MILKA-SUKLAA TULEE SUOMEEN!!!!
Halleluja, nyt katkeaa kaikki laihdutuskuurit ja kerrytän varteeni 30 kiloa Milka-rasvaa tänä vuonna!
Kommentit (23)
Laivalta sitä ostan ja menee sen eksotiikan piikkiin, lähikaupasta en tule ostamaan koskaan. Kuten en osta Snöreneitäkään. =)
Ekat Milka-kokemukset ovat 90-luvun alusta, kun opiskelin Lausannessa. Siellä kyllä vuoden aikana oppi vähän liiankin hyville suklaa ja juustomaisteluille:).
niin kaikki isoahteriset av-mammat pomppasivat tietokonetuoleiltaan sentin ilmaan. Melkein.
En asu Suomessa ja Milkaa kyllä löytyisi. Ei vaan maistu. Käydään siis Saksasta hakemassa kotoista Fazeria tai tilataan suomikaupasta :)
hyvää se on, mutta parasta siinä ovat olleet sopivan kokoiset palat
fazuissa, maraboussa ja nykyään pandassakin liian isot
sitä paitsi mua harmittaa kun geisha ja fazerinakin pilattiin, ennen oli niin paljon paremmin suuhun sopivat palat...
jossa seurataan Milka-lehmän saapumista Suomeen.
https://www.facebook.com/pages/Milka/422972224438524?fref=ts
Muista medioista en ole vielä löytänyt vahvistusta tälle minun maailmaani muuttavalle uutiselle ;)
ap
Suklaan pitää olla tummaa, vahvaa ja aromikasta eikä tuollaista "suklaaksi" nimitettyä värjättyä rasvaa, yh!
Ei edes maistu suklaalta vaan lähinnä eltaantuneelta maitojauheelta. Niin kuin jokin ylivuotinen kalenterisuklaa.
kun suomessa myydään kunnollistakin suklaata.
Saisiko vaihtarina sitten Fazerin suklaata tänne Saksaan? Maraboun ällömakeaa löytyy ja sitten sen seitsemänsataa sorttia Milkaa, joka ei maistu miltään.
Milka parempaa. Fazer yliarvostettua.
Milka parempaa. Fazer yliarvostettua.
Suomessa on syöty vielä pettuleipää, kun mm. Sveitsissä ja Saksassa on tehty suklaata. Fazerin suklaan "hyvyys" on vaan tottumista samaan mönjään sinivalkoiset lasit päässä.
Vaikea sanoa onko Milka vai Marabou parempaa... sanoisin melkein Marabou.
mutta en sitä kyllä osta halvasta hinnasta huolimatta. Perussuklaista maistuu Lindt.
kun EN tykkää Fazerin sinisestä. Ei ole minun makuuni, Marabou on paljon parempaa!
milkaa en ole maistanut mutta aion maistaa.
mutta en sitä kyllä osta halvasta hinnasta huolimatta. Perussuklaista maistuu Lindt.
Joo, Lindt on hyvää, mutta melko/tosi kallista. Ritterin "neliöt" on myös hyviä ja makuja riittää.
Joo, Lindt on hyvää, mutta melko/tosi kallista. Ritterin "neliöt" on myös hyviä ja makuja riittää.
Lindt on melko kallista, kun Milkan 300 gramman levy taitaa maksaa normaalisti 3 euroa ja on usein tarjouksessakin. Lindtin 300 g levyn olen ostanut tarjouksesta jollain 3,20 eurolla.
Ritterin neliöistä mulle maistuu välillä se tumma suklaa pähkinöillä :)
Milkasta ja Marabousta menee rahat tupakkayhtiölle! Hyi hyi hyi! En halua tukea tupakkateollisuutta(Kraft Foods=Phillip Morris), eli ostan vain Fazeria :)
Harmi, kun enempää makuja ei tullut. Mua ei innosta riisi- tai popkornisuklaa ja sitä luflee-suklaatakin olen syönyt kyllästymiseen asti. Tavallinen maitosuklaakaan ei inspaa. Olis tullut jokin erikoisempi maku, mitä ei vastaavaa fazerilta tai maraboulta saisi.
"sosiaaliseen mediaan" puffaamaan lanseerausta... Milka on ihan ok perussuklaata siinä missä muutkin: ei paskaa, ei kurmeeta.
terv. nimim. Been there, done that.