Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ensirakkauteni teinivuoilta otti yhteyttä ja haluaa tavata..

Vierailija
08.01.2013 |

Ollaan oltu fb kavereita noin pari vuotta ja sillain seurattu toistemme elämää. Joskus viestitelty. Hän olisi halunnut tavata jo aiemmin. Minä olin jo tuolloin eronnut, hän naimisissa, suhde kriisissä. Ei kuitenkaan tavattu, hän sai hoitaa suhdettaan.

Nyt hänkin on eronnut ja haluaa tavata. Jännittää, kun ei olla nähty n. 20-vuoteen.

Meillä oli silloin kiihkeä suhde, erottiin ja palattiin yhteen monta kertaa. Olin tosi rakastunut, muttei siitä vaan tullut mitään.

Voisikohan tosta vielä tulla jotain? Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhoa kauniita muistoja.

Vierailija
2/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin. eihän sitä ikinä silti elämästä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kakkosen kanssa.

Mä tein kerran sen virheen että kauniiden muistojen varjolla kokeilin uudestaan yhden teinirakkauden kanssa. Lopputulos oli aika katkera ero kun mä tajusin ettei se jätkä oikeasti ollutkaan niin ihana kuin silloin teininä ehkä ajattelin.

Vierailija
4/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkat pelisäännöt treffeille: voidaan tavata jos molemmat tahtovat ja jos se sattuisi lipsahtamaan sängyn puolelle, on se vain kahden epätoivoisen yhteinen kohtaaminen.

Perään ei saa jäädä soittelemaan, ellei teille jostain syystä syttyisi romanssia.

Ihmiset muuttuvat 20 vuodessa TODELLA paljon.

Vierailija
5/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä törmäsin sattumalta teinirakkauteen.. ensimmäiseen poikaystävääni :)

Sain siitä sellasen riesan että oksat pois. Suostuin lähtemään kahville sen kanssa, itse olin silloin yh ja hän juuri eronnut pitkäaikaisesta suhteesta ja etsi epätoivoisesti jotain tilalle, varmaan näyttääkkseen ex-lle jotain. Kysy sillon kahvittelemassa että eikö voitas alkaa seurustelemaan.. ihan kuin sillon teininä, alatsä olee mun kaa :)

kieltäydyn kohteliaasti ja siitä alkoi piina, soitteli, viestitteli, lähetti sähköposteja yms. yritti ängetä mukaan joka paikkaan.. Sit jouduin sanomaan jo aika pahasti ja lopetti.

Vierailija
6/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ilmieseti ollut huonossa suhteessa ja muistelee nyt niitä kuumia aikoja. Ihmiset muuttuvat, tuskin mitään siitä olis enää jäljellä. Itse olen edelleen väleissä ja yhteyksissäkin (kavereina) parin exän kans enkä voi ymmärtää mikä meitä silloin piti yhdessä, nyt ei olis mitään mielenkiintoa.

Unohda koko juttu ja katsele uusia tuttavuuksia.