Miten saa selville kaupan työntekijän henkilöllisyyden ja aviosäädyn?
Kommentit (32)
se on ruma.
Ap
[/quote]
Onko se myyjä komea, siis tosi komea?
[/quote]
eikä pk-seudulta.
Se on tosi nuori. Mä oon 33 ja se on kyllä mua nuorempi. Mut kyllä se mua katselee pitkään ku käyn siellä, ei voi olla pelkkää mun kuvitelmaa!
Kerran jäi katsomaan kun pakkasin tavaroita eikä huomannut seuraavaa asiakasta ennenkuin asiakas kröhäisi siinä jonossa. Kyllä mua nauratti;D
Ap
se on ruma. Ap
Onko se myyjä komea, siis tosi komea?
Tämä ei ollut ap!
Ap, se aito ja oikea
Ei ole Etelä-Suomessa. Komeus on aina katsojan silmissä. Se ei ole mikään iso korsto vaan enemmänkin söpö.
En mä nyt kovin syvästi ole tykästynyt kun en yhtään tunne, mut on ihan kiva käydä siellä ostoksilla kun odottaa et sattuisko näkemään.:)Ap
Siis jos Etelä-Suomeksi katsotaan alue Tampereesta alaspäin.
No ehkä tämäkin on enemmän söpö kuin komea ja ei ole missään S-marketissa töissä vaan siinä lyhyemmän nimisessä kaupassa.
eikä pk-seudulta.
Se on tosi nuori. Mä oon 33 ja se on kyllä mua nuorempi. Mut kyllä se mua katselee pitkään ku käyn siellä, ei voi olla pelkkää mun kuvitelmaa!
Kerran jäi katsomaan kun pakkasin tavaroita eikä huomannut seuraavaa asiakasta ennenkuin asiakas kröhäisi siinä jonossa. Kyllä mua nauratti;DAp
Ja katselee aina pitkään.
Tämä on myös siinä lyhyemmän nimisessä kaupassa:D Ei ole kyllä Etelä-Suomessa päinkään vaan Keski-Suomessa.
Ap
jos vedetään Suomen kartalle poikkiviiva Tampereen kohdalle.
No sit ei ole sama, paitsi jos on vastikään muuttanut sinne :).
mulle tuli meleen kun olin lauantaina töissä, niin eräs miespuolinen henkilö siinä alkoi flirttailemaan, kirjoitti kuitin taakse nimensä ja numeronsa, antoi kuitin mulle ja sanoi että soittele! Mä olin ihan puulla päähän lyöty. Sopersin vielä jotakin että okei, vaikka en tosiaan ole soittamassa... Toivottavasti ei tule uudestaan kyselemään :D
ja joku miesasiakas oli kattonut sitä nimikylttiä joka tällä tytöllä oli justiin toisen rinnan päällä. Mies sanoi "vai Kristiina, no mikäs se tuon toisen nimi on?". Kassaneiti kuuli väärin, luuli että mies kysyi sen toista nimeä ja vastas iloisesti kuuluvalla äänellä "Katariina!" Kaikki jonossa oli revenny nauramaan.
Tämä tarina on tosi :)
tai onko kyseessä ruokakauppa. Siksi koska tiedän yhden tosi komean miesmyyjän ja mietin miten moni on siihen ihastunut.
on aika iso kaupunki ja ruokakauppa.
Ap
tiedän yhden komean, pk-seudulta.