Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät Susanna ja Rauno

Vierailija
07.01.2013 |

Mitäs tykkäätte?

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiset mielipiteet ovat sallittuja. Ihmiset itse asettavat isensä arvostelulle alttiiksi.

Eikä ne omat puitteet tarvitse niin erikoiset olla, jos niitä ei halua esitellä tv:ssä. Tuo pari haluaa. Silloin pitää kestää myös eriävät mielipiteet.

Vierailija
162/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiset mielipiteet ovat sallittuja. Ihmiset itse asettavat isensä arvostelulle alttiiksi.

Eikä ne omat puitteet tarvitse niin erikoiset olla, jos niitä ei halua esitellä tv:ssä. Tuo pari haluaa. Silloin pitää kestää myös eriävät mielipiteet.

Ihan totta, mielipiteensä saa sanoa ja negatiivistakin palautetta voi antaa, mutta sen voisi tehdä sivistyneesti ja asiallisesti toista halventamatta ja tahallaan loukkaamatta. Se että haluaa esim. häänsä televisioon, ei oikeuta muita loukkaaviin kommentteihin, vaikka kaikkihan sen tietää että niitäkin väistämättä tulee. Toisaalta sehän on jokaisen oma asia jos haluaa tehdä itsestään idiootin ja pahoittaa toisen mielen tahallaan asiattomilla kommenteilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, mielipiteensä saa sanoa ja negatiivistakin palautetta voi antaa, mutta sen voisi tehdä sivistyneesti ja asiallisesti toista halventamatta ja tahallaan loukkaamatta. Se että haluaa esim. häänsä televisioon, ei oikeuta muita loukkaaviin kommentteihin, vaikka kaikkihan sen tietää että niitäkin väistämättä tulee. Toisaalta sehän on jokaisen oma asia jos haluaa tehdä itsestään idiootin ja pahoittaa toisen mielen tahallaan asiattomilla kommenteilla..

Toki mielipiteet ovat sallittuja, mutta nimittely, perättömien juorujen esimerkiksi ei. Tämä hääkeskustelu on ollut osin luokatonta.

Vierailija
164/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollaamista! Aikuiset ihmiset. Ja kyllä neljänkin lapsen äidillä saattaa olla varaa valita ja kyllä neljänkin lapsen äiti miettii kannattaako suhteeseen lähteä. Ei sitä naista kummemaks muutu silloinkaan. Mut tollaisia kalkkunoita joita täällä on , ei varmaan huoli kukaan. Oli lapsia tai ei.

Vierailija
165/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin jakson ja morsian oli kaunis, sulhanen hyvännäköinen vaikka ei yhtään minun tyyliseni. Todella fiksun oloisia ihmisiä: ei röökinvetoa, ei kännissä heilumista, ei kiroilua. Kaunista käytöstä ja lapset olivat siistejä, samoin koti. Vaikuttivat todella onnellisilta ja rakastuneilta. Puhuivat toisilleen arvostavasti ja nätisti. Morsian ei ollut perinteinen kiristelijä eikä sulho läski sovinisti....näitähän on totuttu näkemään kyllä. En ymmärrä miksi ihmiset ovat niin ilkeitä? Omasta kateudesta ja elämän kurjuudestahan sen täytyy kummuta, muuta syytä on vaikea keksiä tällaiselle arvostelulle.

Onnellista yhteiseloa toivon ohjelman parille!

Vierailija
166/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä kirjoituksia. Oma äitini tapasi 1960-luvulla ns. yksinhuoltajana ja lapsia oli 7 kpl eli LUKEKAA SIIS 7 lasta, mutta saman miehen kanssa ( alkoholisti ). Äitini tapasi miehen jolla ei ollut lapsia ja teki hänen kanssaan kaksi lasta joista yksi olen minä. Eli meitä on 9 lasta yhteensä! He ovat olleet yhdessä vuodesta 1968 ja vieläkin yhdessä vuonna 2013! Toivotan onnea ja rakkauden täytteisiä vuosia teille...häänne olivat kauniit ja ikimuistoiset

60-luvulla aika oli vähän toinen. Ehkäisyä ei ollut samalla lailla, ainakaan maaseudulla saatavissa. Tänä päivänä ei ole mikään pakko laittaa lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos sitten "vahinkokin" pääsisi käymään, on katumuspilleri ja abortti.

Eli ei voi verrata teidän perhettä tähän sosiaaliapuhaalijaan.

Vierailija
167/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala näitä ihmisiä,miten julmia osaatte olla. sitten,kun uskallatte omalla kuvalla ja nimellä noin kommentoida...On se vaan niin helppoa täällä huudella ja haukkua ilman nimeä. kasvokkain,kun kohtais niin asia olisi aivan toisin,hah! Kyllä nuo ala-arvoiset kommentit mene jo säälittävyyden puolelle,huh,huh sanon minä!!! Susu tsemppiä ja nenä pystyyn anna kateellisten panetella...Häät oli mitä mahtavimmat ja rakkautta täynnä ja morsian ja sulho äärettömän ihania! Ja jakso oli aivan huippu hyvä. Terkuin: Suvi Keskinen :)

Rouva Tuovinen

Vierailija
168/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itselläkin tippa linssiin, romanttista!

Vierailija
169/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rouva Tuovinen" kun tääl vastailee, on ihan oikeesti se Rouva Tuovinen. Uskokoon ken tahtoo, huh huh.

...nimenomaan..täällä olen ihka oikea minä, susanna tuovinen ja isosti Raskaana :)

Vaikka kuinka retostelisitte ja sosiaali pummiksi hakuuisitte ym niin kun ei se minua liikuta...lähinnä huvittaa. juurikin näin niin kun joku tuolla sanoi, me itse ohjelmaan mentiin ja sen myös itsetuntomme kestää että arvostelua tulee. se riittää meille että me ja läheiset tietää asioiden aitouden. Joten, jatkakaa toki...viihdytän itseäni täällä, tai te viihdytätte minua...

Rouva Tuovinen

Rouva Tuovinen

Vierailija
170/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin katsoisin poikani tarinaa29 v poika tapasi 4 lapsen yh, äidin kesällä. Nyt asuvat ostamassa omk, talossa. Poika on on muuttunut ihan eri ihmiseksi, on onnellinen!

Vierailija
171/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata provosoitua tän palstan kirjotuksista, niinkun joku jo edellä sanoikin, ens viikolla on jo seuraava pari haukuttavana.

Kaunis pari olette ja kivat häät. Onnea teille :)

Terveisin edellisen kauden satuhäitten "wt", "pirihoron näköinen" yms. Johanna!

Ja kävin äsken stalkkaamassa sun fb:tä, noi vaaleat hiukset on todella kivat. Pitäydy niissä!

Suhun ja mieheesi kohdistuva kirjoittelu oli ihan överiä täällä, sivusta seurasin aika suu auki, miten sairaita ihmiset voi olla..

Mutta, kaikkea onnea sulle ja miehellesi, toivottavasti olet kaikesta paskapalautteesta huolimatta pysynyt yhtä suorapuheisena ja aitona kuin ohjelmassa olit.

Mutta olen edelleen tumma, olen aina ollut...tai noh, olin 14v. viimeksi vaalea :)

Rouva Tuovinen

Vierailija
172/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä teillä oli oikein mukavan oloiset häät..rento ja lämmin tunnelma.

Muutenkin vaikutitte oikein ihanalle parille,kovasti onnea teille :)

Vierailija
173/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri kyseisen jakson ja minusta pari näytti tasapainoiselta ja onnelliselta. Häät eivät olleet 'minun tyyliseni' mutta jotenkin juuri tälle hääparille sopivannäköiset. Heillä oli varmasti ihana hääpäivä ja vieraillakin tuntui olevan hauskaa (olisin itsekin varmaan vieraana viihtynyt oikein hyvin paikalla).

Kaikkea hyvää parille ja kaikille lapsille jatkossakin.

Vierailija
174/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökki tuossa IS:n jutussa kohta, jossa Susanna totesi seuraavaa: "Rauno halusi kuitenkin lapsen, ja onhan oma aina oma".

En enää yhtään ihmettele, miten täällä on niin paljon niitä "uusioperhe from Hell" -tyyppisiä aloituksia, kun lähtökohtakin on tuota osastoa eli...

Vierailija
175/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeää kommentointia täällä. Miksiköhän kukaan ei halua enää lähteä tv-sarjaan, kun tällaista tulee niskaan? Itse katsoin jakson ihastellen, miten kivaa kun on "normaali" ja tavallinen pari kyseessä, eikä ketään hörhöjä. Ohjelma loppuu, jos kukaan ei halua siihen enää osallistua. Vaatii aikamaoista uskallusta lähteä ohjelmaan, kun aina jostakin asiasta löytyy moitittavaa. Mies ei ole homo, vaikka näyttää tunteensa. Itse arvostan miehessä sitä, että pystyy puhumaan tunteista ja näyttämään ne. pariskunta oli ihana, voisivat kuulua ystäväpiiriimme.

Vierailija
176/221 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen täällä arvostellut monia pariskuntia, mutta tää eilinen kuului sarjaan "normaalit ihmiset" eli ei mitään reviteltävää mielestäni. Ihan symppiksiä olivat ja kumpikaan ei sekoillut kuten jotkut ko. ohjelmassa sekoilee. Kumpikin oli mukavannäköisiä ja ihan nättejä ihmisiä. Käyttäytyivät miellyttävästi ja häät oli ihan rennon tyylikkäät.

Miehelle nostan hattua. Neljä lasta naisella on kova juttu ja useimmat miehet häipyy pelosta.

Vierailija
177/221 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaaa täällä..oikein keksimällä keksitään, kun ei ole mitään oikeeta arvosteltavaa. Minusta nää oli ihana pariskunta ja häät. Rennot, mutta tyylikkäät, kaunis morsian ja komea sulhanen.

Vierailija
178/221 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen äiti ja itkeminen ja tunteilu on jäänyt tätä perhe-elämää pyörittäessä omalta osaltani vähemmälle ihan vain siksi koska olen rutinoitunut vanhemman rooliin. Monen pienen lapsen kanssa eläessä saa lohduttaa niin monet itkut ja tunteenpurkaukset että vanhemman rooli nostaa kynnystä omaan avoimeen kyynelehtimiseen. Hoitoalalla työskentelevät varmasti ymmärtävät mistä kirjoitan.

vaikken hoitoalalla olekaan.

Mutta kolmen lapsen aiti olen, ja lasten draaman tuottamisten lisaksi on muutakin sellaista (aika normaalia) elaman draamaa, jota emme itse ole tilanneet, aivan tarpeeksi. Sita ottaa lasten kanssa sellaisenkin asenteen, ettei provosoidu. Eika se rauhallisena pysyminen edes tuota vaikeuksia, koska, niille suuttuminen ja rayhaaminen jne syo omaa jaksamista, tunteilu kaikin puolin on kuluttavaa. Kyse ei siis ole itsensa hillitsemisesta tms, vaan siita ettei vaan jaksa, varsinkaan teinien kanssa.

Ja samaa palautetta, kuin Tuovinen, olen muuten kerran saanut joskus joltain: annan kuulemma kylman vaikutelman, mieheni antaa kuulemma lampimamman vaikutelman...noh, vaikutelman ja vaikutelman. Kyse oli ihmisesta joka tunsi seka minut etta mieheni varsin pinnallisesti ja lyhyen aikaa.

Nuoruudessani seurustelin kerran miehen kanssa, joiden sukulaisilta sain samaa palautetta kuin nyt Tuovinen: kuulemma mies oli minulle aivan liian kiltti ja nosso ja mina sitten (hui hirveaa), paakaupunkiseudulta tullut paheellinen ja turmeltunut koulutettu nainen. Helsingissa opitaan pahoille tavoille, nain. Ja sukulaiset ottivat rahan puheeksi oudon usein, ja savy ja sanat viittasivat suhteeseemme. Syy miksi rakastuimme, oli yhteinen harrastus jolle oli paremmat puitteet siella maalla. Olin silloin nuori ja naiivi ja tyttokirjojen kasvatti, ja jarkytyin miten jotkut keksivat ajatella. En ole muistanut koko juttua vuosikausiin, kunnes luin tata ketjua, ja jotenkin kiehahti. Jos nyt tormaisin niihin ihmisiin, ja jos juttusille vakisin ankeaisivat, sanoisin tod nak suoraan mita mielta olin ja olen. Silloin en uskaltanut sanoa oikein mitaan. Sita paitsi, sehan olisi pistetty sen piikkiin "se vain puolustautuu ja torjuu ja selittelee ja yrittaa paasta naimisiin".

Arvatkaa milla varallisuudella ihmiset noin ajattelevat: velkainen kaksio. Onhan tuokin jo jotain ja enemman mita itse olin ehtinyt siihen nuoreen ikaan mennessa kerata, varsinkin pitkan opiskelun jalkeen, mutta jos raha olisi ollut ongelma, sehan olisi ollut helppo ratkaista, esittaa esim avioehtoa tai sen koyhemman kampassa asumista (siten etta mies voi sijoittaa omat rahansa muualle), ja katsoa miten siihen reagoidaan. Itse olen itseni kylla aina elattanyt ja jossain vaiheessa se kaksiokin tuli hommattua, sitten isompi...

Muista syista silloin noin 15 vuotta sitten tiemme veivat erilleen... ja uran takia "rat hole" paatyi lopulta asuimpaikakseni, tosin muu kuin Helsinki. Jos joku mies tunnistaa tasta itsensa, se saatat jopa ollakin se, jos viela harrastat samaa, hyvia hetkia sen parissa, ja kaikkea hyvaa sulle ja perheellesi :)

Itse satuhaat tv-sarjaa en nae mutta onnea haaparille.

Vierailija
179/221 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en edes lue näitä, mutta nyt kahlasin läpi, kun ohjelmaa katsoessa ajattelin että paras jakso pitkään aikaan.

Violetti on myös mun lempiväri, ja sulla oli tosi ihana puku, nättejä koristejuttuja ym. Kerrankin ei tarvinnut miettiä että onko noilla ihmisillä mitään hajua mikä sopii yhteen ja mikä ei:)

Se kukkakaari oli tosi kiva, aika rohkee veto laittaa aitoja tulppaaneja, varmaan livenä vielä paremman näköinen.

Hääkimppu olis voinu olla vähän erilainen, telkkarissa näytti sellaselta koristekaalilta :) mut livenä oli varmaan hieno, mitä nyt vähän näytetiin lähempää.

Ruuat näytti hyviltä, mitä nyt nopeesti näytettiin, nälkä tuli.

Mutta sitä en tajua että miksi kaikki näyttää nykyään tekevän niin että olutta ym. juomaa tarjoillaan suoraan tölkeistä, se ei näytä kivalta että ollaan parhaimmissa puvuissa ja sit ruma peltitölkki kädessä josta ryystetään alkoholia, sen tavan soisin jäävän pois arvokkaimmista juhlista.

Arvasin kyllä että varmasti sulhanen tulee haluamaan omankin lapsen, eihän siinä ole mitään pahaa.

Ei muuta kuin onnea ja menestystä!

Terveiset Kokkolasta!

Vierailija
180/221 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ettei edellidvuosien tapaan kiroilu ja tupakka pääosassa. Itse en ennen vihkimistä joisi mitään, onnittelumalja erikseen sitten. Tsemiä suurperheen kanssa, kaunis morsian ja suloinen sulhanen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme