Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Amex kulta-kortista?

Vierailija
07.01.2013 |

Olen ajatellut hakea Amexin kulta-korttia, ja ottaisin kaikki kokemukset/plussat ja miinukset vastaan :)

Paljonko muuten pitää olla vuositulot, että tuo kortti on mahdollista saada?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50ke vuodessa?

Vierailija
2/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin ne tarjos platinaa, mutta vuosimaksu on jotain 500 euroa, joten sanoin ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Amex platinum, ja ihan hyviä kokemuksia. Ainoa miinus vaan on, että ei välttämättä käy kaikissa pikkukaupoissa. Noilla pisteillä saa kivoja etuja, kuten lentolippuja, hotelliyöpymisiä jne. Suurimman osan pisteistä lahjoitan kuitenkin hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
4/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituloraja oli ainakin vielä pari vuotta sitten 35 000 e.

Kallis kortti, jossa ei taida olla mitään ihmeempiä ominaisuuksia verrattuna pankkien kultakortteihin. Ei edes käy kaikkialla.

Vierailija
5/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Amex platinum, ja ihan hyviä kokemuksia. Ainoa miinus vaan on, että ei välttämättä käy kaikissa pikkukaupoissa. Noilla pisteillä saa kivoja etuja, kuten lentolippuja, hotelliyöpymisiä jne. Suurimman osan pisteistä lahjoitan kuitenkin hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
6/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen käyttänyt sitä aika paljon esim. ruokakaupassa Prismassa. Kolmessa vuodessa kertyi sen verran pisteitä että nyt tilattiin 2 Fatboyta ja vähän vielä kun säästetään pisteitä saadaan ehkä se Fatboy-riippukeinukin. Mutta jatkossa varmaan otetaan joku toinen kortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi