Satuhäät Susanna ja Rauno
Kommentit (221)
Onnea hurjasti:)Miehesi ei tod.ole mikään homomainen. Kateelliset täällä kirjoittelee.
Kadekortti toimii aina, vaikka neljättä lasta pukkaa kolmelle eri miehelle. Ja nykyinen mies kyynelehtii viidennen edestä.
joita korkpeaa että Susanna ja rauno ovat päässeet telkkariin. Suomalaiseen tapaan sieltä naapuritalon verhojen kajosta syrjäsilmin pahalla silmillä katellaan, että 'mitäköhän nekin luulee olevansa, toista kertaa jo julkisuudessa.'
Antakaa kaikkien kukkien kukkia! Relatkaa, jooko, ja paha olonne helpottaa kummasti!
joita korkpeaa että Susanna ja rauno ovat päässeet telkkariin. Suomalaiseen tapaan sieltä naapuritalon verhojen kajosta syrjäsilmin pahalla silmillä katellaan, että 'mitäköhän nekin luulee olevansa, toista kertaa jo julkisuudessa.' Antakaa kaikkien kukkien kukkia! Relatkaa, jooko, ja paha olonne helpottaa kummasti!
Missäs ohjelmassa te olette aikaisemmin olleet??
Naimisissa ollut 2 kertaa. Ekassa liitossa sen kymmenisen vuotta. Ja tää toinenkin avioliitto kariutui. Nyt toivotaan onnea tähän kolmanteen. Itse kyllä tunnen morsiammen, enkä silti halua lähteä häntä mollaamaan, kun mielestäni se ei kuulu tänne palstoille. Jokaisella voi olla oma mielipide ja jos nyt otan kantaa tähän ohjelmaan, niin ihanan oloisen miehen on Susu löytänyt!!! Onnea siitä. Tuo flirttailu, niin kieltämättä kun tiedän ihmisen, niin sellainen olo jää, että täytyy vielä kuitenkin testata sitä omaa viehätysvoimaansa. Ei välttämättä ole sähköä tai flirttailua, mutta sehän juonii ehkä ihmisen huonosta itsetunnosta. Enkä halua tällä viitata Susannaan. Ettei taas tule sanomista :) Tokihan jokainen puolustaa itseään ja KEKSII syitä miksi ei olisi tietynlainen. Vaikka ensimmäinen liitto olisikin kariutunut pettämiseen naisen puolelta ;) Kaikkea hyvää !!!
helpotuksesta kun poika meni heteromiehen tavoin naimisiin naisen kanssa :D
Ja mikähän on motivaationa tulla tänne kertomaan "sisäpiiritietoa", joka taitaa olla vähän yksipuolinen näkemys...?
No mutta hei vain. Taidan tietää ketä tässä pihassa alan iloisesti tervehtimään :D terkuin susu
naapurille vaan terkut ♡
Niin ja tosiaan, minulle ja Raunolle kuuluu oikein hyvää. Meidän pienokainen on reilu 1vee muru jo ja tässä juurikin kävelemään opettelee. Perus arkea lasten kanssa ♡ yritän petrata että morjestan jokaista joka vastaan pihassa tulee ;D
Niin ja tosiaan, minulle ja Raunolle kuuluu oikein hyvää. Meidän pienokainen on reilu 1vee muru jo ja tässä juurikin kävelemään opettelee. Perus arkea lasten kanssa ♡ yritän petrata että morjestan jokaista joka vastaan pihassa tulee ;D
Sulhasella tuntui olevan jotain säpinää bestmanin kanssa
Joo-tosi sööttiä ja liikkistä, kun kaksi perseaukista menee kimppaan ja muija vääntäny pentuja jo ennestään neljä kolmelle eri ukolle, mikä jakorasia. Eikö osaa hävetä yhtään minkä sekasotkun saa aikaan, lapset joutuu kärsimään tällaisista idiooteista.
Olen ihan tavallinen kaappihetero (mies), eikä mulla homotutka raksuttanut lainkaan.
Sen sijaan ohjelmassa tuli kyllä esille noiden miesten välinen ilmeisen syvä ystävyys.
Vähän se on ikävää, jos tullaisen asian julkinen esittäminen joitakin kovasti ahdistaa.
"Tämä on Raunon kanssa ensimmäinen ja viimeinen lapsi. Alkaa olla työlästä tämä raskaana oleminen, Susanna Tuovinen kertoo IS:lle sohvan pohjalta."
Jaa, _Raunon_ kanssa viimeinen lapsi? Eli seuraavan miehen kanssa sitten taas seuraava lapsi?
Ei kannata provosoitua tän palstan kirjotuksista, niinkun joku jo edellä sanoikin, ens viikolla on jo seuraava pari haukuttavana. Kaunis pari olette ja kivat häät. Onnea teille :) Terveisin edellisen kauden satuhäitten "wt", "pirihoron näköinen" yms. Johanna!
Ja kävin äsken stalkkaamassa sun fb:tä, noi vaaleat hiukset on todella kivat. Pitäydy niissä! Suhun ja mieheesi kohdistuva kirjoittelu oli ihan överiä täällä, sivusta seurasin aika suu auki, miten sairaita ihmiset voi olla.. Mutta, kaikkea onnea sulle ja miehellesi, toivottavasti olet kaikesta paskapalautteesta huolimatta pysynyt yhtä suorapuheisena ja aitona kuin ohjelmassa olit.
Mutta olen edelleen tumma, olen aina ollut...tai noh, olin 14v. viimeksi vaalea :) Rouva Tuovinen
Tää yks kommentti tais olla mulle tarkotettu. Kiitos kiitos, ja on mulla edelleen vaalea tukka :) T. Johanna
Kauniita, nuoria ja fiksun oloisia ihmisiä. Kerrankin jakso, jota katsellessa ei tarvinnut tuntea myötähäpeää. Sulhanen oli ihana.
Kauniita, nuoria ja fiksun oloisia ihmisiä. Kerrankin jakso, jota katsellessa ei tarvinnut tuntea myötähäpeää. Sulhanen oli ihana.
Ja sulhanen todella on ihana, silläpä häneen rakastuinkin
Rouva Tuovinen
Tuossahan nuo asustelee ja emäntä kulkee nenä pystyssä eikä edes tervehdi naapureitaan takasin. Oikee satuprinsessa <3
Onnea hurjasti:)Miehesi ei tod.ole mikään homomainen. Kateelliset täällä kirjoittelee.