Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kännykkään tuli viesti: "Onneksi olkoon! Olet päivän iPad-voittaja"

Vierailija
07.01.2013 |

ja sen jälkeen linkki, jota kait pitäisi painaa? Uskallanko painaa? Mitä ihmettä? Lapsen kännykkä on Samsung Galaxy (tai sinnepäin). Lapsi (11v) pelaa sillä aika paljon pelejä, oisko toi joku virus? Tai mainos? Vai oikeastiko ollaan voitettu jotain? En kyllä muista osallistuneenikaan... =P

Fiksusti oli lapsi jättänyt linkin avaamatta ja näytti mulle tossa kun tulin töistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkutus olis kyllä suuri, mutta kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja sellaisethan juuri eivät ole... Näkyykö lähettäjän numero? Jos ei, niin vieläkin epäilyttävämpää.

Vierailija
2/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelkkää kusetusta, kun klikkaat linkkiä voit vastailla siihen ja tähän ja tuohon ja jos maksat sitten tämän verran osallistut arvontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso minkälainen se on... kopio se siis niin että näät sen osoitteen mutten paina siitä.

Vierailija
4/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee se sama mainos. Samaten kerrotaan, että Jeesus rakastaa minua, ja mitähän muita mainoksia vielä on, en minä niitä erikseen lue.

Sen vanhan kuuluisan "jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se harvoin on totta" on nettimaailman tärkein sääntö se, että jos mihinkään arvontaan ei ole osallistunut, ei mitään voi voittaakaan.

Toivottavasti lapsesi ei pettynyt, mutta tästä saatte pienen mediakasvatusoppitunnin. Teroita nuo kaksi sääntöä hänen päähänsä ja vannota, ettei hän esimerkiksi soita mihinkään tuollaisessa mainoksessa olevaan puhelinnumeroon "lunastaakseen" voittonsa. Siitä voi tulla TODELLA iso lasku. (Ja siksi meidän lapsillamme on prepaidit, menee vain jäljellä oleva saldo.)

Vierailija
5/7 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sen jälkeen linkki, jota kait pitäisi painaa? Uskallanko painaa? Mitä ihmettä? Lapsen kännykkä on Samsung Galaxy (tai sinnepäin). Lapsi (11v) pelaa sillä aika paljon pelejä, oisko toi joku virus? Tai mainos? Vai oikeastiko ollaan voitettu jotain? En kyllä muista osallistuneenikaan... =P

Fiksusti oli lapsi jättänyt linkin avaamatta ja näytti mulle tossa kun tulin töistä.

Olet selvä voittanut iPad™ lunasta ennen on liian myöhäistä minä tuli sama ja nyt iloinen iPad™ käyttää

Vierailija
6/7 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa ainakin kiertää varoitus tuosta!

Vierailija
7/7 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on virus olen itse törmännyt tuohon noin. 2 vuotta sitten vanhalla puhelimella saman tien kun painoin linkkiä niin puhelin pimeni ja asensi puhelimen tehdas asetuksille olin silloin 9.V ja kaikki pelien tallennuukset lähtivät niinsanotusti mustaan aukkoon joka oli minulle iso surun aihe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi