Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi meillä on ydinperhe.

Vierailija
07.01.2013 |

En kyllä kestäisi mitään uusperhettä jossa olisi molempien lapsia edellisestä liitosta yms kyllä on mukavaa kun on vaan ydinperhe.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki asiat ovat loistavasti.Minusta on ihanaa että meillä on ydinperhe ja osaamme arvostaa ja tehdä töitä sen eteen.ap

Vierailija
82/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa kuunnella asiatonta vittuilua?

Miksi edes tehdä moinen aloitus? Mikä oli pointti? Onnellisuuden hehkuttaminen? Pienestä se sitten on kiinni sekin, jos perhemuodosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias ydinperheen äiti, ja usein olen hiljaa mielessäni onnellinen perheestäni. Tämä ajatus tulee usein silloin mieleeni, kun kuulen ystävieni ja sukulaisteni uusperheiden monimutkaisista kuvioista - ei edes välttämättä suunnattomista vaikeuksista. Tietenkään en sano sitä heille ääneen, enkä väitä, että olisimme parempia tai edes onnellisempia kuin hekään.

Silti, olen niin kiitollinen elämästäni tässä rakkaassa ydinperheessä, joka ei tietenkään tämäkään ole pelkkää ruusuilla tanssimista. On kuitenkin selkeää ja yksinkertaista tämä meidän arki - iloitsen, ettei minun tarvi organisoida elämääni niin monen liikkuvan osan kuviossa, kuin monesti uusperheissä on.

Itse en kokenut ap:n aloitusta lällättelynä, tunnistan ajatuksen. vaikka vähän särähtää nuo myöhemmät viestit täydellisen onnen hehkutuksesta...

T: ohis

Vierailija
84/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yhteistä lasta ja miehen lapsi käy vierailuilla. Lapsi käy, tulee ja menee, mutta me elämme omaa elämäämme. Oikeasti meidän arki ei eroa mitenkään lapsuudenperheeni arjesta. (olen ydinperheestä) Samalla tavalla suunnitellaan asiat, ostetaan tavarat, suunnitellaan lomat jne. Miehen lapsi osallistuu niihin, jos on paikalla. Ellei ole, niin ei osallistu.

Vierailija
85/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä olen onnellinen.

Ja jos lapsella oli paha olla ydinperheessä jossa vanhemmat huusivat rumasti toisilleen. Hmm. Ihan turha kuvitella että täytyy hirveän kauan odottaa että rumasti huutaminen alka uusperheessä.

Uskon että monikin nainen on onnellinen uusperheessä, ja sitten kun ei enää ole siinä onnellinen niin varmaan taas seuraavassa. Lapsissa vaan jotain menee pysyvästi rikki.

Yksi esimerkki tuttavaäidistä jolla myös eron jälkeen täydellinen elämä uuden miehen kanssa ja kun lapsetkin niin tykkää miehestä... Todellisuudessa lapset ovat heittopusseina kahden kodin välissä. Toinen lapsi alkanut kastelemaan ja tuhrimaan ja kun ehdotan että se voisi olla reaktio tilanteeseen niin äiti ei tajua pätkääkään mistä puhun. Eihän täydelliseen tilanteeseen voi reagoida negatiivisesti edes lapsi.

Vierailija
86/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS :DD

Tästä siis ihan paistaa että henkilö on onneton ja tyytymätön omaan elämäänsä. Ja ihan hyvällä kehottaisin ap:ta miettimään elämäänsä ja erityisesti asennettaan muihin ihmisiin. Saattaisi se suhdekin parantua.

Vierailija
87/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran oli niin kauhean viaton, niin varmaan kehtaisit laittaa sen statuspäivitykseksesi myös siinä tapauksessa, että sinulla on uusperheissä, yh-perheissä jne. eläviä ystäviä. Vai kehtaisitko?

T. ydinperheen äiti

Vierailija
88/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperhettä. Heistä kovin moni (huom! ei kaikki) ovat sanoneet, että kumpa olisi ydinperhe!

Joten ymmärrän oikein hyvin ap:n kommentin! Ja olen myös samaa mieltä hänen kanssaan. Olen onnellinen niin kauan aikaa, kun ydinperheeni pysyy kasassa. Ikinähän ei voi tietää mitä elämä tuo eteen.

Vierailija
89/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereina ei onneksi ole ketään ääliötä palsta mammaa, joka ottaisi tuonkin vittuiluna.

Jos se kerran oli niin kauhean viaton, niin varmaan kehtaisit laittaa sen statuspäivitykseksesi myös siinä tapauksessa, että sinulla on uusperheissä, yh-perheissä jne. eläviä ystäviä. Vai kehtaisitko?

T. ydinperheen äiti

Vierailija
90/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen löydettyäni ihanan miehen ja kahdesta ihanasta lapsesta.

Millään tavoin meidän arki ei eroa ydinperheestä.

Vierailija
91/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe-elämää vierestä seurattuani olen todella onnellinen, ettei ole tarvinnut moiseen ryhtyä. Meillä on onnellinen avioliitto ja ehjä perhe, ja tämä asia tekee minut usein todella iloiseksi. turha kenenkään on siitä mieltään pahoittaa.

Vierailija
92/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kaikki exät kuolleet? Ja lapsiin välit poikki?

Olen onnellinen löydettyäni ihanan miehen ja kahdesta ihanasta lapsesta.

Millään tavoin meidän arki ei eroa ydinperheestä.

Vierailija
93/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereina ei onneksi ole ketään ääliötä palsta mammaa, joka ottaisi tuonkin vittuiluna.

T. ydinperheen äiti

Vierailija
94/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minua on surettanut paljonkin, kun en pystynyt lapsilleni tarjoamaan lapsuutta ydinperheessä. Yritin kyllä kaikkeni, mutta yhden yrittäminen ei riitä. Ja mies muuttui vasta 15 v tuntemisen jälkeen, joten vaikea sitä olisi ollut ennustaa, että sitten ihastuu työkaveriinsa.

Se, että jouduimme eroamaan, oli asia, jolle en sitten voinut mitään. Olin onnellinen, kunnes kaikki romahti. Tavallaan samalla lailla, kuin jos sairastuisi vakavasti. Sen takia minäkin pikkuisen vierastan tuota ap:n hehkutusta. Vähän samantapaista kuin sanoa olevansa suunnattoman onnellinen siitä, ettei ole sairastunut syöpään eikä tarvitse käydä sädehoidoissa.

Vierailija
95/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantapaista kuin sanoa olevansa suunnattoman onnellinen siitä, ettei ole sairastunut syöpään eikä tarvitse käydä sädehoidoissa.

Vierailija
96/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kestäisi mitään uusperhettä jossa olisi molempien lapsia edellisestä liitosta yms kyllä on mukavaa kun on vaan ydinperhe.

Vierailija
97/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantapaista kuin sanoa olevansa suunnattoman onnellinen siitä, ettei ole sairastunut syöpään eikä tarvitse käydä sädehoidoissa.

Mutta on eri asia sanoa olevansa kiitollinen siitä, että on terve, kuin että sanoisi olevansa kiitollinen siitä, että on terve, ettei kestäisi olla sairas kuten esim. nuo sädehoitoklinikalla käyvät. Kuten ap sanoi olevansa kiitollinen ydinperheestä, ettei kestäisi uusperhettä.

Jospa kuitenkin ap tarkoitti olevansa kiitollinen perheestään? Sitä ei voisi tulkita väheksymiseksi, kuten ap:n viestiä.

Vierailija
98/98 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna panemaan yhtä ydinperheen iskää. Kyllä sinkkuna on mukavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä