilliams.com/wp-content/uploads/2012/09/Lyndsi-IMG_0152v1…

http://jrobertwilliams.com/wp-content/uploads/2011/07/IMG_6759wm72.jpg

M35

Vierailija
7/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoikkuus ja sporttisuus kyllä

Vierailija
8/8 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri: Oletpa sinä KAMALAN laiha!

Minä: Ai kiitos.

Kaveri (osoittaa sormella ja huutaa): Siis tollainen laihuus on aivan SAIRASTA! Katsokaa nyt kaikki tota! Yök! Ihan ku joku anorektikko. Turhaa sä siinä yrität teeskennellä syöväsi, kuitenkin oksennat kaiken vessassa! Onneksi MUN ei tarvitse laihduttaa, vaan voin vähän ELÄÄKIN toisin kuin tollaiset ÄLLÖTTÄVÄT ja SAIRAAT anorektikot niinkuin TOI!

Minä hymyilen ja yritän ymmärtää obeesia ystävääni, jota on lapsesta saakka kiusattu läskiksi.

Ja olen 157 cm pitkä, ja painan 50 kg. Että sellainen kamalan laiha anorektikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi