Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 25 vuotiailta pitäisi kieltää naimisiin meno ja lapsien tekeminen.

Vierailija
07.01.2013 |

Perustelu yksinkertaisesti se, että aivot kehittyvät 25 ikävuoteen saakka.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmekymppinen, yli 10 v naimisissa, ja kohta 10-vuotiaan äiti

Vierailija
2/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kehittyy läpi elämän jos niitä jaksaa vain käyttää ja niille antaa haasteita. Ihminen käyttää elämänsä aikana vain murto-osaa aivoistaan. Sinä olet ilmeisesti lopettanut silloin 25-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25 vuotiailta pitäisi kieltää naimisiin meno ja lapsien tekeminen. Perustelu yksinkertaisesti se, että aivot kehittyvät 25 ikävuoteen saakka.

Vierailija
4/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hyvin on sitten mennyt kehittymättömien aivojenkin kanssa koska olen 2 lasta saanut ennen tuota ikää ja mitään ongelmia ei ole ollut.

Vierailija
5/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni jäädä lapsettomaksi... Ettekö te tajua että ne muksut on tehtävä nuorena !!!

Tossa iässä olin jo kolmen muksun äiti.

Vierailija
6/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha niitä muksuja on puskea ilman miestä..tai no tavallaan ei ole, mutta en usko että kovin moni sinkku tahtoo siltikään tuon takia alkaa muksuja pukkaamaan nuorena.

Itse sain ekan 28 ja tulin helposti raskaaksi, ihan "vahingossa" ja toinen suunnitellusti kuukausi ehäisyn pois jätöstä 30-vuotiaana.

aika moni jäädä lapsettomaksi... Ettekö te tajua että ne muksut on tehtävä nuorena !!!

Tossa iässä olin jo kolmen muksun äiti.

Vierailija
7/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka alle 25-vuotiaana edes haluaiskaan muksuja ja miestä? En mä ainakaan.

Vierailija
8/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi, että ap:n kaltaisten ihmisten aivojen kehitys lakkaa jo heti rippikouluiässä.

Vierailija
9/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiirus mennä naimisiin ja tehdä lapset ennen kuin olin 25vee. Muuten en olisi pystynyt 27-vuotiaana olemaan työssä jossa päätän kuka on kelvollinen pitämään huolta lapsista ja kuka ei.

En ole pahemmin pannut painoarvoa huoltajien iälle. En ole varmaan tajunnut, kun oon aivojen kehitys kesken..

Vierailija
10/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henk. koht. yhtään ihmistä joku haluaisi lapsia nuorena, jos koskaan, saati sitten neljää, joten oikeasti kiinnostaa mikä tuohon johtaa.

Vierailija
11/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana sain esikoisen ja tasan 25-vuotiaana menin naimisiin lapsen isän kanssa =)

Vierailija
12/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmiset kuitenkin ovat erilaisia! Toisilla aivot kehittyvät varhain, toisilla vähän myöhemmin.. :) Minun ystäväni (26v) on käynyt jo monta vuotta miehensä kanssa lapsettomuushoidoissa tuloksetta. Olisi kuulemma onnistunut parikymppisenä.

Vierailija
13/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henk. koht. yhtään ihmistä joku haluaisi lapsia nuorena, jos koskaan, saati sitten neljää, joten oikeasti kiinnostaa mikä tuohon johtaa.

Tämä siis sille jolla 4 ennen 25 v.

Vierailija
15/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että sä et halua ei tarkota ettei kukaan muu haluais! Mä olen kans alle 25 veenä kihloissa ja kahden lapsen äiti ja onnellinen ja tietoisesti tämän valinnan tehnyt ja mun aivot on jo nyt selvästi kehittyneemmät kuin ap:n joten innolla odotan miten ihmeellisiksi ne vielä ehtii kehittyä! :D

Vierailija
16/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota, että aivot ovat lopullisesti kehittyneet vasta 25-vuotiaana.

Itse oli kyllä naimisiin mennessään 22v ja minä 21v ja jälkeen päin ajatellen oltiin kyllä aika hupakoita :-)

Lapset on tehty yli kolmekymppisinä. Mun aivot toimi sen verran, etten halunnut niitä nuorempana.

Vierailija
17/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hoitoon

Vierailija
18/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 19-vuotiaana. Kuopuksen 25-vuotiaana.

Neljä lasta siis. Mieheni kanssa, kyllä olen naimisissa lasten isän kanssa, toivoimme 3-4 lasta.

Ja päätimme tehdä sitten samaan syssyyn jokaisen.

Kerralla vaipparalli pois alta.

Näin me halusimme ja tämä sopi meille mainiosti :)

Sinulla kyllä oli vähän omituinen kysymys. Mikä tuohon johtaa?

Onko jotenkin erikoista, että pariskunnalla on neljä lasta, vai minun ikänikö se on syynä ihmettelylle? :)

Vierailija
19/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään yli 30-vuotiaana ei tulisi ketään päästää naimisiin! 30-vuotiaana elämä on jo valmiiksi rakennettu, ja sen jälkeen ei mikään tule enää muuttumaan.

Ne jotka menevät naimisiin alle 25-vuotiaana tai yli 30-vuotiaana, ELÄVÄT VÄÄRIN!

Vierailija
20/56 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla kyllä oli vähän omituinen kysymys. Mikä tuohon johtaa?

Onko jotenkin erikoista, että pariskunnalla on neljä lasta, vai minun ikänikö se on syynä ihmettelylle? :)

Eihän 19-vuotias ole ehtinyt elää minkäänlaista itsenäistä elämää. Siis vaikka olisi muuttanut ennen täysi-ikäisyyttä kotoa, muutama vuosi on hyvin lyhyt aika. Haaveilitko aina pikkulapsi-arjesta? Eikö sinulla ollut tarvetta elää millään tapaa vapaammin ennen sitä, enkä nyt tarkoita mitään baareissa juoksemista, vaan kokea maailmaa, nähdä paikkoja? Onko oma perhe ollut aina ykköstavoitteesi? Kauanko olit miehesi kanssa ennen lasten syntymää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme